En cash je dat uit of investeer je dat in nieuw?
Ethereum gaat goed! Ik twijfel ook steeds of ik (een deel van) mijn winst eruit moet halen. Tot nu toe nog niet gedaan en na elke dip volgt wel weer een nieuwe piek. Het kan soms wel lang duren.
Het idee dat een munt opeens heel veel waard zou kunnen worden, vind ik leuker dan de daadwerkelijke winst. Ik heb niet veel geld ingelegd, dus ik kan ook niet erg veel verliezen.
Ik zou denk altijd een klein deel laten staan. Mocht mijn random munt dan toch opeens door het dak gaan, profiteer ik in ieder geval nog een heel klein beetje mee.
Ik word hier stiekem zenuwachtiger van dan ik had verwacht, mijn doge is meer dan verdubbeld ten opzichte van toen ik hem kocht. Niet dat ik veel winst heb hoor, ik had niet veel ingezet omdat ik me nog niet voldoende verdiept heb om dat te durven. Maar toch, yeey, mijn eerste winst van meer dan een paar cent
Maar goed, ik ben er nog niet uit wat ik het beste kan doen. Lekker nog even laten stijgen en dan verkopen of alvast een deel verkopen? Zou het zonde vinden om te vroeg te verkopen, maar ook jammer om de eerste winst te zien verdampen door te laat te zijn, al is het niet veel. Op zich verwacht ik ook nog wel iets van 8 mei, dus ik overweeg het nog even te laten staan.
Worden die twijfels minder naarmate je meer ervaring hebt?
Dit heb ik ook haha! Ik had vorige week een paar dogecoin gekocht, gewoon om te kijken hoe het allemaal werkt enzo, ondertussen is het verdubbeld. Had helemaal niet zoveel gekocht hoor. Ik denk dat ik het lekker laat staan.
Nee dat wordt niet minder . Bij mij niet in ieder geval. Ik ben een jaar of vier geleden gestart en heb sindsdien ook niks meer ingelegd, maar inmiddels m’n inleg x4 weten te behalen. En elke keer zit ik te zweten op de koersen en weet ik niet of ik al moet verkopen. En ja…soms gaat het nadat je verkocht hebt opeens nog veel gekker. Het is gewoon moeilijk te voorspellen.
Ik heb mijn inleg eruit gehaald bij DOGE vandaag! Had gekocht op .28 dus een verdubbeling was ik al zeker tevreden mee.
Hahah best oké hoor! Had maar de helft eruit gehaald, en dat was ook echt wel een lekker bedrag (10x de helft van de inleg). Maar ben stiekem heel blij dat de andere helft nog staat
Jeetje je bent wel een beetje aan het paniekzaaien zeg. Kom dan op z’n minst met een bron
Ik heb het gedelete, wil geen paniek veroorzaken. Was ook niet de insteek.
Nou inderdaad. Er is volgens mij nu totaal geen aanleiding voor een crash. Fluctueren zal het altijd, maar daarom moet je er ook alleen maar geld in stoppen wat je kunt missen.
HODL
Ja, ik ga ook wachten tot 8 mei. Heb destijds 300 DOGE gekocht voor nog geen € 0,10. Spijt dat ik niet meer heb gekocht… ook nog eens in de tussentijd 100 DOGE uit ‘paniek’ verkocht
Ik vind juist dogecoin zo wazig, ik vertrouw die munt echt niet.
Daarom is 65% van alle dogecoins ook in handen van nog geen 100 wallets… als die besluiten te verkopen heb je echt een probleem.
Ik heb er opzicht wel een aardig bedrag inzitten (denk ik). Wel wat meer dan een paar tientjes dan wat ik 4 jaar geleden dan deed. Maar kan het missen inderdaad. En 100% winst nu al paar weken vrij steady scheelt ook
Maar gewoon nooit meer instoppen dan dat je kunt missen inderdaad!
DOGE is wel echt leuk afgelopen dagen
haha same
Haha ja ik heb al grapjes gemaakt tegen m’n moeder dat ik vannacht slapend rijk ben geworden. Ook van 30 naar 80 idd dus stelt echt niks voor als ik hier over duizenden lees haha.
Ik ben wel benieuwd. Hoeveel winst heb je op de coins? Je mag meetellen wat in je wallet staat (in euro’s of coins). Ik houd ‘m anoniem.
- Ik sta in de min
- 10-50 euro
- 51-100 euro
- 101-250 euro
- 251-750 euro
- 751-1000 euro
- 1001-2000 euro
- 2001-5000 euro
- 5001-10000 euro
- 10001-15000 euro
- 15001-20000 euro
- Meer dan 20000 euro
0 stemmers
Ik zou dan nu je 1000 euro eruit halen en de rest lekker laten gaan en kijken of het meer wordt! Misschien nog wat verdelen over andere munten en goed naar je gevoel luisteren want blijkbaar kun je daar bij jou wel op vertrouwen
Wow, ADA gaat ook heel lekker!