Bestaan er kinderen zonder loopneus en snot?
Hou wel voldoende afstand in je bubbel hé.
Ja maar is het ironische dus niet dat die kinderen NIET chronisch verkouden zijn?
Dus ze worden verkouden (= nog niet langer dan een week), na een week (=chronisch vanaf dan volgens die regel) is de verkoudheid over (dus toch niet onder de noemer chronisch). Gaan 2 dagen, worden verkouden en riedeltje begint opnieuw.
Althans, ik denk dat het zo zou gaan als we onze dreumes weer brengen haha
Lief 
Ik hoop heel erg en verwacht eigenlijk ook dat de beleidsmakers in hun prognoses en maatregelen rekening hebben gehouden met dat niet iedereen zich strikt aan de regels houdt. Maakt de situatie er niet eerlijker op though.
Ik ga zometeen voor het eerst in maanden weer naar mijn sportschool toe. Ze hebben een terrasoverkapping over de outdoor squashbanen geplaatst en daar een buitengym gemaakt en de saunatuin is omgetoverd tot plek voor yogalessen en pilates. Alles zou volgens de richtlijnen zijn dus ben heel benieuwd, er waren ook maar een paar plekjes beschikbaar. Merk dat ik het ook wel spannend vind omdat ik ook zoiets heb van ‘Als het niet veilig vind, boek ik em weer’.
Ik ben wel echt in shock hoor, dat er voorspeld wordt dat er door de maatregelen in arme delen van de wereld mensen zonder voedseltoevoer komen te zitten en er binnenkort 300.000 mensen per dag aan honger zullen gaan overlijden. Met ons veilige bubbeltje hier. Wat is het nou allemaal waard? Damn. De dood hoort bij het leven, maar doodgaan aan armoede op deze schaal, ai.
Wat heftig voor je dat je in deze situatie zit. Veel sterkte!
Zie al voor me hoe je daar voorbij loopt met een dienblad en iemand net zijn hoofd draait 
Och jee, wat erg! Zoveel stress, hopelijk mag de grens heel snel weer open
Waarom zou iemand haar verhaal verdraaien om hier compassie te krijgen? Daar win je toch helemaal niets bij??
Ik dacht al dat ik de enige was die het niet begrijpt in welke zin dit voordeel oplevert
Heel eerlijk gezegd snap ik @Monstertruck wel, @SeatLeona had laatst hier een verhaal dat ze een boete hadden gekregen voor een bosje bloemen bij schoonmoeder. Letterlijk gezegd: erg duur bosje bloemen
En dan hier een verhaal komen vertellen met een ziek zoontje en toen kregen we een boete vind ik nu een beetje discutabel maar goed. Wie ben ik?
Mijn kind gaat sinds vorige week weer naar school. Bij het ophalen vandaag merkte ik dag er best wat ouders alweer playdates aan het regelen waren. Ik weet niet zo goed wat ik daar van vind. Mijn kind gaat naar school, noodopvang en opvang, maar ik zie het niet zitten om hem dan bij anderen thuis te laten spelen of andere kinderen hier.
Verder hebben mijn kinderen hun oma al maanden niet gezien. Hun oma staat nu weer voor de klas. Zij heeft nu zoiets van als ik dagelijks continu in aanraking kom met andere kinderen kan ik mijn kleinkinderen ook wel zien. Ik vind het allemaal maar lastig.
Op een school in China lieten ze kinderen een hoed dragen met zo’n noodle erop om afstand te houden. Het leken wel 2 grote propellors
Wat een rot situatie @SeatLeona, lijkt mij idd lastig dat je gewoon stress hebt om een dak boven je hoofd zeker met een klein kindje
Hoop dat er snel wat versoepelingen zijn. Hebben jullie wel al met de koper gepraat over eventueel iets latere overdracht?
Jaa ik durf er ook echt niet in de buurt te komen nu, normaal gaan we altijd tanken in Poppel maar we begrepen van Belse familieleden dat de de politie daar geen grappen maakt
Ben echt benieuwd hoe dit er in Baarle Nassau aan toegaat. Stel dat je struikelt en je kapotte knie over de grens eindigt, krijg je een boete bovenop je pleister. 
Andersom geldt trouwens hetzelfde, laatst getuige van een hele scheldpartij op de parkeerplaats bij de jumbo tussen een Nederlander en iemand met een auto met Belse platen. Ik schrok er serieus van hoe lelijk dat eraan toe ging
Ja waar gaat het toch allemaal heen vraag ik mij af. Schelden op elkaar, boos zijn omdat we hier wel naar de action konden enzovoort enzovoort.