Ahh wat kut… Ik heb nog geen telefoon gekregen maar ik zou woensdag met een nieuwe baan starten… Hoop zo dat het kan doorgaan
Ik hoor net dat we tot 31 maart niet op kantoor mogen werken. IEDEREEN moet thuis werken en de afdelingen die dit niet kunnen krijgen we doorbetaald, werk voor een heel erg groot bedrijf. Dus vind dit echt heel erg netjes geregeld.
Dit hele gebeuren brengt wel het allerbeste naar boven in de mensheid hé. Ik was net even naar buiten om wat te schransen te halen voor mijn nachtdienst. Ben maar weer gelijk terug naar huis gegaan.
Zo vreemd dat ik in een dorp woon waar we redelijk snel een besmetting hadden maar nog steeds niks gehamsterd wordt haha. Relatief weinig mensen maken zich druk hier, fijn om gewoon zonder rijen of stress boodschappen te kunnen doen
Ik vind het zo sneu voor kleine zzp’ers die hier ook onder lijden.
Ik heb m’n uitlaatservice een berichtje gestuurd dat ze 1 keer per week mag blijven incasseren, maar omdat mn vriend thuis moet werken ze niet de hond hoeft te komen halen.
Vraag me echt af hoe dat soort mensen nu rond moeten komen als iedereen massaal af zegt.
Wel super sociaal van je!
Nou ik wilde even een brood kopen. Geen success dus maar een fles wijn en zak chips mee.
Lekker afgerekend bij de zelfscan, dacht nog oké floepsie niet het schermpje aanraken en dan aan je neus zitten. Maar toch gedaan natuurlijk.
Al met al een toch niet zo succesvolle trip naar de supermarkt.
Maar… dit is gewoon zoals het hoort toch? Thuiswerken is doorbetaald krijgen.
Nou ja het hamsteren is massahysterie, maar het feit dat er nog massaal mensen en bedrijven zijn die het rivm-advies niet opvolgen is gewoon dom. Er zijn nog steeds zo veel mensen die het maar een griepje vinden en het vertikken zich aan te passen. Ik vind zeker niet dat mensen bang gemaakt moeten worden of uit hysterie moeten handelen maar het lijkt wel het één of het ander: massahysterie of laksheid.
Niet elke afdeling kan echt thuis werken, dus gedeeltelijk zitten afdelingen zonder werk, zal mn post even aanpassen.
Die map klopt van geen kanten (meer), Italië Spanje Duitsland hebben allemaal hogere cijfers dan wij en staan niet boven ons. Kan me voorstellen dat er zo meer landen zijn die hogere aantallen dan ons hebben. En het is denk ik ook heel afhankelijk van hoeveel testen er zijn en hoe streng/veel er getest wordt. Denk dat het moeilijk/onmogelijk is om een echt accurate map te maken helaas
Ja hier alleen nog de allerduurste broden over. Dan maar knäckebröd
Straks krijgen we nog schijtzegels die je kan inruilen om per huishouden een rol toiletpapier te kopen. Zoals voedselbronnen van vroeger. Man man man. Ik word er schijtziek van.
Tip voor het schaarse toilet papier. Ik heb een hand bidet gekocht en zo kun je veel langer met een rol omdat je het meeste al weg wast. Erg handig.

Ik was net nog aan het nadenken over dat we misschien maar gewoon een bidet moeten in laten bouwen ofzo (maar dat ding van jouw is wel veel handiger haha), maar ik vraag me af hoe je dan droogt ook met wc papier lijkt me toch?
Edit: oh ik kan niet lezen, je gebruikt het nog maar minder.
Woord van 2020 wordt niet coronavirus maar toiletrolschaamte.
Ja ik droog het met wc papier (en om te checken of het echt schoon is) maar je gebruikt zoooo veel minder, echt chill.
Ja kak, ik las niet goed. Dit lijkt me best wat eigenlijk ook in normale situaties, ik moet soms zo veel papier gebruiken echt zonde gewoon (misschien tmi haha)
Haha ja ik ben ook helemaal om eigenlijk, blijf het zeker gebruiken nadat het virus gedoe voorbij is!
Nou mijn lessen zijn defintief voorbij, ik heb drie weken vrij om aan mijn dossier te werken