Godver, mijn vriend zit nu in Polen, vliegt morgen terug maar komt door de nieuwe maatregelen in Polen het land misschien niet meer uit…
Vanmiddag door onze eigen organisatie best een helder plan gekregen over wie wat thuis doet enz, maar we werken samen met andere organisaties en die beslissen nu een deel stil te leggen. Waaronder dus de dingen die ik komende week thuis zou doen. Lastig hoor dat elke organisatie nu in fases oplossingen aan het bedenken is.
Wat shit 
Begint met een Y haha 
Lekker allemaal handen schudden in Amerika…
Ik heb (gelukkig) m’n bijbaantje nog aangehouden, maar ik ben weekendkracht en dus ‘overbodig’ doordeweeks. Ik kan wel een beetje extra werken maar lang niet genoeg. Daarnaast zijn ze daar inmiddels ook Corona maatregelen aan het invoeren en wordt extra werken voor mij daar nog lastiger. Ik denk dat ik maar wat vakantie uren ga laten uitbetalen.
Jup!
Hoop ik ook… Maar in het bericht dat ik van hem kreeg stond dat alle grenzen voor vliegverkeer gesloten worden. Maar hopelijk valt het mee inderdaad…
Echt hoor. Vooral Trump’s delen raken kant noch wal
Oh daar zit hij ook haha. Dan moet het vast wel goedkomen. Thanks voor de geruststelling 
Je hebt het over de VS persco denk? Wij kunnen dat niet zien dus is beetje lastig te volgen wat je precies bedoelt
Bietje laat maar
Nouja dat is wel zo’n beetje wat Rutte de hele tijd zegt vandaag en gister als reactie op waarom de scholen openblijven, dus in die zin vind ik het niet zo raar dat ze dat zegt.
Wat vinden jullie van de live uitzending van de NOS met feiten en fabels die nu gaande is?
Hahaha, wauw.
Ik ben overgeschakeld op Voice Kids.
Pff krijg net dat spraakbericht waarvan de NOS net heeft geplaatst dat het fake is. Hoe gek maken mensen elkaar.
Mijn vader, 70, is in zelf quarantaine gegaan.
Hij heeft nu bijna een week keelpijn, en nu ook heel verkouden hoesten en koorts (denkt ie).
Hij vraagt of we een thermometer willen kopen en door z’n brievenbus willen doen. Arme man…