Wil je tips delen (mag ook in pb)?
Haha wat veel zeg, op hoeveel heb je die gekocht dan?
Ik hoor nu in real life ineens ook heel veel mensen over Shib. Collega van mij heeft er 5000 ingestoken en staat nu op 15k.
@pinguin het lijkt me heel leuk om tips te horen! Ik ben binnenkort werkloos dus een zakcentje extra is niet verkeerd haha. Wil je me anders misschien toevoegen in het gesprek met @punaise? Dan hoef je het verhaal maar ƩƩn keer te typen haha
Ik ben ook wel geĆÆnteresseerd in de tips! Heb nu voor een paar tientjes Shiba gekocht, maar weet verder nog niet zo goed wat ik zal kopen. Het liefst ook iets meer korte termijn dan het jaren laten staan
PB gestuurd! Ik kan gek genoeg niet mijn berichtje zien nadat ik het had verstuurd , dus nog even bij dezen
@pinguin ik ga je ook een pb sturen, ben heel benieuwd naar je tips!
Ik heb uit verveling een beetje dingen zitten proberen zoals metamask enzo. Heb nu voor het eerst een coin gekocht die je via Pancakeswap moest kopen. Ik kreeg na aanleiding van TikTok een beetje fomo voor deze coin haha (niet de beste manier voor informatie i know) maar ben benieuwd. Was wel even een gedoe, maar heb inmiddels helemaal door hoe het werkt geloof ik haha.
Ik ben ook wel heel benieuwd, maar ik kan je helaas geen pb sturen?
Ik heb ook Shiba gekocht, omdat ik ook vette fomo krijg van alle berichten. Als het toch niets wordt, is het jammer maar ook weer geen drama.
@pinguin ik kan je ook geen PB sturen, mocht je nog willen delen, zou je het dan ook naar mij willen sturen? Bedankt!
Welke heb je gekocht als je dat wilt delen?
Mijn man en ik hebben ook wat munten, maar we zijn niet zo goed in opnemen haha. Altijd bang dat het net hoger wordt Maar deze week op vakantie en een deel van shiba opgenomen, waardoor deze vakantie zichzelf alweer heeft terugverdiend. Toch wel chill, ondanks dat het meer had kunnen zijn!
Catgirl staat er nu toevallig niet zo heel lekker voor haha, maar vond het er wel interessant uitzien en was toch maar voor een laag bedrag om te oefenen met metamask.
Ik kon je ook geen PB sturen, maar zeker ook geĆÆntereseerd! Alvast heel erg bedankt
Ik heb gisteren en eergisteren al mān ETH verkocht voor +70% winst want werd gierig. Hoop nu dus weer op een dip zodat ik weer opnieuw kan kopen
Ik gebruik Kraken omdat ik dat makkelijk vind en verder 0 verstand heb van crypto, maar baal wel dat ik geen Shiba kan kopen, had anders wel wat ingelegd!
Ik ben echt benieuwd of het stock2flow model van PlanB realiteit gaat worden en of BTC naar 100k gaat aan het einde van dit jaar.
Het klinkt wel leuk haha! Maar dat was ook mijn motivatie voor shiba
Wat jij beschrijft noemen ze greed inderdaad. Je hebt greed en fear, we zitten nu in de greed fase dat niemand wil verkopen omdat je meer meer meer wilt.
Wat ik er ook lastig aan vind: je kan het eraf halen, maar wat dan? Op de spaarrekening zetten levert sowieso niks op⦠Om er specifieke dingen van te kopen is wel leuk/handig, maar je hebt natuurlijk niet altijd iets nodig.
Investeren weer natuurlijk
Ja dat kan natuurlijk ook! Maar dan is er toch weer de kans dat je je winst verspeeld ofzo. Dus misschien heb ik gewoon last van greed AND fear haha
Ik heb die feeās wel echt onderschat bij sommige munten op Pancakeswap. Had een munt die x3 was gegaan. Had 25 euro ingelegd dus dat zou 75 zijn, toch leuk in een dag. Maar als ik hem weer terug wil verkopen hou ik vrijwel niks over omdat die fee zo hoog is.
Edit: of ik snap Pancakeswap nog niet helemaal en doe iets verkeerd, dat kan ook nog haha
Wow ik wist dat t veel was, maar dit is echt heeeel veel. Loont niet de moeite dan die decentraliseerde exchanges met kleine bedragen.
Je hebt fees die een vast bedrag zijn, die vallen dan wat meer weg in een groot bedrag. Die bedoelde ik natuurlijk