Ik vind het de laatste paar weken helemaal niet leuk meer haha. Er gebeurt of helemaal niks dagenlang of het dipt. Wil weer een keer leuke winst.
Het project waar ik in november in ben gestapt (xxxNifty) heeft vanavond een AMA over echt behoorlijk spectaculaire plannen. Het is een adult coin die oa een eigen Metaverse aan het ontwikkelen is. Echt gedegen, inmiddels hebben ze ruim 30 man in dienst en ik ben er mega enthousiast over. Volgens mij gaat dit echt een gamechanger zijn de komende jaren.
De token zelf staat overigens op 120% in de afgelopen 2 weken
Het begint eindelijk allemaal weer een beetje te stijgen, hoop zo dat dit gaat doorzetten
Heb nog steeds goede hoop voor M31 ook
Zijn er hier trouwens ook al mensen die zich bezig houden met NFT’s?
Ik vind het mega interessant, maar durf nog niet zo goed.
Ja ik heb er laatst 2 gekocht, maar dat zijn echt utility NFT’s gerelateerd aan het metaplatform waarvan ik ook in de coin heb geinvesteerd.
Ik zou het lastiger vinden om een random NFT te kopen geloof ik, tenzij het gewoon iets is wat ik heel mooi/bijzonder vind ipv als investering. Want de meest bizarre NFT’s zijn ineens megaveel waard, zoals die punk afbeeldingen die miljoenen waard zijn
Ik durf ook bijna niet meer te kijken Hoop toch dat het over een tijdje weer wat aantrekt sta nu ook zo’n 50% in de min…
Erg he! Wat zal de invloed zijn van Rusland op het geheel? Soms zie je dat in onzekerheid deze coins meer waard worden…
Wanneer miljonair?
Wen lambo?
Echt kut die TG groepen
Gaan we dan nu eens naar die bull market toe!? Vandaag eindelijk weer eens 5000€ In de plus lekker bedragje maar mag x tien
Jaa ik hoop het zo!!!
Ik ben me nog steeds een beetje aan het verdiepen in NFT flippen. Met Solana NFT’s is het me niet erg goed gelukt. Maar ik ga denk een 50 naar 5000 challenge proberen (geïnspireerd door TikTok haha). En dan dit keer via OpenSea op de polygon chain.
Ik probeer echt iets te snappen van nft maar snap er echt heel weinig van haha
Lijkt me wel weer zo’n gevalletje van je goed verdiepen en beetje geluk dat je de goede weet te kopen en verkopen. En veel tijd
Ja vooral mega veel tijd ook! Als je er een wil minten die heel populair is, is het vrijwel onmogelijk om op de whitelist te komen. Tenzij je er dus vet veel tijd in stopt.
Ja dit vind ik dus ook het meest vervelende aan nft, al die moeite die je moet doen om uberhaupt op zo een list te komen.
Ik hoop dat de bulltrend nu doorzet, mn lambo staat te wachten
Kopen jullie bij nu het laag staat?
Heb wel hier en daar wat bijgekocht ja
Ik wacht nog even. Verwacht dat het nog verder zal zakken.
Ik wacht nog heel even. Komt eigenlijk ook wel goed uit met dat ik nog moet wachten op m’n salaris haha
Toch maaar even voor paar honderd xrp erbij gekocht
Kopen wanneer het regent en verkopen als de zon schijnt