Waar kopen jullie ringen in grote maten? Ik zou graag een beetje leuke, hippe ringen hebben zonder daarvoor de hoofdprijs te betalen.
Op etsy zijn wel mensen die het zelf maken en vaak size inclusiever zijn. Ben wel eens hele mooie tegen gekomen op tiktok maar kan ik denk ik niet terugvinden.
Ik laat ze tegenwoordig maken
Bij Asos kan je filteren op plus size, daar had ik laatst ringen van die echt veel te groot waren en ik heb best dikke vingers
Ik koop mijn ringen meestal bij My Unique Style, zie dat ze tot en met maat 22 hebben!
En bij Wiezewasjes, die hebben tot maat 23.25
Ik laat best wel veel (“hippe”) kleding hangen omdat ik denk dat het me niet staat of omdat ik niet goed weet hoe ik het moet combineren.
Zo zou ik het ook leuk vinden om een flared zwarte broek te dragen, maar ik heb echt geen idee hoe dit te combineren. Ik vind het echt prachtig met een coltrui maar daar voel ik me niet prettig in. Ik pak eigenlijk altijd wel bovenkleding welke wat langer valt, daar voel ik me het prettigste in
Ik doe bij flared broeken vaak wel een kort shirtje, maar dan een langer vest erbij. Of een langer shirtje/trui en dan de voorkant een beetje in de broek stoppen.
Beetje zoiets, maar dan net iets langere jasjes of vesten.
Dit is ook hoe ik het voor me zie als zijnde een leuke combi, maar ik voel me dus juist niet prettig als stuk onbedekt is
Ah oké, sorry had niet goed gelezen bij mij zit het gedeelte waar ik me niet chill bij voel aan de achterkant vandaar de langere vesten, maar daar heb je idd niks aan voor de voorkant.
Maakt niet uit! Ik was zelf ook niet duidelijk dat het om de voorkant ging
Wat Jij ook Omschrijft heb ik ook. Wil liever m’n buik bedekken. Ik heb een shirt jurk gekocht, en stop dan de zijkant in m’n broek, zodat wel m’n buik bedenkt is. Maar doe ook gewoon wel een normale shirt erop. Draag ook bovenstukken die wat langer zijn.
Ik vind het ook leuk staan met een oversized trui die dan ook wat langer is.
Ik hou enorm van flared, zelfs mijn mijn stevige dijen. Het maakt me langer en optisch slanker (?). Ik voel me er goed in. Heb vooral flared spijkerbroeken, maar ook 2 van zachtere stof. Dan is het wel (voor mij dan) belangrijk dat het niet te strak zit over mijn heupen, dan zie je alles. Bij spijkerstof mag het best strak. Gewoon proberen, echt, als jij het leuk vind, is het leuk!
Ik droeg vroeger altijd flared. Zo mooi!
Zou graag wel weer eentje willen hebben, hebben jullie nog de ultieme tip? Ik vind jeans kopen heel lastig, in winkels pas ik vaak niets en online moet je dan zoveel bestellen om precies de juiste te vinden. Draag nu gewoon altijd een skinny van de only plus lijn.
weet wellicht iemand hier een leuke site met bandshirts (Buiten H&M om)?
Black Sabbath etc. De large kan ik denk ik binnenkort wel aan maar vind band shirts die ruimer zitten altijd wat fijner.
Zou je bij large niet bij de mannen kunnen kijken?
Ik heb een fijne van de Mango in plussize maat, maar die staat niet meer op de site.
Edit: dit is m, gaat tot maat 52, redelijk true to size, wel iets te lange pijpen voor mij (1,67m):
En ik denk er nog over om bij Bonprix te bestellen voor het eerst, daar hebben ze veel flared. Maar het is daar zo goedkoop, dat ik vrees dat het slechte kwaliteit is. Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik heb er op het moment een flared jeans van Marks en spencer en eentje van anytime. En nog twee flared legging(achtige) van sister point
issue vaak met bandshirt van originele merch is dat de XXL bijv gewoon een L of een XL valt. echt kut. met mijn twenty one pilots trui heb ik geluk gehad.
Bonprix is best oke! Het wisselt wat tussen de kwaliteit. Maar de reviews zijm wel eerlijk!