Ik baal ook man, mijn ouders zijn 70+ en 60+ en ze zien mijn zieke broer veel dus ik wil geen onnodige risico’s nemen. Ik vind het alleen ook echt erg om ze zo lang niet te zien dus ik dacht, ik kan daar wel een middagje in de tuin zitten o.i.d. en afstand houden. Is het met de nieuwe dienstregeling gewoon 2,5 uur reizen van deur tot deur enkele reis?? Echt idioot lang. Met de auto zou het maar net iets meer dan een uur zijn maarja ik heb geen rijbewijs En mijn vriend wil ineens zijn baard afscheren?? “Ik wil weten hoe dat er uit ziet, nu is het moment! Niemand ziet me!” uhh ik zie je toch
ook dat nog
Hahaha ik heb mijn vriend met precies deze reden juist overgehaald om zn baard eraf te scheren. Ik vind het super grappig (maar hierna hoeft ie t nooit meer te doen).
Hahaha, ik ben echt te bang voor het resultaat, ik wil hem juist in deze duistere tijden graag aantrekkelijk blijven vinden
Ik heb net boodschappen gedaan en het leek hier alsof iedereen zich ineens wel aan de regels hield. Werd er heel blij van!
Mijn man heeft nu een snor (zonder baard), de coronasnor Het werkt alleen niet zo goed voor mijn libido
Ik vind het nog steeds zo raar dat kerkelijke bruiloften een uitzondering zijn? Kan daar echt niet tegen.
Ik vind het ook niet heel duidelijk. Ik denk om 0.00 uur? Maar kan verder ook niet veel vinden. Hoop dat het goed komt!
Ja dit verschil snap ik ook niet zo goed. Vriendin zou gaan trouwen in mei, mja niet kerkelijk.
Dit artikel is heel interessant vind ik, geeft een tegengeluid.
Zouden kerkelijke bruiloften erbij zitten omdat er 2 christelijke partijen in het kabinet zitten?
Ja dat denk ik wel!
Ja kijk maar:
Weet niet wat dan de info is die later komt, maar nog steeds vind ik het echt zo kut, wat voor signaal geef je echt af joh.
Ja hier ook! Super chill ik wou dat supermarkten altijd zo waren.
Jaa, echt bizar! Ik kan me dit zo niet voorstellen.
Ik mag mijn vriend zijn haar niet millimeteren… ook niet toen ik zei dat andere meiden van het forum dat wel mochten.
oh dit berichtje gaf me een brok in mijn keel. wat ontzettend mooi <3
dankjewel!! en jullie ook sterkte komende tijd <3
Als je de horeca wil helpen, hier kan je een waardebon kopen die je na de coronacrisis weer in kan leveren.
Maar… Ze gaan het nu adhv je school examens doen?
Ik zou dit zelf denk ik heel chill vinden (10jr geleden), want… nou ik heb echt zoveel stress van het CE gehad :’)
Ugh:
Philips schroeft de komende weken de productie van beademingsapparatuur in de Verenigde Staten op, maar het is onzeker of die apparaten ook aan Europese landen zoals Nederland kan worden geleverd. De Amerikaanse president Trump heeft een wet uit 1950 van stal gehaald die hem het recht geeft de apparatuur in eigen land te houden, de Defense Production Act.
Dit soort praktijken gebeuren ook met mondkapjes, door NL besteld maar Duitsland houdt t vast, bizar