Dames met een maatje meer

Waar kopen jullie leuke sandaaltjes of slippertjes? Hoe zwaarder ik word, hoe breder en groter mn voeten worden. Ik heb nu maat 42 maar kan nooit echt leuke sandaaltjes vinden die ook lekker lopen. Wie heeft er tips?

1 like

Ik heb er toevallig vandaag 2 gekocht bij miss etam!

Je linkje doet het niet helaas, zou je hem misschien nog een keer kunnen sturen?

Hebben jullie met korte broekjes geen last van schurende dijbenen?

Misschien bij Dr Martens? Ik twijfel of ik daar een paar moet aanschaffen. Maar ze zijn wel een beetje lomp, want dat is dat merk gewoon (en duur haha)

1 like

Ik heb toevallig teva’s: sandalen en slippers. Wel helemaal zwarte en niet speciale wandelsandalen, dat kan ik nog niet helemaal aan.

Ook heb ik birckenstocks. Die hebben ook breedtematen!

1 like

Oh shit als ik klik doet hij het wel, dus ik kan beter het artikelnr geven: 0749656001
Als je daarop zoekt zou het moeten lukken! En hij is lang genoeg voor geen schurende benen :smile:

1 like

Hier altijd last van scheurende benen helaas! Heb vorig jaar Bodyglide geprobeerd en dat werkt ideaal! Hele zomer in Portugal gebruikt en als ik het 's ochtends smeer kan ik eigenlijk de hele dag vooruit. Alleen met hikes van 10+ km moest ik wat vaker smeren. Zorgt gewoon voor een vettig laagje tussen je benen haha. Niet ideaal, maar het schuurt niet meer en het is minder warm dan een fietsbroekje oid

2 likes

Ik denk meteen aan een kokerrok? Kun je heel gekleed dragen, maar ook sportiever? Kijk eens bij Violeta!

1 like

Ik vind dik zijn niet meer leuk

8 likes

Hartje voor de herkenning.

3 likes

Jij ook :heart: Als je ooit wil klagen, mijn pm is open

3 likes

Hier ook iemand! :orange_heart:

1 like

Is niet ongepast hoor! Ik heb een hele tijd niet erg gevonden omdat ik gelukkig was en mezelf mooi vond en heel veel uit de bodypositivity club haalde, maar eigenlijk is er niks leuks aan. Ik heb kniepijn, ben ongezond, kan niks kopen bij de h&m of de zara, heb eetbuien waar ik mezelf misselijk vreet, word soms uitgescholden voor koe ofzo. Maar ik heb de afgelopen dagen wel een soort switch meegemaakt, ik wil het zó graag anders zien.

8 likes

Lief, doe ik!

Knuffel voor jou!!

Aww, ik herken wat je zegt. Ben dan ook maar aan het proberen mezelf aan te spreken op mijn verantwoordelijkheid hierin (ik heb het namelijk aan mezelf te danken dat ik er zo uit zie als ik doe). Hoop dat het rotgevoel wat afneemt en je als je wil er iets aan kunt doen, maar zo iets is nooit van de een op de andere dag bereikt - of dat nu verandering van mindset/gevoel of daadwerkelijk gewicht/figuur is.

Knuffel!!

Heeft iemand hier ervaring om bij Shein te bestellen? Ik zie met regelmaat wat voorbij komen :thinking:

Ja, leuk shirtje aan over gehouden. Leuke kleren ook. Eén van de vijf producten was kapot aangekomen, maar de rest was prima. Ook het retourneren ging goed.

Ik ben op zoek naar een leuke maxi jurk, met korte mouwen, zonder een typisch M&S mode printje, maar het lijkt wel onmogelijk te zijn. Ik ben me aan het voorbereiden voor het geval het weer zo’n super hete zomer wordt, en ik weer zonder luchtige kleding zit. Waar kan je een beetje leuke maxi jurken vinden voor grotere maten, MET korte mouwen, dus niet zonder (want ik haat mijn armen haha). Ze hebben of allemaal geen mouwen, super lange mouwen, of de exact goede indeling maar een vre-se-lijk printje. Arghh frustrerend

Ik vind de plussize collecties van H&M en ASOS vaak leuke artikelen hebben, heb je daar al gekeken?

1 like