Wist iedereen dit of ben ik echt spuit 11?
Emmer water het raam uit gooien.
Yes ga gelijk naar Purmerend
Ik kom ook steeds vet gestresst thuis. Hou ook onbewust mân adem heel lang in tijdens het boodschappen doen. Ben sowieso de afgelopen 3 dagen doodmoe van alles wat gaande isâŠ
Ik wist het doordat ik 41 euro moest afrekenen en mijn pin niet hoefde in te toetsenđ .
Wat geweldig van je moeder!
Ik kwam hier ook vandaag achter toen ik ging pinnen in de supermarkt!
ugh ja sws berichten over celebrities & corona, zo oninterssant
Bedankt voor de tip! Ik probeer het weleens maar moet het wat vaker doen denk ik om er echt relax van te kunnen worden. Maar wel weer een reminder om het op te pakken 
Ik dacht net precies hetzelfde. Ik woon sowieso al in een rustige plaats dus het gebrek aan mensen op straat valt niet enorm op. Als ik het nieuws niet zou volgen zou het bijna zijn alsof er niks aan de hand wasâŠ
Celebrities die vanuit hun dikke mansion en villaâs ons allemaal toespreken dat thuisblijven niet zo erg hoeft te zijn want kijk hoe fijn die Quality tijd in je eigen huissie en met je geliefden om je heen, geniet er nou maar van!
Goed bedoeld maar eh 
Dit is mijn grootste ergernis wanneer ik mijn instagram open. Zij hebben gewoon een sportschool, zwembad, bioscoop etc. in huis dus ja, dan bleef ik mijn hele leven thuis.
als iedereen zich verdorie nou aan de regels houdt, dan ontkomen we misschien nog aan een lockdown.
maar nee net 3 jongeren op straat die afscheid van elkaar nemen, zegt de ene tegen de andere twee âkrijg ik nog een knuffel??â en ze kreeg ze nog ook, twee stuks.
GENANT
Nu snap ik het helemaal niet meer hoor
Toch geen boete voor groep die op straat onderling 1,5 meter afstand houdt https://www.nu.nl/coronavirus/6040573/toch-geen-boete-voor-groep-die-op-straat-onderling-15-meter-afstand-houdt.html (via @NUnl)
Nou echt hé, ook echt dat voorbeeld van die yoga klas.
Schiet mij maar lek.
Omgomgomhhhhgggg
Hoe is het in de FB groepen met backpackers in Azie?
Wijkagent? Dit is toch precies waar ze zich nu mee bezig houden en daarnaast is overlast door hangjeugd ook iets waar je voorheen ook de wijkagent voor had kunnen benaderen toch 
Pfoe net ook een e-mail gehad dat ik sowieso tot 1 juni thuis moet werken. Was natuurlijk te verwachten, maar komt toch binnen het zo zwart op wit te zien. Zie er echt wel tegenop zo weinig mensen te zien op een dag.