Crypto

Nu is eigenlijk best wel een goede tijd om de dip te kopen. Heb ook alweer salaris binnen.

2 likes

Ik heb gelukkig gisteravond al mijn coins uitgecasht. Net op tijd want toen ik vanochtend wakker werd en zag wat alles waard was schrok ik me dood. Alt season is starting

Ik heb wel een beetje spijt dat ik niet gisterenavond verkocht heb :sweat_smile: maar ik laat het lekker staan nu, komt vast goed haha.

Heb wel net m’n salaris binnen dus misschien ga ik toch nog een heel klein beetje bijkopen in de dip.

Toch hier en daar wat bijgekocht, nu het payday was en alles zo dipt. :sweat_smile:

1 like

Ik zit ook te twijfelen wat bij te kopen. Ook Payday hier haha. Wat heb jij bijgekocht?

Ik was te koppig om te verkopen omdat ik dan verlies zou maken :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Oh jawel, ik ben er schuldig aan
 Ergens vertrouw ik het ook niet helemaal. Gelukkig heb ik er maar 50 euro in gestopt. Nu maar hopen dat het nog eens gaat stijgen en dan haal ik alles eruit.

Ze zijn bezig met scheduled maintainance wat is uitgelopen

2 likes

Ik zit bij ABN AMRO. In februari heb ik een best hoog bedrag in één keer overgemaakt naar Binance en er zijn geen extra kosten eraf gegaan en dat bedrag is ook echt in zijn geheel in mijn portfolio gekomen.

Ik ben via een vriendin uitgenodigd voor Blox, maar wat zijn nou echt duidelijke sites om je in te lezen voor een absolute beginner? Ik heb de € 10,- die je krijgt bij een uitnodiging nu puur op gevoel verdeeld over Bitcoin en Doge, maar voordat ik overweeg om er ‘echt’ iets mee te gaan doen en iets van mezelf in te leggen wil ik me er wel eerst iets meer in verdiepen.

Een klassieker, maar heb hier echt veel aan gehad. Vooral om de technologie achter coins beter te begrijpen

https://www.bol.com/nl/p/cryptovaluta-voor-dummies/9200000095657299/?bltgh=i-hoXrQPt7LLgVACp-lP6g.2_7.8.ProductImage

Verder staat YouTube echt vol van tutorials.
Uiteindelijk moet je toch, net als bij reguliere aandelen, accepteren dat het gokken blijft en je dus alleen gokt met geld wat je daadwerkelijk kan missen.

1 like

Dat laatste sowieso ja, dat had ik al wel bedacht. Maar ik vind het hele gebeuren sowieso wel interessant, en voordat ik ga gokken wil ik er toch wel iets meer over weten.

Ik ben nu het boek ‘Bitcoin en andere cryptovaluta’ aan het lezen van Gert-Jan Lasterie en dat vind ik tot nu toe wel een interessant boek! En verder vind ik de video’s van ‘een rijker leven’ op YouTube ook interessant!

Ohja en Madelon Vos heeft ook een gratis cursus er over. Maar daar moet ik nog aan beginnen dus geen idee hoe dat is.

1 like

oh nou poeh ik zat vorige week ff in de stress haha en had bijna verkocht, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb
lijkt nu weer een beetje aan te trekken
 :slight_smile: zit nu op -50 euro ipv -250 :sweat_smile:

2 likes

Goed dat je dat laat staan! Ik ben altijd verleid om het ergens weer in te steken. Waarmee heb je de winst verdiend?

Haha ja echt precies dit! Ik heb gisteren ook m’n winst uit ETH gehaald en m’n inleg wel laten staan. Voelde echt precies zo haha. Nu hopen dat HOLO ook nog een beetje extra gaat stijgen dan ga ik daar ook de winst er uit halen.

1 like

Ahh ik ben me sinds twee weekjes ook een beetje aan het oriĂ«nteren. Ik heb Cardano, Ethereum en Polkadot in de gaten gehouden en had gewoon afgelopen weekend moeten kopen in de dip!! Maar ben zo bang dat ik op het verkeerde moment instap en het nog verder gaat zakken. En ik begrijp dat dat juist de hele gamble is maar ik vind het zo spannend. Overigens wil ik maar kleine bedragen inzetten (totaal max €500) dus ik hoop dat er snel weer een dip komt zoals afgelopen weekend en dan ga ik gewoon wat kopen.

Excuus als ik verkeerde termen gebruik, weet er echt niks van af en de info die ik lees is in het Engels đŸ„Č

1 like

Zou het wereldwijde chiptekort nog invloed hebben op crypto? En zijn er misschien bepaalde munten die daardoor sneller meer waard worden vraag ik me af

2 likes

Ik stress echt om DOGE nu haha. Ik heb voor het eerst nu best veel winst er mee. Ik ga sowieso iets laten staan tot 8 mei, maar twijfel nog of het verstandig is om alvast wat winst er uit te halen. Heb het bij ETH wel gedaan, maar die is wel iets stabieler als DOGE natuurlijk.

Herkenbaar! Ik heb de helft van doge opgenomen nu, maar eigenlijk kan het daarna nooit meer goed genoeg gaan. Of hij stijgt verder: ik heb te vroeg opgenomen, of hij zakt: ik had alles op moeten nemen.

Maar aan de andere kant vind ik het ook weer zo zonde om al dat geld op die accounts te laten staan. En dan? Voor “later”?

1 like