Crypto

Madelon vos vind ik fijn om te volgen. Heeft ook 2 gratis mini cursussen over crypto. Zelf vind zelf Bitvavo erg fijn werken, is ook een Nederlands bedrijf. Wat voor mij wel een voorkeur heeft.

1 like

Madelon Vos is inderdaad fijn! Enige minpunt vond ik dat je je telefoonnummer door moet geven als je je inschrijft voor haar cursus en dat iemand van haar bedrijf ineens ging bellen of haar cursus goed was bevallen en of ik er een goede strategie uit had kunnen halen.

En op YouTube vind ik Corné Marchand ook wel goede video’s hebben.

1 like

Onze xrp investering is voor lange termijn. Wij hebben daar hoop geld inzitten met de gedachte dat het een keer 10x zoveel gaat zijn minimaal en we met pensioen kunnen :smiley: (of een B&B kunnen beginnen ) er word hier dus niet gedaytraded daar moet je ook echt tijd voor hebben en veel mee bezig zijn. Uitzondering is songbirds, paar weken geleden even 6000€ aan verdient en gelijk weer in xrp gestoken

3 likes

Slim idd, lijkt me best leuk om te doen maar ook risico en veel uitzoeken, je moet je dan echt verdiepen. En is denk ik lastig combineren met nog een baan ernaast. Maar geeft ook wel weer een kik haha ‘ heb vandaag 4 maandsalarissen verdient’ dat is wel chill
Wij zitten dus wel op 1 coin, blijft een risico maar we hebben vertrouwen :grinning_face_with_smiling_eyes: sowieso is niks zonder risico

1 like

yes ik, heb al jaren btc en houd die ook nog even vast.

1 like

Wat chill dat je hiermee gewoon je geld verdient en er geen druk is om snel te herstellen/werk te zoeken.
Zou je wat tips willen delen van waar je bijvoorbeeld je info vandaan haalt, hoe te starten, eventuele strategie, enz? Ik vraag me ook af hoeveel geld je er in één keer in moet steken om een leuke winst eruit te halen waar je van kan leven en hoe je dan omgaat met koersschommelingen als het om een serieus bedrag gaat. Maar ik snap het wel als je daar niet teveel op in wil gaan. Wat vind je vriend ervan dat hij al met crypto bezig was en dat jij uit verveling bent gestart en er nu een volledig inkomen uit kan halen? :joy:

3 likes

Heerlijk joh nieuwe ATH van BTC en ETH ook weer over 4k

2 likes

@Echo Ik heb ook al jaren BTC, ETH en heb afgelopen jaar ADA en Polkadot bijgekocht. Ik volg niets dagelijks maar koop elke maand wat bij! Ben niet van plan BTC te verkopen.

2 likes

Heeft iemand hier wel eens NFT’s gemaakt en verkocht? Het lijkt me wel een interessant experiment om een keer zelf te doen haha.

Nee! En zelf maken zou me ook een stap te ver gaan (zo creatief ben ik niet), maar lees wel verhalen dat mensen er veel geld mee verdienen.

Dat maakt me nieuwsgierig maar heb mezelf er eigenlijk nog helemaal niet in verdiept. Jij wel?

Wow, iemand een idee wat er met de crypto is gebeurd? Alles dipt in mijn portfolio!

Oh jemig haha, ik zie het. Maar gewoon een dipje, zie zo snel geen nieuws ofzo. Behalve SHIB die vet lekker gaat, hehe.

1 like

Ik had een tijdje terug alles er uit gehaald en toevallig net weer ingestapt na een video van Corné over een specifieke munt. Beetje impulsief, maar ben benieuwd of zijn verwachting uit gaat komen.

Hier toevallig iemand in SHIB? Elke keer twijfel ik om toch in te stappen en doe ik het toch niet omdat het een meme is, vervolgens stijgt die zo weer 20/30% en dan begint mijn getwijfel weer opnieuw :joy: misschien moet ik er gewoon een tientje instoppen om van de fomo af te komen haha

Ja hoor, begin van de maand ingestapt met 20 euro ofzo en steeds wat bijgekocht. Net 50 euro er uit gehaald, de rest laat ik gewoon staan voorlopig. Een tientje kan geen kwaad als je er vrede mee hebt dat je het compleet kan verliezen.

2 likes

Hahah nou is het nog meer.
En @Honey hahah jezus het houdt maar niet op. Ik ga gewoon voor de fomo €20 doen en dan hoef ik niet meer steeds te twijfelen haha.

3 likes

Oh ik krijg ook zo’n fomo van SHIB. Heb er nu een tientje ingezet voor de grap. Wil eigenlijk wel meer doen, maar is waarschijnlijk vet dom om nu nog te doen.

2 likes

Wij hebben gezamenlijk 26 miljoen SHIB. Hopen dat het ooit 10 eurocent wordt haha.

2 likes

Ik heb ook maar wat SHIB gekocht. Idd als het ooit zoveel waard wordt als Doge, ook al is het maar een meme. Wel puur gokken dit haha.

2 likes

Vriend en ik hebben ook een paar tientjes in SHIB gezet. Als het ooit al naar de 1 cent gaat is het mooi meegenomen.

1 like