Coronavirus #3

Maar dat wist je niet voordat je bij de supermarkt naar binnen ging. ff naar de supermarkt en hoppa besmetten maar had het ook kunnen zijn.

Thuisbezorgd.nl

2 likes

Ja nee, dan snap ik je wel. Die regels van het RIVM zijn onzin…:woman_facepalming: sorry hoor maar hier kan ik dus echt even heel slecht tegen. Dat filmpje wel gezien wat hierboven staat over een ziekenhuis, die strijden hiervoor hè!! Volg je het nieuws?? Pfff

5 likes

Ik snap heel goed dat je ook je boodschappen moet doen, maar is er dan niet iemand die je boodschappen voor de deur kan zetten? Of iemand anders die je te hulp kan schieten? Er zijn zo veel initiatieven om anderen te helpen en ik vind het ronduit achterlijk om dan zomaar naar de supermarkt te gaan terwijl er allang duidelijk wordt gemaakt dat je niks mag ondernemen als je ook maar een mini klacht ervaart. Inmiddels zijn er al honderden mensen dood en de supermarkt is het centrum van corona. Maar goed, wie ben ik?

3 likes

Lijkt op een trol tbh

3 likes

Ja dat zou wel het fijnste zijn, maar heb deze discussie afgelopen tijd al veel vaker gevoerd. Er zijn kennelijk nog steeds mensen die zo denken helaas.

Dan geloof je het niet :woman_shrugging:

Alsof ik dit zou delen juist omdat ik graag wil dat iedereen over me heen valt. Heb niet alle 2700+ berichten die ik in dit topic gemist had sinds mijn laatste bezoek gelezen, maar wist dat er vorige week mensen waren die angstig waren over de symptomen dus wilde ze alleen geruststellen dat het niet altijd zo ernstig hoeft te zijn ook als de symptomen wel tot uiting komen.

En ja, had echt boodschappen nodig en heb zoveel mogelijk voorzorgsmaatregelen genomen om niemand te besmetten.

Je hoeft het maar op een social media platform (of zelfs het forum) te vragen, ben er van overtuigd dat er in deze tijd minstens één iemand zich aanbiedt om boodschappen te doen en deze voor je deur te zetten. Zoveel mensen willen helpen én hebben toch niks beters te doen :joy:
Maar als je de buren al niet benaderd omdat je die ‘niet zo goed kent’ is het gewoon een kwestie van schijt hebben.

20 likes

Maar je hebt nog steeds corona en in Frankrijk zou je nu aangehouden kunnen worden voor bioterrorisme, denk eens na

19 likes

Je krijgt de groetjes van Oma Dien van 84 die volgende week op de IC ligt, maar gelukkig heb je lekker kunnen eten. @hoppa

17 likes

Ik word echt leip als ik denk dat mijn familie in jouw supermarkt had kunnen zijn

6 likes

Mijn moeder ging vandaag weer buiten staan bij mijn werk. Gelukkig wel met zo’n masker op dat ik van mijn oom had gehad, dat wel. Echt ik krijg gewoon een paniek aanval iedere keer als ze dat doet. Allemaal mensen die veel te dicht in haar buurt komen. Mijn ouders zijn zo ontzettend kwetsbaar, en als zij het krijgen weet ik wel zeker dat het einde verhaal is. Ik heb vandaag ook echt wel een beetje moeten huilen om dit idee. Ik ben zo bang voor ze :frowning:

1 like

Ik moest wel lachen vandaag bij de ah. Er stond een beveiliger buiten en die zei tegen een man die zo naar binnen wilde lopen: ‘Je moet een karretje pakken!’
En die man zei: ‘ik wil een mandje.’
‘Die bestaan niet meer.’ Zei die beveiliger superdroog. Alsof corona de winkelmandjes heeft uitgeroeid :sweat_smile:

106 likes

Ik ben al 17 dagen niet één keer uit huis geweest en deze koekwaus gaat gewoon met Corona naar de supermarkt lol

42 likes

Ah ja snap dat dat vervelend is, maar met iets op facebook posten kom je al een heel eind. Moeten elkaar toch helpen tijdens deze tijd :slight_smile:

1 like

Je buren of iemand uit je flat/gebouw/wijk? Heeft je woonplaats een facebookgroep?

1 like

Door jouw bericht ook maar even op de site van mijn sportschool gekeken. Bieden ook online programma’s aan.
En keuze uit verschillende kortingen, alleen niet hoe je die activeert.

Kan iig thuis wat lessen gaan volgen.

1 like

Ik snap niet hoe je zo luchtig erover kan doen. Wij hebben 14 dagen vast gezeten in huis omdat ik waarschijnlijk corona heb gehad. Wij hadden de laatste dagen ook niet echt meer eten in huis maar bestel dan wat, er zijn zoveel fb groepen voor hulp & ik weet zeker dat als je familie had gebeld en had uitgelegd er echt wel iemand had geholpen. Je bent super egoistisch, voorL als je zegt de supermarkt was bijna leeg. Corona geef je binnen no time over. Ik vind het echt bizar dat je zo’n keuze maakt uit eigen belang.

17 likes

Ok maar nu is het wel duidelijk toch? Nu 25 mensen boos zijn geworden is een 26e denk ik niet méér zinvol. Lesje is wel geleerd hoop ik/denk ik.

26 likes

Betwijfel het :joy:

7 likes