Coronavirus #3

Dit is echt zo verschrikkelijk en onmenselijk. Je hart breekt toch als je zoiets leest?

@grace was jij het nou die het over de app downdog had? Thanks daarvoor! Heb er vanmorgen een lesje mee gedaan wat echt chil was. Alleen vond ik de voice die ik had gekozen niet zo chil. Heb jij toevallig een aanrader voor een chillere? Ik had nu Isaiah, en begon me echt aan hem te irriteren tegen 't einde aan haha.

1 like

Niet doen om besmettingen in het GGZ te voorkomen. Hoe goed je ook de regels houdt met mondkapjes etc de virus ligt echt op de loer. Moet zeggen dat wij in het ziekenhuis in het A aparte werkroosters hebben voor artsen op de covid unit en artsen op de reguliere afdeling, juist om dit soort besmettingen te voorkomen.

5 likes
4 likes

Ik werk ook in de zorg en mijn werkgever zou dit niet willen

1 like

Tot nu toe kon ik het allemaal best goed handelen, maar vanmiddag gehoord dat m’n moeder ziek is, lijkt op corona. En nu maak ik me zoveel zorgen om haar en mijn vader, en kan even helemaal niet meer relativeren. Ze zijn wel 60+ maar volgens mij verder geen risico groep. Voel me ook even heel alleen nu, terwijl ik daar eerder nog helemaal geen last van had. Echt rot dit.

4 likes

Niet doen. Ik werk in een ziekenhuis en wij mogen ook absoluut niet op een andere plek gaan werken om daar de zorg te ontlasten. Het zou me niets verbazen als de huidige werkgever van je schoonmoeder ook zulke regels heeft.

2 likes

Ja ik snap dat je bezorgd bent! Hopelijk knapt ze snel op… vervelend zeg

Ik heb ook vaak momenten dat ik het allemaal ff niet kan relativeren. En dat mag er ook zijn. :kissing_heart:

Nog een liedje, deze is uitgebracht door een supermarkt waar ik woon, om hamsteren te voorkomen haha. Werkt trouwens tot nu toe niet echt

Ah lieve reactie, dankjewel!

Ik hoorde net dat het ook kan doordat het baasje over de uitwerpselen van de kat had geniesd. Dus dat het daardoor lijkt alsof de kat het ook had.

1 like

Ik, maar moet zeggen dat ik voor het eerst geniet van mijn hooikoorts. Iedereen blijft nu op gepaste afstand bij me vandaan anders nies ik even. Heerlijk zo iedereen uit me aura.

7 likes

Las net een artikel dat 2 Italiaanse verpleegsters op Covid-afdelingen zelfmoord gepleegd hebben. Echt vreselijk. Een vrouw van 34 en iemand van 49. Hoop echt dat mensen in de zorg voldoende psychologische steun krijgen…

Ik gebruik de app ook, ik vind Sammi heel fijn!

———

Ik moet in isolatie geloof ik. Ik heb keelpijn en een snotneus :frowning: terwijl ik echt goed opgelet heb. Heb wel met het ov moeten reizen, waar geen afstand gehouden werd. Kon ook niet in de metro.

:joy: mijn vriend moest ook zo hard lachen. Die stuurt hem echt naar iedereen door nu

1 like

Ik heb net allemaal knuffelberen gezocht op zolder en voor het raam beneden gezet.

Word nog eens een kindervrind door die hele Corona crisis.

33 likes

Zijn er hier mensen die een Corona patiƫnt kennen die niet naar het ziekenhuis hoefde en milde klachten had? ( positive vibes)

Boris johnson

14 likes

Josh V! Ze heeft er zelfs een vlog over

4 likes