Vind het nu toch wel een heftige daling worden, hoe gaan jullie daarmee om? Ik wil eigenlijk de app van mn tel gooien maar ik ben verslaafd? Begrijp me goed ik kan het geld absoluut missen maar toch. Ik heb ook iedere dip bijgekocht maar nu durf ik niet zo goed meer terwijl het nu juist goede instapmomenten zijn?
Aah ik ben hier niet voor gemaakt.
Stresslevel 1000
Litecoin heb ik de meeste van en het verdampt gewoon
Ik moet al een tijdje opnieuw inloggen in m’n account maar ben mijn wachtwoord vergeten. Ik denk dat ik het maar even zo laat.
Zou inderdaad gewoon even 1-2 jaar wachten, dan is het hopelijk beter
Gewoon HODL
Verwachten jullie dat het nog lager gaat? Of dat we wel langzaamaan op de bodem zitten?
Ik twijfel echt om nu al bij te kopen…
Ja dom gister 1171 xrp gekocht nu had ik voor dezelfde prijs 1515 kunnen kopen
Ik verwacht nu eigenlijk dat het nog lager gaat… het is een groot sneeuwbal effect nu lijkt het
Ik heb wel voor €100,- vast bijgekocht net🤑
Ik zie het altijd zo, dit soort dumps zorgen er wel voor dat je coins kan accumuleren. Dan dan maak ik me minder druk om de tijdelijk lage prijzen. Als je voor coins gaat waar jij potentie in zit en je zit erin voor long term dan hoort dit erbij.
Also mijn motto get rich or get rekt trying (met geld dat je kan missen uiteraard haha).
Dit vind ik een leuke.
Ben zelf een slechte crypto’er. Ben met vlagen actief, maar tussendoor ook 3 jaar niet naar omgekeken. Al dat geld vergeten, dus inmiddels voelt alles als winst.
Ik heb gister wel bijgekocht, maybe vandaag weer als ie verder zakt.
Ja ik ook vanochtend nog. Het mag zich nu wel gaan stabiliseren hoor. WEN MOON??
Ik heb net voor €25 Terra Luna gekocht op 0,009 (2750 muntjes) ben benieuwd wat ermee gebeurt, dacht gokje waard.
Mensen die ik ken zijn echt tienduizenden euro’s tot tonnen kwijtgeraakt met Luna van de week, en zo nog duizenden mensen. Ben benieuwd of het weer opkrabbelt maar vrees ervoor
Echt een nachtmerrie lijkt me dat, hoop het voor die mensen nog meer dat het terug omhoog gaat, maar ben er ook bang voor.
Hij zit wel weer in de lift hoor, halfuur geleden voor €10,- gekocht en dat is nu €18,- waard haha
Haha ik heb ook net voor €10 euro gekocht. Ben benieuwd!
Haha ja ik was geinfluenced door @Half.Moon en ben van €30 naar €65 gegaan.
Ik denk dat de kans 0 is dat deze coin nog naar z’n hoogtepunt teruggaat, maar een klein herstel is alsnog veel geld dus kan het maar proberen.
Hebben jullie een lange termijn visie? Want een tientje of duizend of zelfs 50.000€ winst heb ik niks aan😂
Ik hoop dat die €10 euro morgen minstens €30 is. Dan kan ik mezelf op sushi trakteren