Coronavirus

Hahahahahhaa :rofl:

Ik denk dat heel veel mensen ook gewoon voor een hele week halen of voor het weekend. Logisch heb ik ook gedaan… heb alles in huis voor dit weekend. Ga echt niet morgen een drukke supermarkt in. Alleen sommige mensen hebben gewoon geen idee wat ze allemaal halen. Enige wat ze weten is dat het allemaal het karretje in moet en dat slaat nergens op.

Ik was net bij de budget supermarkt. Deze is sinds vandaag open. Ik weet niet of het hier aan lag maar het was heel erg druk. Ook veel wc rol shoppers.

Er kroop een vrouw voor in de rij en toen ik daar wat van zei haalde ze haar schouders op en zei ze we hebben toch tijd.

Heb toen gezegd als je zoveel tijd hebt dan ga maar daar achteraan de rij staan.

Toen werd ze kwaad maar ik kreeg m’n zin.
Bitch go away!

Daarna in de plus was het heerlijk rustig en van alles genoeg.
Ben blij dat ik weer thuis zit😅

49 likes

En anders veeg je toch je kont af met een washandje die je weer in de wasmachine kan doen?! Idd echt bizar/ heb al sinds dinsdag geen boodschappen meer gedaan dus ben echt benieuwd naar de situatie straks.

4 likes

:rofl: Ja echt. Ik was net even in de AH en veel mensen stonden echt verbaast naar al die lege schappen te kijken. En de andere helft stond met wc papier en pakken pasta in hun karretje te stressen. Ja, want die twee dingen redden echt je leven als het erop aankomt.

Niet te vergeten dat de oudere bevolkingsgroep die echt wat meer zou kunnen eten voor de weerstand, hier dus misschien op achteruit gaat.

Ik ging net buiten de deur lunchen en moest bij binnenkomst eerst handen wassen. Vond ik een nette maatregel!

9 likes

Ik moet opeens denken aan Gierige Gerda, had die niet een hele bijkamer vol aan houdbare producten ivm budgetkopen? Die kijkt nu lachend vanaf haar wc papier bunker.

61 likes

Bij ons in de supermarkt was er vrijwel niks aan de hand, er was alleen geen brood meer maar that’s it.

Ik hoop eigenlijk dat iets waar ik bij moest zijn volgende week wordt afgelast :grimacing:

3 likes

En zo niet ben je toch helaas verkouden en moet je thuisblijven. Echt balen, maarja

5 likes

Ohhh my. Ik ben ook net terug en zal ook even mijn ervaringen delen :rofl: Bij de hoogvliet hier was het drukker dan met kerst zei het kassameisje, ze stonden echt met weet ik het hoeveel mensen in de winkel. Bij de vomar was het minder hysterisch, kon zelfs nog een lekker appeltaartje scoren die in de aanbieding was. Toiletpapier wel op overal. Tot zover mijn bevindingen. Wat een bizar gedoe jongens (maar ik mag zelf niks zeggen, heb ook voor heel wat dagen eten in huis gehaald, maar das ook meer dat ik niet iedere dag naar de winkel hoef wat ik normaal doe :sweat_smile: )

3 likes

Hier ook geen wc papier of afbakbrood meer. Mijn vriend dacht dat het hier wel mee zou vallen, maar nope. Dit is echt self fulfilling prophecy. Diarree is niet eens een bijwerking van het virus?

1 like

Nu weer persconferentie op npo 1

3 likes

Is dit net begonnen?

Rutte geeft net aan dat hamsteren niet nodig is en ook niet sociaal naar mensen die nu druk aan het werk zijn en dus niet naar de winkel kunnen overdag.

13 likes

Zelfde, maar dan met croissantjes :grin:. En een doos ijsjes.

Ik ben wel de lul als morgen alles dicht gaat, want mijn koelkast en voorraadkast zijn zo goed als leeg.

1 like

Je hebt nu geen dokters briefje nodig, de overheid zegt dat je dan thuis moet blijven (tenzij je in de zorg werkt)

Maar ik werk in België, ik weet niet of dat anders is, daar lees ik nl. niets over.

image
"Vlaams journalist Thomas Siffer zit al een week vast in Italië: “De wereld is stil en ik sterf ook een beetje. Misschien vertoon ik symptomen van een ziekte die in de zeilwereld ‘kajuitkoorts’ wordt genoemd.”

O mijn god man doe toch effe normaal.

4 likes

Rutte kijkt toch wat minder jolig dan een paar dagen geleden.