Coronavirus

afbeelding

8 likes

Ik vind het echt zo gek dat DWDD nu zonder publiek is. Zo’n gekke sfeer! Echt een bijzondere gewaarwording. Hier in de buurt is verder nog weinig aan de hand maar dit vind ik dan toch confronterend ofzo :sweat_smile:

Ik was bang dit topic te vervuilen maar dat is al gebeurd zie ik.

1 like

GEEN ananas!!!

Heb toch maar tegen m’n oma en moeder gezegd dat ik niet kom morgen en ze hadden er zowaar begrip voor. Wow. Dat ik dat nog mocht meemaken joh :sweat_smile:

3 likes

Is gewoon een leuk memepie hoor.

Nee. Ik mocht het als ik er nog mee zat in dit topic posten. So here i am. En jij bepaalt niet dat ik erover op moet houden? Jij bent zelfs degene die mijn post ongepast vond en hier zijn we dan over ananas op pizza aan het praten.

11 likes

Ik kende die niet? En het gaat niet alleen over die ene meme he, daarna werd er nog gezegd dat ik toch wel gewoon empatisch kon zijn met de zieken en doden. Ik vind het zelf niet erg hoor dat dit topic zo is, dat lijkt me meer dan logisch juist. Je kan toch niet de hele tijd over alle narigheid praten?

Yes, fijne vlucht terug alvast!

3 likes

Is er nog wc papier

2 likes

Ik hoop wel dat rond mijn verjaardag ( op 2 april zet het allemaal op je wc kalender wel na het handen wassen aub) een beetje voorbij is. Ik wil namelijk gwn dansen en lapdances ontvangen. Dat heb ik laatst bij iemand anders gezien nu wil ik dat ook.

11 likes

Zin in ananas nu

1 like

Jonge hoe ben je een dag later nog op je pikkie getrapt?

Laat het gaan, het was een gifje. Iedereen krijgt wel eens een bijdehand gifje toegegooid. Kan je om mokken, kan je ook zelf om lachen en doorgaan met je forumleven.

8 likes

Ik snap indd de referentie niet, die hele meme zei me niks en ik hoor nu ook pas voor het eerst over kardashians. Ik nam het ws daardoor misschien gelijk te serieus op, dat kan. Maar er werd daarna nog wel bevestigd dat wat ik postte echt niet had gehoeven en dat vind ik nu grappig aangezien het helemaal los gaat hier nu.

@Croky nieuwe titel “gaat door met haar forumleven”

2 likes

:sweat_smile:

61 likes

Activiteiten in Brabant strafbaar
Activiteiten met meer dan honderd personen in Noord-Brabant zijn strafbaar gesteld. De voorzitters van drie veiligheidsregio’s hebben een noodverordening aangekondigd. Veel organisatoren en bezoekers geven gehoor aan de oproep om evenementen af te gelasten en te verzetten, maar het verbod is volgens de voorzitters toch nodig om toezicht te kunnen houden op de naleving hiervan. Bij overtreding van de noodverordening kunnen mensen een celstraf van maximaal drie maanden of een geldboete van 4.350 euro krijgen.

13 likes

Haha oh echt, die ken ik niet nee! Ik zag serieus een aziatische vrouw op die foto? en dacht dus dat het een meme was over corona en echt stervende mensen… My bad. Nu zal ik het dan toch na al die dagen (sinds gisteravond dus) maar laten gaan voor ik de titel Just can’t fucking let it go krijg.

12 likes

Wel een celstraf in isolatie mag ik hopen…

4 likes

Verdamp nog wat essentiële oliën meid :roll_eyes:

4 likes