Dit artikel is heel interessant vind ik, geeft een tegengeluid.
Zouden kerkelijke bruiloften erbij zitten omdat er 2 christelijke partijen in het kabinet zitten?
Ja dat denk ik wel!
Ja kijk maar:
Weet niet wat dan de info is die later komt, maar nog steeds vind ik het echt zo kut, wat voor signaal geef je echt af joh.
Ja hier ook! Super chill ik wou dat supermarkten altijd zo waren.
Jaa, echt bizar! Ik kan me dit zo niet voorstellen.
Ik mag mijn vriend zijn haar niet millimeteren⦠ook niet toen ik zei dat andere meiden van het forum dat wel mochten. 
oh dit berichtje gaf me een brok in mijn keel. wat ontzettend mooi <3
dankjewel!! en jullie ook sterkte komende tijd <3
Als je de horeca wil helpen, hier kan je een waardebon kopen die je na de coronacrisis weer in kan leveren.
Maar⦠Ze gaan het nu adhv je school examens doen?
Ik zou dit zelf denk ik heel chill vinden (10jr geleden), want⦠nou ik heb echt zoveel stress van het CE gehad :ā)
Ugh:
Philips schroeft de komende weken de productie van beademingsapparatuur in de Verenigde Staten op, maar het is onzeker of die apparaten ook aan Europese landen zoals Nederland kan worden geleverd. De Amerikaanse president Trump heeft een wet uit 1950 van stal gehaald die hem het recht geeft de apparatuur in eigen land te houden, de Defense Production Act.
Dit soort praktijken gebeuren ook met mondkapjes, door NL besteld maar Duitsland houdt t vast, bizar
Haha ik ook, veel anti-stresspillen gebruikt om te slapen. En mijn schoolexamens waren veeel beter dan mijn CE.
Ik heb gehoord dat dit een initiatief is van Heineken en dat restaurants die zich daar ābij aan sluitenā commissie afdragen aan hen⦠o.a. Voor marketing enzo. Dus het is een mooi concept/idee, maar een bon kopen bij het restaurant zelf is nog waardevoller denk ik? 
Op individueel niveau liggen de schoolexamencijfers soms hoger of andersom. Op collectief niveau valt dat best mee
Maar als scholen het elf mogen bepalen, kunnen ze misschien zelf een extra SEā week inlassen oidā¦
Ik kan me niet voorstellen dat ze nu na volgende week vakantie hebben en geslaagd zijnā¦
Ja ik vind het ook heftig, ik stond een 3 voor economie en dat was mān profielvak. Ik heb een bak geld betaald voor zoān examentraining en een 8,5 gehaald voor mān centraal examen.
(verder stond ik prima cijfers maar volgens mij slaag je met ƩƩn 3 al niet)
Nou, ik kan je vertellen dat de groep mensen die alles omhoog moest/zou gaan halen met de CEās veeeel groter is dan de groep die nu goed staat. Dit wordt nog een probleem denk ik.
Ik heb er nu al geen zin inā¦
Volgens mij is dat ook per school een beetje verschillend. Mijn school stond er om bekend dat centraal examens een stuk makkelijker waren dan school examens, bij andere juist andersom.
Huh hoe? Ik zie nog geen enkele concrete informatie.