Haha ik ook, veel anti-stresspillen gebruikt om te slapen. En mijn schoolexamens waren veeel beter dan mijn CE.
Ik heb gehoord dat dit een initiatief is van Heineken en dat restaurants die zich daar ābij aan sluitenā commissie afdragen aan hen⦠o.a. Voor marketing enzo. Dus het is een mooi concept/idee, maar een bon kopen bij het restaurant zelf is nog waardevoller denk ik?
Op individueel niveau liggen de schoolexamencijfers soms hoger of andersom. Op collectief niveau valt dat best mee
Maar als scholen het elf mogen bepalen, kunnen ze misschien zelf een extra SEā week inlassen oidā¦
Ik kan me niet voorstellen dat ze nu na volgende week vakantie hebben en geslaagd zijnā¦
Ja ik vind het ook heftig, ik stond een 3 voor economie en dat was mān profielvak. Ik heb een bak geld betaald voor zoān examentraining en een 8,5 gehaald voor mān centraal examen.
(verder stond ik prima cijfers maar volgens mij slaag je met ƩƩn 3 al niet)
Nou, ik kan je vertellen dat de groep mensen die alles omhoog moest/zou gaan halen met de CEās veeeel groter is dan de groep die nu goed staat. Dit wordt nog een probleem denk ik. Ik heb er nu al geen zin inā¦
Volgens mij is dat ook per school een beetje verschillend. Mijn school stond er om bekend dat centraal examens een stuk makkelijker waren dan school examens, bij andere juist andersom.
Huh hoe? Ik zie nog geen enkele concrete informatie.
Godsie, ik heb zoān buurman die beneden aan de flat gaat staan om met mensen te praten. Super vervelend. Nu wilde hij niet uit de lift stappen toen een verzorgster naar beneden wilde. Verzorgster moest dus met de trap gaan en was boos op hem geworden, maar hij nam het totaal niet serieus.
Laat verzorgers gewoon voor
Bij de veelgestelde vragen staat dit:
Gaat de volledige waarde van de bon naar de ondernemer?
Ja, dit platform is er echt voor bedoeld om onze horecaondernemers te kunnen steunen in deze moeilijke tijd. Dankzij de samenwerking van vele partners in de horeca kunnen we het volledige bedrag van de gekochte waardebon uitkeren naar de horecaondernemers.
Heineken is wel ƩƩn van de (vele) partners ja. Maar de initiatiefnemers kunnen het niet maken om uit zoān actie nog een slaatje te slaan lijkt me, dan zouden ze ook iedereen over zich heen krijgen.
Ben zo benieuwd!!!
(Wil nu zo graag terug in het onderwijs in!! Er zijn voor die kiddos, iets betekenen, ze begeleiden, ze ondersteunen, de klappen v/d ouders opvangen.)
Ik snap hier iets niet aan: als je nu een tegoedbon koopt, moeten die restaurants etc. toch over een paar maanden als je de bon verzilvert een gratis service verlenen? Ja ze krijgen nu geld, maar dan ontstaat over een tijdje toch net zo goed een āgatā in hun inkomsten? Of zie ik nou iets over het hoofd
Wow heel heftig dat examens niet doorgaan. Waar ik werk geven we examentrainingen en dat is onze grootste inkomstenbron. Ben benieuwd hoe het gaat op mijn werk
Maar hoe concreet is dit nu bevestigd, ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt. Hoe dan een een lastig besluit voor alle betrokken partijen lijkt me
Klopt inderdaad. Maar dan heb je bijvoorbeeld ook nog het spontane bezoek extra, denk aan terrassen die open gaan.
Dus je hebt deze maand een beetje en in de komende maanden een beetje omzet, in plaats van nu niks. Je kan het uitsmeren zodat je wel personeel/huur kan blijven betalen en niet failliet gaat.
Zit jij in de VO raad?
Nop
Hoe weet je dit dan?
Ik denk dat ik wel weet waar ze werkt, beetje dieper nadenken
Ben heel benieuwd wat je wel doet, waardoor jij hier van op de hoogte bent / hierover overlegd hebt! Uit interesse, niet uit wantrouwen haha.
Maar ik waardeer je privacy ook
Uit al je eerdere posts lees ik ook echt passie voor onderwijs en liefde voor leerlingen.