Je krijgt de groetjes van Oma Dien van 84 die volgende week op de IC ligt, maar gelukkig heb je lekker kunnen eten. @hoppa
Ik word echt leip als ik denk dat mijn familie in jouw supermarkt had kunnen zijn
Mijn moeder ging vandaag weer buiten staan bij mijn werk. Gelukkig wel met zo’n masker op dat ik van mijn oom had gehad, dat wel. Echt ik krijg gewoon een paniek aanval iedere keer als ze dat doet. Allemaal mensen die veel te dicht in haar buurt komen. Mijn ouders zijn zo ontzettend kwetsbaar, en als zij het krijgen weet ik wel zeker dat het einde verhaal is. Ik heb vandaag ook echt wel een beetje moeten huilen om dit idee. Ik ben zo bang voor ze 
Ik moest wel lachen vandaag bij de ah. Er stond een beveiliger buiten en die zei tegen een man die zo naar binnen wilde lopen: ‘Je moet een karretje pakken!’
En die man zei: ‘ik wil een mandje.’
‘Die bestaan niet meer.’ Zei die beveiliger superdroog. Alsof corona de winkelmandjes heeft uitgeroeid 
Ik ben al 17 dagen niet één keer uit huis geweest en deze koekwaus gaat gewoon met Corona naar de supermarkt lol
Ah ja snap dat dat vervelend is, maar met iets op facebook posten kom je al een heel eind. Moeten elkaar toch helpen tijdens deze tijd 
Je buren of iemand uit je flat/gebouw/wijk? Heeft je woonplaats een facebookgroep?
Door jouw bericht ook maar even op de site van mijn sportschool gekeken. Bieden ook online programma’s aan.
En keuze uit verschillende kortingen, alleen niet hoe je die activeert.
Kan iig thuis wat lessen gaan volgen.
Ik snap niet hoe je zo luchtig erover kan doen. Wij hebben 14 dagen vast gezeten in huis omdat ik waarschijnlijk corona heb gehad. Wij hadden de laatste dagen ook niet echt meer eten in huis maar bestel dan wat, er zijn zoveel fb groepen voor hulp & ik weet zeker dat als je familie had gebeld en had uitgelegd er echt wel iemand had geholpen. Je bent super egoistisch, voorL als je zegt de supermarkt was bijna leeg. Corona geef je binnen no time over. Ik vind het echt bizar dat je zo’n keuze maakt uit eigen belang.
Ok maar nu is het wel duidelijk toch? Nu 25 mensen boos zijn geworden is een 26e denk ik niet méér zinvol. Lesje is wel geleerd hoop ik/denk ik.
Betwijfel het 
Er was vandaag toch nog iemand die later alsnog klachten kreeg toen ze buiten was geweest?
Heb ik dat niet hier gelezen? Of verwar ik het nu me iets anders
Lastig hoor… als je denkt dat je klaar bent met ziek zijn maar het alsnog lijkt te zijn?
Als er iemand in Breda is?
Voel me dan ook zo bezwaard om een heel lijstje mee te geven voor 6 dagen ofzo omdat dat dan zoveel is.
@Luzarl ik woon wel in een appartementencomplex maar hier gaan mensen gewoon nog bij elkaar een biertje drinken dus vertrouw dat eigenlijk ook niet echt…
Is ook lastig. Ik zit nu dag 16 maar heb nog steeds een lichte hoest. Huisarts regel is 24 uur klachtvrij maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik 72 uur klacht vrij wil zijn omdat ik als de doods ben dat ik iemand anders ziek maak en dat onnodig vind.
Oi maar als het dan nog niet overkomt kun je je afvragen waarom we er door over blijven gaan. Ik kan me ook goed boos maken om dingen hoor, nu ook over corona en mensen die schijt hebben. Maar hierbij denk ik wel van ja een vreemde op het forum waar het nu 25x tegen verteld is. Zonde van je energie om je er nog meer over op te winden, denk niet dat het zinvol is.
Bij mensen in mijn omgeving blijf ik wel preken omdat ik niet rust voordat iemand toegeeft, maar dit is een vreemde die niet gaat toegeven.
Het is ook klote, maar de meerderheid houdt zich echt wel aan de regels. Snap dat het enorm frustrerend is en dat mag je ook zeker uiten.
Maar bedenk dat de meesten van ons het wel zo goed als we kunnen doen, dat de straten en winkels wel grotendeels zijn uitgestorven en de mensen die braaf binnen zetten niet in het nieuws of op social media verschijnen, alleen de eikels die de regels breken.
Dit was ook zoiets. Hadden jullie dit ook meegekregen?
Volgens de richtlijnen was zij toch genezen en niet meer besmettelijk en dus vrij om te gaan en staan waar ze wil. Vind ook niet dat zij die redactie had moeten inlichten over haar medische situatie als ze blijkbaar gewoon volgens het boekje heeft gehandeld.
Het enige wat ik me wel afvroeg in deze situatie was, mocht ze eigenlijk wel weg want haar man was nog wel ziek. Kijkend naar alleen zichzelf heeft ze zich natuurlijk aan de richtlijnen gehouden maar je moet ook thuisblijven als iemand in je huishouden ziek is of vergis ik me en was dat toen nog niet zo? En als dat wel zo was, is er dan een soort van ik heb al corona gehad- Free pass.
Ik snap het gevoel bij de rest van de tafel wel dat ze het liever hadden geweten om dan zelf te kiezen of ze nog wel aan willen schuiven. Ik denk dat veel van de ophef ook ontstaan is, omdat men aan de tafel niks wist. Volgens mij voldoet ze volgens de richtlijnen van toen aan alle voorwaarden om er te mogen zijn maar als iemand zoiets zegt snap ik wel dat je schrikt en denkt waarom is dit niet gezegd. Bij volledige informatie kan iedereen weloverwogen zelf een besluit nemen.
ik woon in Breda en vind het niet erg om extra boodschappen te doen, laat maar weten als ik iets kan doen voor je!