Ik moet wel even reageren hierop. Ik vind crypto helemaal prima en heb er al wat geld aan verdiend, maar dit soort uitspraken vind ik veel te zwart-wit, zeker om dat tegen iemand te zeggen met 0 ervaring in deze wereld. Het is en blijft gokken, ook voor de beste investeerders, ook voor je vriend. Daar is niks mis mee, maar laten we niet doen alsof het allemaal te voorspellen is. Dat is het gewoon niet. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Je hebt wel dingen als psychologische barrières of bedragen waarop veel support is (wanneer mensen 'm weer gaan kopen, dus daaronder zal het niet vaak zakken), maar er kan gewoon opeens iets in het nieuws komen waardoor de wereld en dus je geld verandert.
Either way, btc is relatief veilig, maar je zal niet snel x3 geld verdienen @Harmon. De markt gaat snel heen en weer. Laten staan heeft mij altijd meer opgeleverd dan als het daalt eruit halen. Alleen geld investeren wat je wilt en kunt missen. Beschouw je geld als monopoly-geld als je het inlegt.