Coronavirus

Ik werk bij de grote blauwe super en ik ben helemaal mensenmoe. Mensen die me vastpakken (doe eens niet?) mensen die hamsteren, mensen die zeuren over de hamsteraars…

De winkels die leeg lijken/zijn worden nog wel gewoon bevoorraad hoor. Maar leveringen zijn niet allemaal 's ochtends vroeg dus winkels zijn ook niet altijd allemaal om 09 uur netjes gevuld natuurlijk.

14 likes

Haha hier ook een man die zei jeetje wat een gekkenhuis en daarna pakken rijst en pasta in zijn kar gooide.

Ik heb twee zakken chips meegenomen en een fles rode en witte wijn… the essentials.

31 likes

Ik moet brood halen, maar volgens mij is het verspilde energie om daarvoor naar de supermarkt te gaan . Gelukkig liggen er nog oliebollen in de vriezer.

13 likes

Ik zou echt gaan meppen als mensen dat bij mij deden.

7 likes

De Speld is snel:

70 likes

Wel met je elleboog dan.

1 like

Ik mag hopen dat dit wel voor de grap is :sweat_smile: en als het serieus is weet ik niet wat erger is, de mensen die het aanbieden of de mensen die het kopen.

maar wat moet je met extra toiletpapier, je gaat toch niet eens meer poepen? of wat mis ik?
in de winkel net ook, stond een vrouw me vet triomfantelijk aan te kijken met 4 pakken in haar kar.

echt wtf ik snap het niet

12 likes

Echt hé! Alsof ze de komende weken 20 kilo extra gaan kakken.

4 likes

Ik snap het wc papier gehamster ook niet. Net als de vele dozen pizza in de karren. Lekker gezond allemaal, jongens. Ik denk dat het nu een kettingreactie is. Iedereen ziet het gebeuren dus we moeten het ook meenemen.

Voelde mij ook zo bezwaard met mijn weekendboodschapjes in mijn mandje. Slaat nergens op, maar ja ik wil gewoon niet verward worden met die gekken die nu hamsteren.

Mensen liepen net bij de xenos zelfs mandjes vol pasta te hamsteren

2 likes

60 likes

Xenos blij zijn ze eindelijk van die pakken pasta af.

21 likes

Laten we hopen dat Trump 't ook heeft!

8 likes

als je in de buurt woont mag je gerust een rol komen halen hoor haha

1 like

En Thierry

3 likes

Bij mij ook. Wel een kleine AH, maar de schappen waren allemaal vol.

1 like

Ik vind dit zooo dom. Het is een virus, geen wereldoorlog. Mensen denken soms echt niet na. Alsof vier pakken wc-papier en het hele pasta schap leegkopen helpt als je het virus hebt. Dit soort acties zorgen alleen maar voor onnodige massahysterie. Ik had van ons nuchtere Nederlanders eigenlijk verwacht dat we iets realistischer zouden reageren.

11 likes

Ik heb niks extra’s gehaald, maar kan me wel voorstellen dat het bij ons thuis nu harder gaat met het papier. Normaal zijn we allebei 40 uur in de week op kantoor en gebruiken we de wc (en het papier) daar, nu ben je al die tijd thuis. Niet dat ik het eens ben met papier hamsteren, maar dit zou een reden kunnen zijn dat het bij mensen ietsje sneller opgaat dan normaal.

5 likes

Heb het net geprobeerd maar nope geen brood meer. Dus ik leef wel op crackers

1 like