Net bij de Appie geweest. Was niks aan de hand, alleen het wc papier op, verder gewoon rustig en houdbare dingen waren er gewoon nog
Er was zelfs nog handgel 
Ben wel blij dat ik nu een leuke titel heb
(sorry wil dit topic niet volspammen dus zal nu oprotten)
Bij mijn supermark ook geen lege schappen gelukkig 
“The size of toilet paper makes it feel like a substantial, big purchase. It makes it feel like you’re doing something. It taps back into that need for control. If you’re buying a hefty big pack of toilet paper, you kind of feel like you’re ‘stocking up’. You signify to yourself that you’re in control.”
De reden waarom toiletpapier de hype van dit jaar is.
Ik zit nu op dag 4 van quaraintaine en word echt helemaal gek van het binnenzitten en niks mogen en kunnen… Ben echt de hele dag met de hele wereld aan het facetimen omdat ik me zo geisoleerd voel lol
Dat wordt diareren (nieuw werkwoord) in de karretjes van de hoarders. Laat ze een poepie ruiken.
Of baby wipesssss
Ik zit ook op een buitenlands forum wat voor 80% uit Amerikanen bestaat en natuurlijk zien die nu het einde van de wereld aankomen nadat het in hun land is gekomen, maar ervoor boeide het ze weinig. Daarom spelen alle rampenfilms zich af in Amerika
Ik ben echt die meme die normaal geen fuck doet op vrijdag maar nu het niet mag het ineens kut vind.
Ik vind het ook kut dat ik niet naar amerika mag. Maar heb er niet eens het geld voor
Ik weet niet of dit mag, maar als je behoefte hebt aan digitaal boeken lezen dan mag je mij wel even een pb sturen.
Ik zou nu best een documentaire willen maken over toiletpapier. NPO kunnen jullie dat financieren dan ga ik het presenteren en zijn enkele mensen uit de culturele sector ook nog even verzekerd van inkomsten.
In heel veel landen zal het zo zijn. Zag overigens net ook een insta story uit een winkel in LA. Gekkenhuis daar, nog erger dan hier.
Ah hartstikke lief! heb gelukkig heel wat boeken ingeslagen, mis vooral beetje wind op mijn huid en persoonlijke aanspraak haha. Vooral omdat ik denk dat ik geen corona heb voelt het ergens een beetje nutteloos ben normaal iemand die ongeacht griep of iets gewoon boodschappen etc doet en nu leef ik ineens als een kluizenaar hahahaha
Misschien is dit een mythe maar keukenpapier lost toch niet goed op in het riool? Dit riep m’n moeder vroeger altijd wanneer we een wc rol opmaakten en de voorraad keukenrol bovenaan de keldertrap stond en de voorraad wc papier beneden in de kelder stond, dus te ver lopen want pubers.
Ja ik heb ook echt een geweldige illegale databank voor boeken. Soort van the pirate bay maar dan voor boeken. Stuur maar even een pb dan geef ik het linkje wel.
Redditfoto moest hard lachen om de comments.
Dat men ging speculeren over het toiletgedrag van deze geldaftroggelaars.
Over 2 weken ook alle riolen verstopt, kon er nog wel bij.
Ik snap niet waarom iedereen wc papier gaat inslaan. Corona is geen buikgriep… en je kunt toch ook je anusje met water wassen.