Ja echt bizar eigenlijk he? Ben ook echt benieuwd hoe de hoge scholen hiermee omgaan straks, qua geld en schoolindelingen etc.
En aanvulling:
Ik hoop wel dat we nog genoeg leerkrachten krijgen de komende tijd. Het is het mooiste beroep ooit. Alleen zijn er zo weinig bevoegde mensen die voor de klas staan. Ik ben nu weer fulltime gaan werken en heb mijn master op pauze gezet, omdat anders mijn kinderen een dag minder naar school kunnen. En dat wil ik niet.
Maar ja, wat is dan normaal kunnen leven? Zou er niet te zwaar aan tillen, we zien het wel⊠met dit soort vage uitspraken kan niemand iets.
Ik kijk nu naar het debat (live). En ik ben het heel vaak niet eens met Rutte, maar petje af voor hem. Hij wordt constant aangesproken op zijn beslissingen (heel goed) en hij blijft zo rustig. Geeft steeds antwoord en verdedigt zich elke keer op een goede manier. En accepteert het ook als het verkeerd gaat. Het verbaast me eigenlijk dat alleen Bruins tot nu toe is omgevallen.
Zo knap. Ik zou niet in zijn schoenen willen staan.
Ik heb ook weinig met vvd. Ăberhaupt huidige kabinet. Maar petje af idd voor hoe ze het doen.
Ik vond de vragen die ze stelden gisteren ook storend. âMaar wat dĂ©nkt u?!â Dat is net zo relevant als vragen naar Rutte zn favo broodbeleg. Hij heeft al duuzend keer gezegd: ik/we baseren ons op de wetenschap / rivm / experts. 
Niet de piek qua gevallen, maar de piek van mensen op de IC. Mensen kunnen afgelopen weekend ziek raken bijvoorbeeld, toen iedereen nog massaal naar buiten ging, en dan een tijd milde klachten hebben tot ze wel op de IC belanden en de capaciteit dan op zân piek is. En dat kan dan ongeveer eind mei zijn omdat zowel nieuwe mensen naar de IC moeten, als mensen die er al tijden liggen (het herstel hiervan als je er slecht aan toe bent duurt redelijk lang).
Zo vatte ik het op, in ieder geval.
Ja ik had denk ik ook minder vriendelijke dingen gezegd 
Mijn student loopt ook haar eindstage, maar haar stage loopt nu gewoon door? Ze zorgt gewoon voor thuisonderwijs, net als de rest en ik kijk met haar samen hoe ze toch haar opdrachten kan uitvoeren zodat ze kan afstuderen. Misschien is dat mogelijk?
Ik had daar net een gesprek over met studiegenoten en een begeleider etc. Het leek dat ik gewoon mijn diploma zou kunnen halen (digitaal lesgeven is immers ook lesgeven), maar daar zijn ze nog niet zo zeker van. Dit omdat je nu alles opeens op een andere manier doet en bij jouw de bewijslast ligt om te bewijzen dat je nu genoeg praktijkkennis erop hebt zitten om je assesment te mogen doen. Bovendien zijn er nog geen harde afspraken gemaakt. Maar met het tekort aan docenten zou ik het raar vinden als ik dan niet kan afstuderen.
Sowieso vind ik de toekomstig situatie kut met een vermoedelijke recessie waardoor het iets risicovoller wordt om terug te gaan naar mijn oude sector. (Wat ik graag uiteindelijk i.i.g deels wil doen.)
Ja. Ik kwam ze ook delen.
We hebben gewoon ons FF bureau van de statistiek.
En doktoren en kappers. We zijn gewoon een mini samenleving.

Vacature: Staticus voor FF Bureau van de Statistiek
- Opleiding afgemaakt in de beta-hoek
- Moet kattenplaatjes leuk vinden (eigenlijk allerlei dierenafbeeldingen)
- Moet poeslief zijn maar ook kattig als het moet
- Moet om kunnen gaan met een computer en forumsoftware
Als Rutte mij wil subsidieren neem ik je graag aan. 
Maar is dit dan een start-up?
Ik zit wel te vernieuwen. Maar alleen omdat ik zo benieuwd ben naar de cijfers en niks beters te doen heb.
Er komt een aanscherping van de samenscholingsregels in Nederland. Iedereen die met meer dan drie mensen in de openbare ruimte is, krijgt een proces verbaal, ook als mensen binnen een groep zich aan de regel houden om 1,5 meter afstand te bewaren. Er wordt een uitzondering gemaakt voor gezinnen, of kinderen onder de twaalf jaar met een begeleider.
Dat zegt Hubert Bruls, voorzitter van het Veiligheidsberaad, dat bestaat uit de voorzitters van de 25 veiligheidsregioâs, tegen RTL Nieuws. Maandag maakte minister Grapperhaus van Justitie en Veiligheid al bekend dat burgemeesters voortaan kunnen handhaven op groepsvorming. Groepen van drie personen of meer die geen anderhalve meter afstand houden, konden vanaf maandag een boete krijgen van maximaal 400 euro per persoon.
In tijden van crisis moet je niet te kieskeurig worden
! En als zwangere aangenomen worden is ook een wonder !
Kan ik een team starten met pedagogen/psychologen/sociaal werkers? Voor nu en voor nazorg
ik denk vooral te vroeg om dat nu al te verwachten. het wordt pas eind deze week, begin volgende week verwacht na de maatregelen die genomen zijn. de piek zou deze week ook komen, zoals we nu zien en zoals de voorspellingen