Oh ik heb juist de tegenovergestelde ervaring. Een XXL van een shirt besteld en ik zwem erin terwijl XXL normaal gewoon alleen wat ruim zit haha. maar inderdaad, ik koop dan altijd de herenmodellen
Ik herken dit wel, maar weet je misschien waarom je denkt dat het je niet staat?
Weet iemand wellicht of MsMode de korte legging broekjes nog terug krijgt? Ik draag/droeg die graag onder jurkjes maar ik kom ze online en (verschillende) winkels niet meer tegen.
Of weet iemand wellicht goeie vervangers? Ik heb nu soort van shapewear broekjes gehaald bij de Zeeman. maar weet nog niet of dat wat is.
Van Zeeman heb je ook gewoon van die katoenen korte leggings, die vind ik heel fijn. Al hebben ze die volgens mij enkel in de zomer.
Primark heeft ze ook, maar die zijn wat stugger waardoor ik sneller die van Zeeman pak.
Bonprix
Hmh liggen die bij de drie kwart leggings? Want die kon ik wel genoeg vinden. Of kijk ik echt helemaal verkeerd?
Godverdomme, ik ben aan het proberen een outdoorjas te kopen en a) het aanbod is ontzettend beperkt en b) wat ik heb gevonden is grotendeels heel erg meh. Echt even een throwback naar toen er over de gehele linie veel minder aanbod was in grote maten en hoe ik me daardoor voelde.
Welke maat heb je? Kjelvik heeft veel tot maat 50 geloof ik
Oh, dat merk kende ik niet, dank! Ik heb alleen helaas maat 52 dus dat gaat net niet (zeker omdat je een winterjas ook liever iets te ruim hebt). Ik kwam tijdens het googlen ook Killtec tegen, daarvan waren de meeste maten nu uitverkocht maar dat onthoud ik wel voor volgend jaar als het nu niet lukt.
Ik heb nu de Tavani van Jack Wolfskin geprobeerd (die zit goed maar is er maar in één kleur die ik mwah vind, en het is best een opvallende kleur in het echt) en een aantal jassen van Ulla Popken.
Shein.
Bedoel je bij Zeeman of Primark?
Bij Zeeman liggen ze altijd in een bak bij de andere leggings inderdaad.
Bij Primark hangen ze op een haakje met van die klipjes. Vaak in de buurt van de sport dingen volgens mij.
ik vond de jassen avn Zizzi heel fijn. Was gewoon zwart en water afstotend, van binnen soort van fleece. Alleen over de 100 euro toen.
@Whoopdidoo ik wist helemaal niet dat snag dat had!
@Soy.peor rilly?
@FrozenFlame bij de zeeman inderdaad, ik had adar gekeken want het leek me logisch dat het daar bij lag. ik ga van de week denk ik maar eens terug.
Zijn het wellicht deze? Dames pantybroekje kopen? Goed & goedkoop | Zeeman
of
Jaa
En die van de zeeman zijn idd ook chill
Die 2e optie van de Zeeman heb ik! Zijn echt heel chill.
Thanks, ga ik daar nog even kijken!
Ik heb een hele fijne jas van Nike, die gaan tot maat 60 volgens mij
@FrozenFlame Ik ben nog een keer in mijn woonplaats geweest en uiteindelijk nog in mijn oude woonplaats. Beide hadden ze ze niet. Dus ik gevraagd in mijn oude woonplaats, blijkt dat ze de broekjes pas richting de lente weer krijgen.
Heb ze nu besteld bij Snap (Die ik snap blijf noemen terwijl het snag is) Ook gelijk weer een panty mee besteld. Ben echt heel blij met hun panty’s. Thanks @Whoopdidoo voor die tip!
Ik ben net bij rebels in oisterwijk geweest. Het was echt heerlijk, een winkel waar je alles past. Zal later wat foto’s delen
Oh en @pastelzwart gewoon dragen hoor!!!