Wij zijn hier geen #bosbabe maar #nosbabe
volgens mij versterkt dat oortje dat
Ja hij zou zo in Die Hard kunnen
Ja! Ik dacht dat ook eventjes… Wel heftig als zelfs 007 zich hier mee moet gaan bemoeien.
Mocht iemand nog 10.000 euro willen overmaken? Ik zou best een levenslange hoeveelheid toiletpapier willen hamsteren en daarmee het guiness book of world records halen.
Deze doet het bij mij!
Dat oortje geeft hem wel die edge ja.
Ik dacht net “nou Bruno Bruins heeft ook wel wat”, misschien heeft de koorts ingezet.
Fuck een throne dat is zo 2019 Game of Thrones.
Ik bouw gewoon een heel kasteel en slotgracht om Corona buiten de poort te houden.
Haha, ja dat gaat niet goed nee 
Waarom doet iedereen zo spastisch over wcpapier? Lijkt me geen nummer 1 prioriteit als de winkels inderdaad geplunderd raken. Je kan je reet toch altijd nog spoelen met water ofzo.
Maxima en Willem zijn wel lekker solidair oranje op de wangen
Duurt lang! Ik moet zo weg 
Ik was net bij de lidl in brabant en het was kei druk.
Er was 1 stel die hadden 4 karren samen, en die waren het alleen maar aan het volladen met hele colli’s aan blikken soep en potten bonen. gehakt en soepgroenten etc. echt niet normaal. Gewoon die schappen helemaal leeg halen. Ze hadden ook een hele kar vol toiletpapier die ook nog in de aanbieding was.
Ik kreeg zowel plaatsvervangende schaamte/frustratie als paniek, omdat ik zag hoe mensen aan het hamsteren waren.
Straks wel heerlijk rustig winkelen omdat deze mensen eerst hun voorraadkast leeg moeten eten.
Ik woon in noord Holland en werk bij een supermarkt, normaal ligt er nu nog gewoon genoeg brood maar nu zijn zelfs de afbak broodjes op aan het raken 
Wow ook super aso
Totaal gestoord.
Ik ben een grote zeikerd.