Ja hoor! Iemand in mijn omgeving bevestigd Corona (zelfs iets ‘oudere’ man, in de 50) waarbij het heel mild was, nu volledig genezen. Ook veel waarschijnlijke gevallen.
Jep. Meerdere zelfs.
Van de week nog mn ouders streng toegesproken over hoe serieus ze alle maatregelen moesten naleven. Maar dat deden ze dus niet echt, want het viel allemaal wel mee. Werd mn moeder van de week ziek, huisarts zei eerst buikgriep, nu is het waarschijnlijk toch Corona.
Gelukkig milde klachten, rond de 38 graden gehad, buikpijn/diarree/misselijkheid en vermoeidheid. Hoop dat het zo blijft!
De meeste mensen die niet naar het ziekenhuis hoeven weten niet zeker dat ze Corona hebben hè. Maar je weet toch dat het in de meeste gevallen mild verloopt? Dat had je oom volgens mij toch ook verteld…
Ik ben zo blij, de “bazen” hebben besloten om het personeel ook allemaal te testen. Iedereen is onbeschermd in contact geweest met cliënten die later besmet bleken. Ik ben er namelijk nog steeds niet uit of ik gewoon verkouden ben of corona heb. Zou fijn zijn als het corona is (vooral gezien mijn milde klachten), want dan heb ik het ook maar gehad en hoef ik niet meer bang te zijn.
Ik!
Ja ik ben positief getest en heb milde klachten.
Yes, moeder van een vriend van ons is op vakantie positief getest samen met de vriendin waarmee ze op vakantie was. Beiden 60+ en beiden vooral verkoudheidsklachten met koorts en inmiddels weer thuis in Nederland (ze mochten pas terug reizen na een negatieve test).
Koorts, benauwd, intens moe en pijnlijk hoesten. Was het fijn? Nop. Was ik doodziek? Ook nop. Ben al zieker geweest van een seizoensgriep.
Ja daar noem je ook ff 2 rijke blancitos
Keelpijn, ontstoken ogen, 1 dag verhoging, verkouden, moe. Niet heel heftig maar dit duurt dus al wel bijna 4 weken. Zit ook al die tijd al thuis terwijl ik graag weer aan de slag wil in het ziekenhuis.
Pff 4 weken? Sterkte. Ik ben nu dag 17 en kan biet wachten tot ik weer naar buiten kan haha
Nog steeds niet buiten? 
Haha hoezo is dit jullie normale voorraad??
Dit vind ik dus ook heel lastig. Er komen steeds meer verhalen over mensen met erge hoofdpijn, of juist buikklachten, of juist maar 4x op een dag een licht kuchje. Hoe moet je nu bedenken of je Corona gehad hebt ja of nee. Binnen blijf ik sowieso, maar ik zou wat duidelijkheid wel fijn vinden
(al weet ik maar al te goed dat dat een luxeprobleem is met wat er allemaal speelt nu…)
Het zijn geen typische klachten maar schijnen idd wel bij Corona te kunnen horen… Huisarts zei in eerste instantie buikgriep maar na nogmaals telefonisch contact waarschijnlijk toch Corona. Mij zou het niet verbazen aangezien ze 60+ is en alles niet serieus nam 
Een vriendin had vandaag een kaaspakket van Kef bij me laten bezorgen met oa onze favoriete kaas om deze barre tijden door te komen 

@grace ik was er dus met haar heen geweest na jouw tip en nu heb ik Kef aan huis
Oh eigenlijk heb ik dubbel kef want er logeert ook een hondje bij me
Oh dat lijkt me ook heel vervelend
. Ik zou gewoon HAP bellen vanavond of morgen.
Doe maar rustig aan! Niet bang zijn
Ik zou morgen even ter geruststelling even met je huisarts bellen! Ik heb mijn huisarts tijdens mijn heftige dagen 3x gesproken. Ze checkte steeds hoe het ging en vertelde me precies wanneer ik meteen moest bellen bij welke klachten. Misschien neemt dat wat angst weg. Beterschap! X