Wow haha dit vind ik echt knap. Ik kan zo al wel verschillende dingen bedenken namelijk
Ik gok ook maar wat he
Maar je mag niet een SE geven over termen die al eens zijn behandeld?
Ik zie bij clienten wel eens dat ze bijv Bio H1-2-4 hebben voor SE 1 en dan H2-4-6-8 voor SE2. Dus dan heb je ook dezelfde termen 2x getoetst.
Dat bedoelde ik, dat een school dus nog een extra SE week inlast, om zo iedereen nog 1x de kans te geven om op te halen (of te zakkenā¦)
Kan iemand misschien even meedenken over iets waar ik me heel erg zorgen over maak: stel mijn vriend en ik moeten allebei het ziekenhuis in vanwege Corona, hoe moet dat dan met mijn kinderen? Als die ook positief getest zijn kunnen ze nergens heenā¦
Ik wacht even het nieuws af, want ik wil jou ook niet te veel lastig vallen hierover! Neem aan dat ze straks alles duidelijk gaan communiceren.
Ik heb door de stress en drukte op werk nu zoān migraine. Loop de hele ochtend al over te geven. En voel me zo schuldig. Ga vandaag maar hele dag slapen en hopen dat ik morgen weer kan werken.
Jullie zijn allebei jong. De kans dat jullie allebei naar het ziekenhuis moeten vanwege corona, lijkt me zeer klein. En er komt altijd overal wel een oplossing voor
Pfff ik maak me zoān zorgen. Om mijn ouders, om naaste familie in het buitenland, om mijn schoonoma. Ik moet het echt aan de kant zetten om te gaan werken maar hoe doe ik dat.
Ik zie nu op facebook een gofundme voor een gezin wat vast zit in thailand waarin ze vragen om 2700 euro.
Nu weet ik toevallig dat ze van alle kanten gewaarschuwd zijn, maar zelf zeiden dat het wel los zou lopen en goed zou komen, en dat ze anders gewoon zouden genieten van hun verlengde vakantie.
En dan nu gaan huilen om geld.
Hoe het op detailniveau zit weet ik niet precies. Het wordt iig nog verder uitgewerkt door het ministerie. Idee is dat het duidelijk en vooral veilig gaat verlopen, dat er genoeg tijd is voor scholen om te beslissen en met een goede herkansingsmogelijkheid.
Ik ga wel even mn bovenstaande berichten verwijderen. Het was niet de bedoeling het zo āom mijā te laten draaien.
Het NRC zegt dat er om 11:30 een persconferentie over de examens is, maar bij de nos lees ik daar nog niks van? Weet iemand hoe dat zit?
De eindexamens gaan niet door!
Super lastig hoor. Misschien even afsluiten van de gekte, dus even dit topic, nieuws, social media etc. even uitzetten. Misschien een klein rondje lopen of even iets van afleiding zoeken. En dan proberen weer aan de slag te gaan.
En wat mān man en ik net tegen elkaar zeiden: als de scholen gewoon open zouden gaan 6-4, is er weinig reden om geen examens af te nemen lijkt me. Of zijn wij nou gek haha.
Ben benieuwd, en hoop zo dat de cijfers vandaag weer āmeevallenā.
Ik hoop stiekem ook op een dagelijkse update over hoeveel boetes er al binnen zijn ghehehe. Kan op zich de staatskas weer een beetje vullen, er gaat straks genoeg uit.
Ik zie op Facebook bij de NOS wel al een livestream die om 11:30 begint
Goed idee. Ik ga het zo proberen!
Succes! Hopelijk lukt het een beetje.
Dit is dus ook voor het eerst sinds 1945 dat het niet doorgaat. Vind het ergens wel bizar dat dit dus eigenlijk zoān ernstige periode is.
Misschien dat het niet toestaan van kerkelijke huwelijken kan worden gezien als beperking/discriminatie van godsdienstvrijheid? Ik zeg ook maar wat hoor