Ik bij de takko een leuke!
Niet heel goedkoop maar wel vaak in de aanbieding: ik zweer bij Maya Freya leggings. Ik heb een mega buik en ze blijven gewoon zitten waar ze horen ipv dat de band na een tijd ineens onder mn buik te zitten. Zakken niet af. In de zomer leef ik in hun shorts (ik draag voornamelijk rokken en jurken en daar draag ik die shorts onder) en hun lange leggings zijn ook mega fijn.
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1317132002.html
Deze laatst gekocht, zit echt heerlijk.
Wel iets duurder maar ik leef in de sportleggings van snag tights! Hebben ook super fijne zakken.
Ik heb ook 3 leggings van Maya Freya en die zijn ook heel fijn!
Ja ik wilde deze ook komen tippen. Echt een heerlijk ding
Jaaaa ik heb er laatst 2 gekocht. Love them!
Ik ben sowieso wel onder de indruk van de HM sport-spullen en de kwaliteit.
Ik merk dat ik erg aan het struggelen ben met mijn stijl. Enerzijds wil ik effortless in basics er goed uit zien, anderzijds vind ik een beetje Anne-Fleur ook leuk. Maar ik merk vooral dat ik al snel kleding afschrijf omdat ik denk: dit staat mij niet. (Vanwege mijn bouw)
Nu moet ik toegeven dat die oversized hype mij als kleine curvy girl ook niet heel lekker past, dus ik ben blij om te zien dat we ook weer wat meer richting de getailleerder kleding gaan. Maar alsnog vind ik het erg lastig en heb ik ook moeite met “to go” winkels vinden. Ik vind toch vaak (maar ik weet niet goed waar ik moet zoeken) die plussize kleding zo net niet en weinig “hip”.
Ik heb mijn eerste snag legging binnen en vind hem heeel chill
Ik wil zeggen op welke site je dan moet kijken maar dan heb ik het forum weer achter me aan ![]()
Echt basic basics (denk effen top met lange of korte mouwen of mouwloos) haal ik bij Zeeman. Is alleen geen hele dikke stof.
Helemaal eens met dat laatste. En de plus size kleding die dan nog een beetje hip is, is dan vaak weer zo slecht/goedkoop gemaakt met slechte pasvorm en goedkope stoffen, om te huilen
Heeft iemand tips voor Rotterdam?
Ik ga er een paar dagen heen en ben benieuwd of er nog leuke plus size kleding winkels zitten. (Superbra ken ik, zoek vooral kleding tips)
Haha wat mij betreft mag je dit met mij gewoon delen hoor of even privé!
@Jenn ik heb ermee in mijn handen gestaan maar vond de stof toch te dun! Ik voel me iets comfortabeler in wat dikkere stofjes merk ik, het model vond ik wel heel mooi! Wel iets of wat uitgesneden half. Een hoop t shirtjes zijn zo hoog tegenwoordig en dat maakt mij breder.
Ik hou van basics van NEXT of marks & spencer. Pasvorm van die Britse merken zit mij vaak best goed
Inderdaad en regelmatig op zalando lounge met korting te koop
NEXT is zonder sale wel goedkoper op hun site. Scheelt soms best veel