Gloeiende gloeiende!!
ja er hangen wel ontsmettingsmiddelen door de winkel heen dus ik heb ''m er net op aangesproken en âklanten kunnen dat zelf doenâ en over dat er niemand bij de deur staat was het âwe hebben maar 150 mandjes/karren dus als dat op raakt dan mogen er gene mensen inâ dus ik wederom zeggen dat mensen zonder kar of iets de winkel in lopen omdat er toch geen controle is maar er word gewoon niet geluisterd. ok doei dan maar.
Wat verwarrend dat zijn achternaam Utrecht is
Gadverdamme werd zo misselijk van de eerste foto waar die 2 vrolijke mannen op staan
Liggen gewoon mensen eenzaam te sterven, zorg personeel wat zich de tyfus in werkt (en dan nog geeneens over de mogelijke traumas die ze oplopen) en jij staat daar gewoon beetje met je blije bakkes naar het volk fuck You te roepen⊠man dit kan ik niet aan
Over die karretjes: bij mijn supermarkt gingen ze van de ene naar de andere persoon door. Logistiek kon het ook niet anders. Maar volgens mij waren de schoonmaakdoekjes gewoon babywipes en geen desinfecteerdoekjes.
Wel leuk om met twee aubergines in je kar af te rekenen.
Ik was mijn handen in ieder geval bij thuiskomst altijd en ook na het wegzetten van de boodschappen.
Ik heb een Corona-dilemma. Ik heb mijn besluit al genomen (heb afgezegd), maar ben wel benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Ik ben al een tijdje serieus aan het daten met iemand. We zouden een date hebben bij mij thuis, waar hij op de fiets naartoe zou komen. Voor de rest zitten we allebei zoân beetje de hele dag thuis en komen we alleen buiten voor boodschappen doen en sporten. We vallen niet onder kwetsbare doelgroepen en hebben ook geen contact met mensen in die doelgroep (hoewel je dit natuurlijk nooit zeker weet). Wat zouden jullie doen?
- De date afzeggen
- De date laten doorgaan
0 stemmers
Edit: en voor de volledigheid: mijn vriend en ik wonen niet samen (ja ik heb een vriend en een date, is verder niet relevant). Onze situatie is hetzelfde als wat ik hierboven beschrijf. We zien elkaar nu een paar keer per week, ik ga dan op de fiets i.p.v. met het OV naar hem toe.
- Kan prima
- Kan echt niet
0 stemmers
Is dit verhaal ooit gedeeld of is dit te prive? Hahaha
Exact⊠op mijn werk blijven mensen ook moeilijk doen. 8 mandjes bij de ingang, maximaal 8 mensen in de winkel. âOok als ik alleen ff snel paracetemol wil pakken?!â Ja, ook dan. En alle mandjes direct ontsmetten na gebruik is niet mogelijk, dat kunnen wij met zo weinig personeel niet bijhouden. Verder hebben we allemaal tape met looproutes geplakt en zijn bepaalde gangpaden geblokkeerd zodat ze eenrichtingsverkeer zijn geworden.
Ben wel heel blij dat onze openingstijden zijn aangepast, later open en eerder dicht!! Kregen we ook al gezeik van klanten over, want volgens hen zou dat niks nuttigs bijdragen aan de veiligheid voor klanten. Terwijl het juist gebeurt zodat we met meer personeel kunnen vullen en schoonmaken als de winkel dicht is en er minder personeel op de vloer staat als de winkel open is. 1,5 meter afstand houden met allerlei vullers om je heen is ook gewoon niet mogelijk.
Arme Stedman
https://twitter.com/sunniandthecity/status/1242387223284252672?s=21
De reacties er onder zijn savage ahaha.
Jaaaa!! Leuk! Denk ik hahaha.
Ja ik kan me nu al zo slecht voorstellen dat je met zân allen op kantoor bent, zo veel mensen
Ik las âals we blijven levenâ⊠grimmig.
Ik krijg dus nu al een error in mijn hoofd als ik series zie met meerdere mensen mensen bij elkaar
Ja mijn gevoel zegt niet daten, wel met je vriend afspreken. Maar wauw_isa heeft een aflevering over corona en polyamorie opgenomen (de poly podcast). Mss heb je daar wat aan? Isa + partners zien enkel elkaar.
Wat bijzonder dat de meningen hier zo over verdeeld zijn: de meerderheid stemt voor date afzeggen, maar de meerderheid stemt ook voor je vriend meerdere keren per week kunnen zien.
Wat is het wezenlijke verschil? Voegt het labeltje relatie dan echt zoveel toe? Ben wel benieuwd waar dat door komt!
Haha ja ik ook. Grappig wel hoe dat werkt.
Dus het zou dan alleen gaan om het hebben van twee vaste contacten? Dat is wel een logische verklaring opzich, als iedereen met die gedachte zo heeft gestemd. Ik ben nu ook wel benieuwd wat er gestemd zou worden als het om twee afzonderlijke situaties gaat, dus zelfde omstandigheden,
1 contact, maar dan met/zonder relatie.
Oh lastig
Ik zie ook mijn vriend ondanks dat het misschien niet de meest verstandige keuze is, ik kan niet zonder hemâŠik word gek als ik hem niet zie en ga er dan al helemaal aan onderdoor.
Een date klinkt in mijn ogen nog wat verder weg, ik zou een date makkelijker kunnen missen omdat het wat afstandelijker klinkt of voelt
Maar dat is voor mij persoonlijk