Coronavirus #3

Je mag me ook taggen maar misschien wilde je het niet tegen mij hebben.

Zij zitten niet vast hoor, hen boeit het gewoon niet want “neejoh niks aan de hand hier hoor, haha!”

Dacht dat ik 'm op jou geantwoord had. Maar man man, zulke mensen kunnen opdarren ja

1 like

Ja kom nou, dat is niet “het beste ervan maken” maar een bord voor je kop hebben. Ik vind het strontvervelend.

1 like

Wat zouden jullie doen als jullie een groep hangjongeren nu voor de deur hebt? Ze zitten met z’n vijven en hebben duidelijk geen 1,5 m tussen zich in (en daarnaast mag het ook geen eens met zoveel). Ik voel me net een zuur oud wijf dat ik het wil melden, maar ik kan er niet zo goed tegen dat ze zo onverantwoordelijk doen.

2 likes

tranen in mijn ogen door dit filmpje:

5 likes

melden!

Gewoon dan bij de politie?

Toen ik net in de supermarkt liep was ik even bang dat het allemaal een soort bizarre langgerekte droom was of ik een gekkie was en me de hele situatie inbeeldde.

Dat vanuit andere mensen gezien ik heel angstig langs ze schoof terwijl er niks aan de hand is, dat is hoe onwerkelijk het voelt vind ik.

12 likes

Zelf melden bij de hangjeugd? Denk dat politie wel meer heeft te doen.

3 likes

Ik heb vaker hangjongeren voor m’n deur gehad en als ze overlast bezorgde liep ik er zelf heen. Helaas kreeg ik heel vaak een grote bek terug, ondanks dat ik beleefd bleef. Dus ik weet niet of ik dat zelf nu fijn vind. Maar mee eens dat ik de politie bellen ook weer zo wat vind, gezien ze idd betere dingen te doen hebben.

Groepje is zo te zien nu alweer uit zichzelf opgelost, maar voor de volgende keer zal ik wel gelijk bellen. Bedankt voor het antwoorden! Voel ik me toch weer wat minder zuur en oud.

7 likes

Ook nog goed nieuws 2 nieuwe platen van NIN. :slight_smile: Alleen vrees ik dat ik voorlopig alleen Skibidi wap-pa-pa-pa-pa-pa-pa- blijf luisteren. :’)

1 like

Ben net terug van een paar boodschappen en kwam echt een beetje in paniek thuis, Het voelt zo eng opeens, met ontstemmetingsmiddel bij de winkelwagentjes en ik probeer heel goed afstand van iedereen te houden. Lukt niet altijd als er opeens iemand opduikt vanachter een schap.Voel me zo’n aansteller dat ik zo paniekerig er over doe.

3 likes

Ja raar he. Ik merk dat ik er een beetje lacherig van word door de zenuwen, alsof iedereen in de supermarkt een soort ontwijkspelletje speelt.

Misschien een betere reactie dan die van mij. Ik zat echt net zo :cry: op de bank.
Het zal wel wennen denk ik.

Ik zou eerst proberen de wijkagent te bellen. En zoals hierboven al werd gevraagd: is er een kliklijn in jouw gemeente?

Ik heb gezocht naar een kliklijn, maar kon die niet vinden voor mijn gemeente.

Haha ja ik kan me best voorstellen dat het er van bovenaf best uit zal zien als pacman haha al die mensen in de paden die elkaar niet tegen willen komen. Zo’n stressvol spel was dat omg.

2 likes

Ik ben echt al verliefd op hem sinds ik 12 ben. Sorry.

Ha, ik moest wel heel erg lachen om de versie van John Mayer:

9 likes