Coronavirus #3

Echt zo veel dank voor jou en je collega’s in de zorg.

Hang in there collega! Meer dan je best doen kun je niet. Je doet het echt fantastisch :heart: het is ook onmenselijk hoe ernstig deze virus kan zijn. Ik ben ook bang dat in Brabant vanaf volgende week het code zwart wordt. De draaiboeken liggen daarvoor klaar. Heel veel sterkte en succes :kissing_heart:

8 likes

Wat verschrikkelijk. Ik kan het helemaal voor mij zien hoe je het heb beschreven.
Jammer dat we hier achter ons comfortabele laptop/mobiel verder niks voor je kunnen doen buiten natuurlijk de adviezen van de overheid etc opvolgen. :heart:
Houd vol en hopelijk breken er gauw betere tijden aan.

En uiteraard geldt dit ook voor @Broodrooster en alle andere mensen die hier zwoegen in de zorg.
Jammer dat we de lasten niet beter kunnen verdelen.

4 likes

Bijzonder toch dat we altijd de zorgenden moeten zeggen niet vergeten ook voor zichzelf te zorgen. Weet dat het nu even niet anders is, maar ‘na corona’ (dat is de enige tijdsaanduiding die wij nog gebruiken hier) wel hulp aanvaarden en tussendoor voor jezelf proberen te zorgen hoor.
Ze hebben je nodig daar, maar de mensen om je heen hierna ook nog. Sterkte!

1 like

Superheld! :heart:
Ik moest vanmiddag nog aan je denken toen ik mijn eigen huisarts voorbij zag fietsen met zo’n intens vermoeid hoofd.
Fijn dat je toch even de moeite neemt om van je af te schrijven en ons ook weer even te laten realiseren hoe heftig het allemaal is!

Bedankt voor alles! :heart:

Bij ons wel. Ik werk met gezonde jongeren die geen enkele lichamelijke ondersteuning nodig hebben. Het is een erg zelfstandige doelgroep waardoor dit juist wel mogelijk is.

:cry:
Heel veel succes en sterkte daar❤️ Plaats zoveel dagboekposts als je behoefte aan hebt. Ook jijzelf verdient alle steun en zorg in deze periode en als zulke posts je ook maar een klein beetje helpen ga er dan vooral mee door

4 likes

Fijn dat je even van je af kon schrijven. Het lijkt me heel heftig om er mee om te moeten gaan, diep respect voor wat jullie doen en over hebben voor onze bevolking

Bedankt voor alles wat jij en je collega’s doen :heart: :heart: :heart:

1 like

Ik woon in gemeente (weggehaald) en heb enorm veel respect voor jou dat jij zo hard aan het werk bent voor ons! Heel veel sterkte en succes :four_leaf_clover::four_leaf_clover:
en als er nog iets is waar mensen met een niet-medische achtergrond bij kunnen helpen voor jouw ziekenhuis, of voor jou of je collega’s, bied ik me graag aan want ik blijf braaf thuis maar zou zo graag iets nuttigs willen doen…

2 likes

@Krabsalade :heart:Zoveel respect!!

Mijn vriend woont ook in deze gemeente en ik verblijf nu bij hem. Als ik iets voor je kan betekenen schroom niet om me een berichtje te sturen!

Ik wilde je PM’en welke plaats ik woon en om te vragen wat je lievelingsvlaai is en waar ik die kan afleveren, maar kan je niet PM’en? Haha.

35 likes

Ik wil niets overschaduwen ( @Krabsalade , je bent een held) maar mijn neefje is nu pas net thuis gekomen van vakkenvullen.
Het arme jong ( net 15 ) mag eigenlijk maar tot 8 uur werken, maar moest doordraaien. Kreeg net een appje van zijn moeder ( mijn zus) dat hij huilend thuis kwam. De mensen doen blijkbaar heel lelijk tegen hem en zijn collega’s en hij is doodsbang dat hij “iets” mee naar huis brengt.

Ik kan oprecht wel gillen van verdriet.

82 likes

Haha Thanks voor de tip ben niet zo’n mega fervent forummer nog :sweat_smile:

1 like

Oh nee wat ontzettend sneu :pensive:

@Krabsalade wow ik heb echt super veel respect voor jou! En natuurlijk voor iedereen die in de zorg werkt. Ik kan me niet voorstellen wat jullie allemaal meemaken, en het zal je vast weleens te veel worden. Pas goed op jezelf en heel veel sterkte gewenst in deze zware tijden :heart:

@Frenky Ohhh nee wat erg voor je broertje :frowning: Ik heb ook echt super veel respect voor het supermarkt personeel, en ik vind ook echt dat ze niet goed genoeg beschermd worden in de supermarkten waar ik kom. En idd de meesten zijn zo jong! Het is bizar eigenlijk, de verantwoordelijkheid die zij moeten dragen. Ik hoorde vandaag nog een caissière zeggen dat iemand expres in haar gezicht ging hoesten? Walgelijk gewoon. Ik werk zelf ook in een winkel dus begrijp maar al te goed wat een hel het is om te moeten werken in deze tijden. Veel sterkte aan je broertje!

2 likes

Ik snap het nog steeds niet: had grapperhaus nou gelijk of de woordvoerder?

Ik heb me eigenlijk tot nu toe niet druk gemaakt over mijn baan. Maar mijn baas mailde me vandaag of ik morgen kon afspreken. Ik zit nog in mijn proeftijd en nu heb ik wel een beetje buikpijn

1 like