Coronavirus

Ja klopt! Heb wat werkgerelateerde mensen in italie zitten en voor zover ik begrijp is daar het einde echt zoek… Er word letterlijk bij de deur keuze gemaakt of je het waard bent of jouw plek naar een jonger iemand gaat. Hoop echt dat we het hier in de hand kunnen houden.

Oké noodtoestand is uitgeroepen in the US

Nou huisarts heeft wel heel duidelijk gezegd dat ik echt NIET buiten mag komen. Mijn vriend moet ook weg blijven etc. Hier luister ik maar naar, de ene word echt zo ziek niet blijkbaar dus durf nu ook niet heel hard te roepen ik heb het niet gehad en ik doe lekker wat ik wil.

Die oranje kop van Trump ook. :woman_facepalming:t3:

2 likes

Wel goed iig dat ze dat advies geven (nog voordat het een nationaal advies werd) ookal kunnen ze geen test doen, want stel iemand heeft het toch.

1 like

Hij klinkt wel wat verkouden. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Zullen we nooit achter komen, want hij heeft geweigerd zich te laten testen :joy: en dat moet dan een voorbeeld zijn voor de rest van het land

7 likes

It will go away

Hah ja, en dat terwijl hij letterlijk naast een bevestigd besmet persoon staat op de foto na een meeting

2 likes

Ik werk bij de blauwe super en vandaag is er een intern bericht geplaatst dat er voldoende voorraden zijn. MAAR om de producten uit te leveren waar op dit moment de grootste vraag naar is worden oa de volgende dingen niet geleverd:
Wijn, bier, snoep, chocola en chips.
Dus wees gewaarschuwd :stuck_out_tongue_winking_eye:

19 likes

Nope

Tenzij hierna nog iets is uitgebracht erover

Omg nee

Morgen even hamsteren

2 likes

Geen chocola??? :weary:

2 likes

Nog genoeg the good roll

2 likes

Ja shit dit zijn ongeveer mijn eerste levensbehoeften.
Ik hoop wel oprecht dat er morgen weer pasta en afbakbroodjes zijn aangevuld. Die zijn hier in huis (bijna) op en eten we altijd.

Verder was ik tot nu toe best wel makkelijk met het hele corona, maar begin ik steeds banger te worden. Hoewel er hier in de buurt nog niemand positief getest is

2 likes

Omg fuck fuck fuck fuck fuck thanks voor de waarschuwing
Weet wel wat ik morgen ga hamsteren

1 like

En margarine, gekoelde sappen en vegetarisch zie ik nu ook

Maar, dit is alleen morgen toch?

Yes vooralsnog wel! En geen bloemen, waar ik heel blij mee ben. Hoef ik ze morgen niet te vullen :smiley:

2 likes

Oh ja, maar dan is trump alsnog in aanraking geweest met zijn secretaris of wat dan ook, die Fabio