Was jij degene die hier iets soortgelijks over Halbe Zijlstra heeft gezegd?
Waar blijft die persconferentie joh
Waar de de persconferentie? Hier is de persconferentie. Waar de de persconferentie? Hier is de persconferentie.
Nou kom op dan.
Hoe zit het eigenlijk met het cijfer van overlijdens? Als we ervan uitgaan dat veel meer mensen Corona hebben zonder getest te zijn, kan het niet dat oudere mensen overlijden aan Corona terwijl ze dachten dat het een griep was bijvoorbeeld?
Wie is hier nou de persconferentie?! Gij of ik?
Ik ga zo na de persconferentie boodachappen doen in het epicentrum van corona in NL, ben benieuwd wat ik aantref
Nou deze beelden van Wim-Lex met zijn kruiwagen had ik niet willen missen hoor
Ik vroeg aan het kassameisje of het allemaal nog goed ging, want dat ik me kon voorstellen dat het allemaal wel anders was zo. Ook omdat er een grote landelijke pinstoring was vanmiidag.
Ze zei dat het nog wel ging maar het mega druk was met veel zieken ook dus de werkdruk wel wat hoog, en dat er veel mensen aan het hamsteren waren, maar dat het wel nog prima ging.
Had haar succes gewenst, vond ik wel aardig van mezelf 
Inderdaad, Rutte zou toch spreken?
Werd iets later zeiden ze net, 10 over 15 ong
Hahaha ga je voor de sensatie of voor de blikken bruine bonen?
De popcorn is misschien nog wel op voorraad 
Hier ook megadruk bij de lidl!
En dat wcpapier zou dat niet ook reactie zijn op? Oneee straks is het op, laten wij ook maar vast kopen?? Je kunt er altijd nog je neus mee snuiten ipv met tissues ofzo🤷🏻♀️
even aan mijn moeder vragen
ik zweer het je dat ze dat zei
ze lachte daar niet eens bij
Ik krijg het idee bij het uitstellen van de persconferentie dat ze zelf nog geen idee hebben wat ze willen zeggen haha. Zal wel niet zo zijn, maar duurt wel lang
@Zemraluani I knoww!! haha laten we elkaar niet te serieus nemen 
Het viel me ook op hoe de winkel was ingedeeld, als je binnen kwam stonden er pallets met zakdoekjes en wc papier en flessen water, ik werd gewoon opgenaaid om veel van dat soort dingen in te slaan, maar heb het niet gedaan.
of dat Rutte nog even zijn momentje moet voorbereiden
Nouja vind het op zich niet zo gek in zo’n crisis, heb liever dat ze er even de tijd voor nemen om het allemaal goed te bespreken dan dat ze het er snel doorheen jassen.
Dat zal het zijn
Voornamelijk voor m’n avondeten van vanavond