Mijn man zou voor de zomer geopereerd worden en we gingen er van uit dat deze operatie gecanceld zou worden, ook al was het om een progressieve aandoening te stoppen. Hij werd gebeld en de operatie vind komende maandag plaats. Ik vind het toch spannend om naar het ziekenhuis te gaan (ik vond de supermarkt al eng afgelopen week) en dat hij nu onder het mes moet 
Dat zijn er veel ):
Sterkte! Houd even de actuele regels van het ziekenhuis in de gaten. Bij bijna alle ziekenhuizen in āmijnā regio mogen er helemaal geen bezoekers meer het pand in. Enkel een partner bij bevalling of bij terminale patiĆ«nten.
@Ovenschaal bedankt voor de uitgebreide reacties! Heel leuk en interessant
De hamster der hamsteraars zonder te hamsteren
@SeatLeona Ik voel hier een nieuwe titel doorkomen
Wat spannend voor jullie! Maar wel fijn dat ze jullie gaan helpen. Misschien is dit makkelijk om te zeggen als buitenstaander: maar een ziekenhuis zal juist nu super streng erop toezien dat hygiƫne maatregelen om besmetting te voorkomen worden nageleefd. Ze kunnen het zich echt niet permitteren dat er meer patiƫnten bijkomen die lang in het ziekenhuis moeten blijven, dus ze passen extra goed op hem.
Sterkte!
Dit is dus al mijn titel sinds ver voor de coronacrisis, hopelijk heb ik echt voorspellende gaven 
Awhh Ik had dus een kaartje bij mijn appie afgegeven met mijn complimenten, krijg ik dit kaartje net met de post binnen. Zo lief!
Ik word helemaal agressief van mān schoonfamilie en ouders. Ik ben 8 mei uitgerekend en dus hebben wij alvast besloten om geen kraambezoek te ontvangen, omdat de mensen om ons heen zich niet aan de voorschriften houden. Iedereen boos op ons natuurlijk. Nu komt mijn partner (hij was aan het hardlopen) net zijn tante in de auto tegen met zān zusje, 2 nichtjes en nog een tante. Iedereen in die auto chillt erop los en dan zien ze elkaar en dan nog houden ze zich niet aan de 1.5 meter. Schoonvader die zich wel aan de regels houdt belt hem net op dat iedereen bij hun thuis is uitgenodigd door schoonmoeder, super zielig want hij is de enige die wel thuis blijft continue en geen risico wilt nemen. Dus nu zit hij noodgedwongen de hele dag in de slaapkamer tot iedereen weg is⦠Dan mijn ouders, broertje is verkouden en verhoging en mag toch gaan voetballen en met zān vrienden afspreken. Vind het zo schandalig dat mensen zo makkelijk erover denken, puur omdat ze zelf geen risicogroep zijn. Sorry voor mān rant maar niemand lijkt het te begrijpen 
Dit is dan wel een beetje goed nieuwsā¦
HOE DE FUCK⦠is Trump nu populairder in polls dan ooit?
wtf is er mis met die mensen?
Goed dat jullie dat besluit hebben genomen. Ik snap dat het frustrerend is dat je familie zo doet. Alsof ze denken ons overkomt niks of de regels gelden niet voor ons?
Het water in Amerika is zo vervuild dat alle hersencellen zijn afgestorven.
Jeetje zeg, ik hoopte juist dat zijn coronabeleid er voor zou zorgen dat hij niet herkozen wordt
Mijn opa en oma zitten in een verzorgingstehuis en mijn opa is erg dement dus die heeft niet echt door dat er niemand meer langskomt. Maar mijn oma zit dus ook op een afdeling voor dementerenden, terwijl ze zelf nog helemaal helder is. Dat is natuurlijk super zwaar om vol te houden en ze draait soms helemaal door, dus zij keek altijd zo uit naar de momenten dat er iemand langskwam (bijna elke dag wel iemand) zodat ze even een half uur normaal met iemand kon praten. Nu er niemand meer langs mag komen hebben we een mand met een cadeautje voor elke dag van de week voor ze gemaakt. Dus we hebben een mandje afgeven bij de portiers met cadeautjes zodat ze elke dag een pakje kunnen openmaken (kleine dingetjes zoals een chocolaatje, tijdschrift, foto, etc.). Ze was er echt zo blij mee en ze zegt dat dit haar 's ochtends weer uit bed krijgt omdat ze weet dat er die dag alsnog iets leuks op haar staat te wachten. Vervolgens heeft ze ook weer een goede reden om te bellen, dus elke dag belt ze om te bedanken haha. Dus als je nog iets wilt doen voor je opa/oma is dit in ieder geval een groot succes haha.
Ulg ik ben een beetje benauwd wat gewoon door mn allergieen komt ( heb verder nergens last van) maar het lijkt voor mn gevoel heel erg ofzo. Terwijl het wel mee valt maar ik maak mezelf gewoon panisch door dat tyfus virus
Ik word er niet bang van. Weet je dit zijn echt maar enkele gevallen. Heel soms komt dit voor. Betekent niet dat je moet denken alsof het virus niks voorstelt, maar je moet je niet bang laten maken door dit soort gevallen.
Je ziet geen berichten over de man van 94 die vandaag uit het ziekenhuis ontslagen wordt, maar dat gebeurt ook.
Maar wat moet je dan? Die mensen aan hun lot overlaten. Ik snap wel dat ze uit bezorgdheid boos kunnen reageren, maar als je in de zorg werkt dan hebben die mensen gewoon zorg nodig. Als je de situatie nu eens voor hen probeert om te draaien en te vragen of zij zich willen proberen te verplaatsen in de mensen waarvoor jij zorgt. Misschien dat ze dan snappen waarom je je werk blijft doen.
Ik zou gewoon dit artikel laten lezen en zeggen dat als iedereen zoān instelling heeft je dezelfde situatie gaat krijgen.
Ah wat lief van jou 
Ik heb weinig visueel contact met collegaās, eigenlijk alleen via online berichten. Nu zag ik net een paar collegaās via videobellen en ik vond het gewoon raar. EĆ©n iemand had een hele andere haarstijl en de andere had haar haar gekleurd. Het zag er gewoon zo anders uit en toen besefte ik me dus dat het best vreemd is als we elkaar over een paar weken weer gaan zien.