Crypto

In het begin kan het super overwelmend zijn. Top 10 munten zit je eigenlijk altijd wel safe. Gok niet alle op 1 coin, probeer je kansen te spreiden. En bitvavo biedt ook geen shady coins aan zover ik weet.
Zelf probeer het nieuws volgen, zit ook in een telegram en app groep waarbij veel info wordt gedeeld en dat scheelt een hoop. Voor kleine bedragen zou ik zelf geen hardware wallet gebruiken. Maar dat is persoonlijk, grote bedragen zou ik wel veilig stellen.

1 like

Ik wil ook voor de lange termijn en heb idd ook geld in die 2 gestopt en nog 2 kleinere

1 like

Zitten er hier ook mensen in STMX? Ik heb wel echt vertrouwen in deze munt omdat er ook echt een real life gebruik achter zit (debit card met cashback in de vorm van crypto). Ze zijn nog startende en ik zie wel echt potentie omdat de munt nog erg laag staat!

Ik ben gister begonnen met bitvavo. Ik wil kijken of ik mijn inleg eruit kan halen, dus ben begonnen met 100 euro speelgeld… Het is allemaal nieuw voor mij dus ben nog even aan het zoeken wat ik het prettigst vind werken waar ik informatie vandaal haal enzo!

Ja ik zit ook in STMX, niet met heel veel geld nog maar ik geloof er ook wel in inderdaad! Volgende dip ga ik wat bijkopen.

@Rockabye als je een coin hebt gekocht komt ie bovenaan te staan, als je niet wil kopen kan je een alert aanzetten (belletje onder in de balk), dan krijg je een melding bij een bepaalde prijs. Echt faven kan volgens mij niet.

1 like

Nee kan ook via ideal, kost €1,30 per transactie

2 likes

Op de app staat het onder: wallet, spot, storten (gele knop), dan fiat selecteren en de euro opzoeken. Dan kom je op het scherm waarbij je kan kiezen hoe je geld stort.

1 like

Je kan ook via bank je geld aan hen overmaken. Dan komt het op je account. Meerdere keren gedaan en niks mis mee. Via spot → storten → fiat → euro → bankoverschrijving. Dan kost het niks extra, het kan alleen een dag duren ofzo? Bij mij stond het altijd binnen 5 minuten erop.

Ik gebruik daar de app Delta voor. Ik trade op meerdere platforms maar niet heel vaak, dan is dit een heel handige app. Je zet daar je transacties in en hij houdt bij hoeveel je hele portfolio waard is (en hoeveel gestegen/gedaald afgelopen uur/dag/week/maand/jaar), hoeveel iedere transactie nu waard is, en je kunt er de koersen van alle coins volgen.

1 like

Ik probeer Coinbase te maken maar moet m’n account verifiëren door een creditcard rekening, bankafschrift of energierekening up te loaden maar ik krijg dat geen van drieën ooit. Ik heb ook gekeken in de bank maar als ik mijn maandoverzicht ofzo bekijk staat m’n adres daar niet eens op. Jammer dit

Ook geen brief van de belastingdienst liggen, daarmee heb ik volgens mij geverifieerd.

1 like

Ik heb een verkeersboete gebruikt, lol. Kan echt élke brief zijn (van een officiële instantie) waar je adres op staat…

Gisteren trouwens voor het eerst wat crypto gekocht. Mijn vriend zit er al een tijdje in en heeft echt goede winst gemaakt :scream: dus ik wilde niet achterblijven. Maar oei wat is die fluctuatie spannend zeg, ben nu al 10% kwijt :sob:

2 likes

ik vind het ook heel spannend hoor, gister zat ik opeens op +300 en nu weer gezakt naar +50. Ik heb trouwens VET, VETHO, XRP, IOST en ADA

Wist niet dat dit topic er was maar ik volg vanaf nu!

2 likes

Ah net pech. Komt wel weer goed! Goed moment om bij te kopen als het laag staat.

2 likes

Ik heb met name gekocht op ADA en ETH, en een paar kleine gokjes gedaan op TRX, VET, HOT, THETA en SC.

Mag van mezelf niet direct al bijkopen, want ik wil dit eigenlijk alleen maar doen met geld wat ik ‘over’ heb, en zoveel is dat nou ook weer niet haha. Maar de drang is wel groot. Maar het is gewoon gokken, dus ook prima verslavend, dus moet een beetje discipline tonen aan mezelf haha. Ik blijf maar gewoon tegen mezelf zeggen “als je het laat staan is het over 3 jaar waarschijnlijk sowieso meer waard, of je nou bijkoopt of niet” :stuck_out_tongue_closed_eyes:

ja GEDULD is echt het belangrijkste, daar zit m’n moeder ook zo op de hameren :joy:. Maar toen ik gister al over de 300 zat dacht ik toch, nou kom maar door hoor, makkelijk verdiend in 2 dagen. En dan nu balen dat het weer gezakt is. Ik moet ook gewoon niet 40 keer per dag die app openen haha

3 likes

Zo even 10 miljard geliquideerd in 24 uur, 7,6 miljard in een uur. Had nog wel mooi wat sell orders gepakt vannacht en vanochtend goedkoop terug gekocht. Probeer het maar positief te bekijken, je kan nu mooi instappen.

1 like

Ik heb inderdaad nog wat VET bijgekocht in de dip zodat ik in ieder geval net zoveel heb als mijn ouders 🥲 Ja onze hele familie zit inmiddels in de vechain :rofl:

3 likes

Ik heb mezelf voorgenomen pas vanavond weer te kijken hoe het ervoor staat. Wel vanmorgen nog wat Bitcoin bijgekocht. We zien het wel!

1 like

Mensen die grote winsten maken, zijn dat actieve traders of is het gewoon kopen en zo lang mogelijk houden en hopen dat je de goede hebt gekocht? :joy:

3 likes