ondertussen op nu.nl
Dus mijn ideeen zijn nog lang niet zo raar :’)
Ja, denk je? Typisch voor een slechtnieuwsgesprek is toch wel dat je dat soort nieuws meteen deelt en deze inleiding is zooooo lang.
Interessant verhaal trouwens wat hij nu verteld over het onderzoek bij het erasmus mc over dat ze kunnen vaststellen waar het vandaan komt (uit welk land bv), dat bij de clusters in brabant er verschillende besmettingsbronnen zijn. Ze vermoeden dat er in brabant meer gevallen onder de radar zijn omdat er meerdere introductiebronnen zijn.
Mogelijk aan het kantelen, o jee. Nou tell me wassup Jaap met die maatregelen
Wel eindelijk meer inhoudelijke informatie over het virus en waarom dat in brabant anders is dan normaal ofzo.
Ik kijk het via Youtube, maar dat live commentaar dat kijkers kunnen geven slaat ook echt volledig nergens op. Heel veel versies op ‘Sluit de scholen eeeeeeuy’
Als pauper zzper heb ik hier niks aan omdat ik al zo weinig verdien dat ik geen belasting hoef te betalen 
Iedereen in Nl thuis bij verkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts en mijd sociale contacten
Iedereen in NL thuis blijven bij klachten verkoudheid en of hoesten en of koorts. Dus niet meer en en of risicogebeid geweest.
Alles met >100 personen in hele nl afgelast.
een extra maatregelen dat is niet grammaticaal!
Ik heb gewoon medelijden met deze man. Volgens mij is hij doodnerveus
Wow best heftig wel allemaal
Geen scholen dicht dus?
100 of 1000?
Ik vind het ook wel meevallen eigenlijk…
Heftig en chaotisch. Deze dagen was ik nog vrij en zelf koortsig en verkouden. Maandag mag ik weer aan het werk! Aan de ene kant heb ik geluk dat ik nu ingeroosterd ben bij de hematologie en daar werkt iedereen al extra voorzichtig en is het bezoek ook extra waakzaam en alert op eigen klachten. Jammer genoeg werken veel mijn collega’s wel op de SEH of op de Coronafdeling (we hebben nu echt een afdeling vol met Coronapatienten en die zijn geïsoleerd van andere patiënten). Vóór hun is het nog zwaarder. Je merkt wel dat iedereen extra hard werkt, maar gevaar van ziek worden ligt dan wel op de loer.
Honderd.
Ah daar komt het onderwijs
100