Coronavirus #3

Ik hoorde net dat het ook kan doordat het baasje over de uitwerpselen van de kat had geniesd. Dus dat het daardoor lijkt alsof de kat het ook had.

1 like

Ik, maar moet zeggen dat ik voor het eerst geniet van mijn hooikoorts. Iedereen blijft nu op gepaste afstand bij me vandaan anders nies ik even. Heerlijk zo iedereen uit me aura.

7 likes

Las net een artikel dat 2 Italiaanse verpleegsters op Covid-afdelingen zelfmoord gepleegd hebben. Echt vreselijk. Een vrouw van 34 en iemand van 49. Hoop echt dat mensen in de zorg voldoende psychologische steun krijgen…

Ik gebruik de app ook, ik vind Sammi heel fijn!

———

Ik moet in isolatie geloof ik. Ik heb keelpijn en een snotneus :frowning: terwijl ik echt goed opgelet heb. Heb wel met het ov moeten reizen, waar geen afstand gehouden werd. Kon ook niet in de metro.

:joy: mijn vriend moest ook zo hard lachen. Die stuurt hem echt naar iedereen door nu

1 like

Ik heb net allemaal knuffelberen gezocht op zolder en voor het raam beneden gezet.

Word nog eens een kindervrind door die hele Corona crisis.

33 likes

Zijn er hier mensen die een Corona patiƫnt kennen die niet naar het ziekenhuis hoefde en milde klachten had? ( positive vibes)

Boris johnson

14 likes

Josh V! Ze heeft er zelfs een vlog over

4 likes

Ja hoor! Iemand in mijn omgeving bevestigd Corona (zelfs iets ā€˜oudere’ man, in de 50) waarbij het heel mild was, nu volledig genezen. Ook veel waarschijnlijke gevallen.

1 like

Jep. Meerdere zelfs.

1 like

Van de week nog mn ouders streng toegesproken over hoe serieus ze alle maatregelen moesten naleven. Maar dat deden ze dus niet echt, want het viel allemaal wel mee. Werd mn moeder van de week ziek, huisarts zei eerst buikgriep, nu is het waarschijnlijk toch Corona. :woman_shrugging:t3: Gelukkig milde klachten, rond de 38 graden gehad, buikpijn/diarree/misselijkheid en vermoeidheid. Hoop dat het zo blijft!

1 like

De meeste mensen die niet naar het ziekenhuis hoeven weten niet zeker dat ze Corona hebben hĆØ. Maar je weet toch dat het in de meeste gevallen mild verloopt? Dat had je oom volgens mij toch ook verteld…

2 likes

Ik ben zo blij, de ā€œbazenā€ hebben besloten om het personeel ook allemaal te testen. Iedereen is onbeschermd in contact geweest met cliĆ«nten die later besmet bleken. Ik ben er namelijk nog steeds niet uit of ik gewoon verkouden ben of corona heb. Zou fijn zijn als het corona is (vooral gezien mijn milde klachten), want dan heb ik het ook maar gehad en hoef ik niet meer bang te zijn.

22 likes

Ik!

1 like

Ja ik ben positief getest en heb milde klachten.

4 likes

Yes, moeder van een vriend van ons is op vakantie positief getest samen met de vriendin waarmee ze op vakantie was. Beiden 60+ en beiden vooral verkoudheidsklachten met koorts en inmiddels weer thuis in Nederland (ze mochten pas terug reizen na een negatieve test).

1 like

Wat voor klachten?
En @Joejoejoe ?

Koorts, benauwd, intens moe en pijnlijk hoesten. Was het fijn? Nop. Was ik doodziek? Ook nop. Ben al zieker geweest van een seizoensgriep.

1 like

Ja daar noem je ook ff 2 rijke blancitos

2 likes