Oh ja, jullie zouden terug verhuizen toch? Zijn er veel mensen met corona waar je nu zit?
Besloten om maar werk te bellen ter overleg. Ik kan nu gelukkig thuisblijven omdat ze het kunnen waarborgen. Alle bewoners krijgen vandaag te horen dat wij mogelijk alleen nog maar met ochtend en avonddiensten gaan werken om zo de druk op het personeel te verminderen.
Mijn vriend moet gedwongen thuis werken, maar wat wij nou moeten doen weet ik echt niet. Het is helaas geen werk wat je thuis kunt doen, net zoals horeca, winkeltjes etc. Ik wacht maar op verdere instructies van de overheid ivm onze branche 🤷 Het is wel een enorme kostenpost voor ons om dicht te gaan, maar tegelijkertijd komt er nu toch geen hond, en wil ik geen corona, echt zo lastig dit. Ik had gisteren wel een stage loper naar huis gestuurd die zat te snotteren en toch totaal geen initiatief toonde nergens in 
Ja dit vroeg ik me ook af. Onze supermarkt was net echt chaos, allemaal mensen met remmende karren. Zou echt graag boodschappen willen doen voor iemand die het niet kan maar hoe vind je zo iemand.
misschien een briefje ophangen in een ouderenflat? daar zit ik zelf aan te denken namelijk
Haha hier zat ik ook aan te denken. Denk dat veel mensen verveeld raken en dus maar online gaan shoppen?
Bij mijn werk/bijbaan proberen ze nu extra collega’s te fixen voor vanmiddag en het weekend, het is nog steeds zo druk en de hele winkel wordt geplunderd.
Er is op Twitter een hashtag #coronahulp gaande voor dit soort dingen. Maar goed de meeste bejaarden zitten niet op twitter denk ik. Maar hun kinderen misschien wel.
Ik vind ook dat hamsteren bijna nog het ergste:(.
Ik kreeg een email over een sample sale van een schoenenmerk vanmiddag met zo’n megajolige toon, ‘no virus is gonna stop us!’. Heb een boze mail teruggeschreven dat ik het ongepast vond, kon het niet laten.
Ik hoorde gisteren iemand tegen de kinderen: kom, laten we dan nu maar eens Netflix nemen… die zullen t ook goed doen idd haha
Drogisterij en we zijn 7 dagen per week en 6 avonden per week open
Moest gisteravond zelf werken en was echt abnormaal druk + alle paracetemol en ibuprofen soorten, neussprays en vitamines, zeep zijn helemaal op gehamsterd.
Ik heb dezelfde mail gehad. Zou er eigenlijk met een vriendin heengaan zondag maar lijkt me geen goed plan. Ik vind het wel gek dat het gewoon doorgaat ja.
ja of misschien een briefje in de supermarkt ophangen op dat mededelingen bord? Daar kijken oudjes nog wel vaak volgens mij (als ze nu nog naar buiten durven)
Right? En zeker voor een duurzaam merk zou je denken dat ze zich een beetje om de wereld en de mensen daarin bekommeren, dus dat vond ik al helemaal raar. Ben een beetje afgeknapt op dit merk nu eerlijk gezegd. Ik ga er ook niet meer heen iig
Wat is anders aan discord dan gewoon hier? Sorry, ben daar niet zo in thuis
Nee komt uit de UK warehouse.
Is er richting jou al gecommuniceerd of werkcollege’s wel door gaan?
Ik ook niet! Wel jammer want ze hebben echt mooie dingen. Maar ze hadden ook op een andere toon hier iets over kunnen zeggen. Van we kijken naar de maatregelen maar het is kleiner etc.
Dankje!