Dames met een maatje meer

Tip voor grote maten skibroeken:

en

Kopen jullie wel eens jurken van Boohoo plus? Ik ben benieuwd hoe de maten vallen.
Ik heb normaal 44/46, zou een 46 dan goed zijn?

Volgens mij zag ik dat Maria tailor ook met een plussize model aan het shooten was.
Dus wellicht dat dat een uitbreiding gaat worden :slight_smile:

Heeft er hier iemand wel eens geshopt bij fashion Nova?

Ik zag net dat de wibra plus size pantys heeft.

2 likes

Nu er weer mooi weer in aantocht is: iemand tips voor leuke lente/zomerkleding?

Asos is echt mijn go to webshop. Vind MS laatste tijd ook veel leuke dingen hebben, Zizzi ook :raising_hand_woman:t3:‍♀

1 like

Ik koop veel bij Hema (valt groot vind ik) en H&M plus.
Af en toe wat bij MS mode en Miss Etam maar daar vind ik ook heel veel niet leuk, je moet wel een beetje zoeken daar (vind ik dan). De skinny spijkerbroeken zijn in ieder geval heel fijn van MS mode.
Van Expresso koop ik wel eens iets maar daar pas ik lang niet alles en vind ik vaak nogal prijzig voor wat je hebt.
En wat ik ook wel doe is gewoon de plus size pagina van Wehkamp en Zalando bekijken en dan filteren op het soort kledingstuk dat ik zoek

1 like

Ik heb tot nu toe weinig leuks kunnen vinden aan zomerkleding. Had wel 2 leuke tops gevonden bij de ms mode maar daar voelde ik me toch niet helemaal chill bij (opgeknoopt ter hoogte van je kruis waarvoor mijn onderbuik zo in beeld was, terwijl ik van voren wel super slank leek…).
Ik heb nu nog een bestelling onderweg van Zalando maar was geen een item waar ik helemaal weg van was. Dus als iemand nog tips heeft, ik hou me aanbevolen.

1 like

Heeft er iemand tips voor mij qua corrigerend ondergoed? Voornamelijk voor de buik😊

Anni Rolfi van de kruidvat vind ik heel fijn, is vaak in de aanbiedint

Gebruik je het hempje daarvan of het broekje?

Broekje, ik heb de hele hoge met support en die zit wel echt fijn

1 like

Tip voor broekjes onder een jurkje; primark heeft nu ‘fietsbroekjes’ voor € 2,50. Zijn korte katoenen leggings eigenlijk en precies de goede lengte(voor mij althans).

1 like

Weet iemand een (web)winkel waar ze van die jeans shorts verkopen maar dan van een soort jogging stof en liefst ook met een elastieken band en geen knoop zegmaar.

Waar kopen jullie leuke korte broeken?

Ik vind ze nooit eigenlijk echt heel leuk. Mijn favoriet is van de H&M. Die heeft ook precies de juiste lengte. Op de een of andere manier zijn de korte broeken voor vollere dames, gelijk ook langer.

Ik heb er ook een paar van H&M, zitten los genoeg rond de benen. C&A heeft ook wel wat leuke, vooral de mom-jeans variant valt bij mij los genoeg rond mijn benen en zijn net wat langer.

Ms heeft best wel wat festival achtige korte broekjes. Zowel stoffen met leuke print als wat stoerdere denim shorts ( boyfriend fit enzo )

Ik heb deze, ook van H&M: https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0749656001.html
Hij is dus niet echt kort-kort maar ik vind het wel een fijne lengte en hij sluit mooi aan. Veel andere plus size korte spijkerbroeken zijn ook gauw wijder bij de pijpen en dat vind ik persoonlijk niet zo mooi.
Ik heb alleen deze dus geen tips voor niet-spijkerbroeken