“Ik hoop dat het goedkomt” klinkt best dramatisch.
Ik wil met liefde met je videobellen als je denkt dat fat helpt. En zo zijn er ongetwijfeld meer creatieve oplossingen te bedenken.
Oke zo bedoelde ik het niet. Meer van, ik ben benieuwd hoe het gaat met die bestelling. Maar natuurlijk hoop ik dat ik het gewoon krijg, anders zou ik het ook niet bestellen.
Nou dat mag ze toch ook gewoon hopen
Dat artikel over Hong Kong slaat de spijker op z’n kop. Geen getwijfel, geen IKKE IKKE IKKE, geen geheimzinnig gedoe over contactgeschiedenis. Gewoon verstandig, praktisch gedrag en een beetje rekening houden met de rest van de samenleving.
En wat gebeurt er hier? Werkgevers die werknemers niet serieus nemen, “ik wil gewoon op reis/uit eten/dagje weg kunnen want DAT WIL IK” en mensen slaan voor een half jaar wc papier in. 
Ik dacht al: stel je gaat ergens de komende week trouwen! Bedoel dat is ook niet echt iets wat je makkelijk afzegt/verplaatst, buiten al het geregel en de voorbereidingen om zal je dan ook je geld wel kwijt zijn, voor de meeste mensen niet echt een optie denk ik.
Mijn stad is ook aan het hamsteren geslagen 
Wel heerlijk rustig op de weg vanochtend, leek wel een zondag, ik was supersnel in het ziekenhuis, kon ook nog vooraan parkeren. Als je dan toch moet komen werken heeft het wel z’n voordelen als de rest thuisblijft.
Waar ik ben zijn er (veel) minder besmette mensen dan in NL. Nu heeft de overheid bekend gemaakt dat het vliegveld in de hoofdstad een maand ‘op slot’ gaat, en alle eilanden gaan ook op slot. Nu las ik ook weer ergens dat buitenlanders nog wel het land mogen verlaten, maar het is zo onduidelijk. Ik zou eigenlijk maandag naar een ander eiland vliegen om mijn visum op te halen maar ben nu een beetje bang dat ik daar dan een tijd vast kom te zitten. Ik werk in het toerisme dus dat zal ook wel flink rustig worden vanaf nu. Kan me ook niet zo goed voorstellen hoe het nu in Nederland is.
Jezus ik zie op nieuwssites allemaal foto’s voorbij komen van lege schappen… dit soort dingen boezemt me meer angst in dan al het andere
‘ik neem je mee naar Rome en parijs’ is ook echt niet verstandig nu 
Haha ik heb onlangs I am legend in m’n Netflix lijst gezet. Misschien toch maar kijken ter voorbereiding. Je weet maar nooit misschien zitten er handige survival tips in verborgen 
Klopt ik probeer alsnog niet aan mijn gezicht te zitten en zit nu zelfs mijn handschoenen om de zoveel tijd met Dettol in te spuiten haha 
Huh maar dit snap ik dus ECHT niet?! 
Verspreid die liefde, Enim! Kuch anderen vooral teder en vol genegenheid in hun gezicht <3
Ah is echt een goede film maar zit wel zo’n zielig stukje in 
Spoiler
Echt één van de zieligste huisdierendoodscènes😭
Ik maak me hier ook zo kwaad om. Ik zie het al helemaal voor me dat zo een bejaard vrouwke schuifelend door de supermarkt loopt en geeneens meer een tomatensoepje kan vinden om op te warmen. Of idd gezinnen die het zich financieel niet eens kunnen veroorloven om voor meer dan een week aan eten te kopen per keer. Echt mensheid op zijn best dit.
Echt heh die mensen hebben zeker 5 reten per persoon om af te vegen met die 65 pakken toiletpapier die ze inslaan.
bZo ontzettend onnodig.
Mijn broer liep gisteren ook te janken dat hij nu hun cadeau niet kon geven aan mijn moeder. Die zou vandaag een receptie geven omdat ze 40 jaar in dienst is. Ze moest perse toegeven dat ze bang was van hem en toen ik zei dat dit niks met angst te maken heeft, maar dat dit door de overheid besloten is. Vervolgens begon hij over hoe hypocriet de overheid is omdat hun nog wel samenkomen… ik heb de telefoon opgehangen
bye
Ja zo zielig!
Heb hem voor de eerste (en laatste) keer gezien toen ik 12 was ofzo, kan me ook niet heel veel meer herinneren maar dat stuk wel want dat was echt zielie