Ja, bij NEXT rechtstreeks is goedkoper. Je betaalt wel voor retouren maar het prijsverschil bij sommige producten is het meervoud van evt. retourkosten
Over rechtstreeks bestellen en invoerrechten: iemand die weet of je echt niks extra hoeft te betalen bij invoer van Snag? Wil weer aanvullen maar zie dat ze wat ik wil versturen via het Engelse distributiecentrum en sinds Brexit heb ik toch al een paar keer dubbel qua invoer moeten betalen met wat bedrijven.
Bij snag heb ik nooit extra kosten gehad. Staat het product niet op de nl site ?
Ah goed om te weten! Ik zag namelijk wat leuke dingen op zalando dus ga eens vergelijken
Nooit problemen mee gehad.
Als ik wat in mijn winkelmandje gooi staat er het volgende:
Ships from the UK
Your order ships from our UK warehouse. All duties and taxes are fully paid at checkout, so there are no extra customs charges or fees on delivery
Denk dat als je onder de 150 zit, dat je wel veilig zit. als het op bedrijven hun site staat dat het inclusief tax is, zou ik ze mailen als je daarna toch invoerrechten hebt moeten betalen.
Ik heb er weleens panty’s besteld en kreeg toen idd van PostNL een rekening voor invoerrechten. Dat heb ik toen bij de klantenservice van Snag gemeld en die zeiden toen dat ik dat moest weigeren en zij hebben geregeld dat het toen alsnog gewoon terechtkwam (weet even niet meer hoe maar zij pakken dat dus wel op).
Heeft iemand tips voor winkels in Den Haag waar ze plussize lijnen van merken hebben? Bijv Kaffe Curve, Vero Moda Curve, Only Carmakoma, Zizzi, Even & Odd, Anna Field curvy, whatever. Ik zie die shit allemaal wel op Zalando maar lijkt me leuk dat ook eens in een winkel te bekijken haha.
Of andere kleinere merken/winkels/boetieken die leuke plus size kleding hebben, mag ook ![]()
Ik heb na 6!! jaar elomi bh’s weggedaan, ooit gekocht bij Superbra in Rotterdam. Die 70euro was het dus totaal waard.
Ga er binnenkort weer heen. In de tussentijd zelfde modellen mét lekker veel korting gekocht op zalando. Maar mijn maat is aan het wijzigen dus moet weer even.
Ik was gisteren naar een crematie en had een jumpsuit aan. Ik kreeg van heel veel mensen een compliment en in de auto terug denk ik dan de hele tijd dat ik in de maling ben genomen en dat ze maar een compliment gaven omdat ze schrokken van hoe het eruit zag?!?! Ik heb echt een mega error.
Dat lijkt me niet hoor. Als het er niet mooi uit ziet zeggen mensen meestal niks. Althans zo zou ik t zelf doen. Of iets anders benadrukken, dus ‘leuke handtas’ oid. Maar als mensen zeggen dat je er goed uitzag zeggen ze dat echt niet zomaar.
Dank!
Voor wie nog een carrot jeans zoekt; deze zitten echt heerlijk met elastiek in de taille. In t echt meer carrot dan hier op de foto. Puur katoenen broek met elastische tailleband en wortelpijpen | BLACK | Broeken | M&S NL