Dames met een maatje meer

Thanks! Daar zal ik even gaan kijken! Ik heb tot nu toe alleen nog op zalando, bon prix, wehkamp en topvintage gekeken, maar het blijft lastig, want ik wil er ook weer niet teveel geld aan uitgeven omdat ik er in moet gaan werken, en niks schoon blijft op mijn werk :sweat_smile:

1 like

Heb je al gekeken naar een losse maxi rok? Die hebben ze nu overal en daar kun je een gewoon shirtje op dragen.

1 like

C&A? En ik heb zelf vorig jaar 3 van deze rokken bij monki gekocht https://www.monki.com/en_eur/clothing/skirts/product.pleated-midi-skirt-green.0562278050.html die bevallen mij heel goed en die hebben ze dus in heel veel verschillende patroontjes en ze hebben zakken!!! :heart:

2 likes

@Niettepruimen Ohh dat is ook wel een goed idee! Ik heb denk ik 1 lange rok, maar die is zwart en best wel dik materiaal, dus dat is niet zo lekker in snikheet weer haha. Dan hoef ik ook niet zo bezig te zijn met de mouwen van zoā€™n jurk want dan doe ik er gewoon een passend shirtje op

@NotJealous Thanks! De Monki heeft ook altijd leuke dingen idd! Wist niet dat ze ook een online shop hadden haha.

3 likes

Hebben jullie nog tips voor sportkleding (vooral leggings en eventueel een goede sportbh?)

1 like

Ik vind de leggings van H&M plus fijn!

1 like

Hebben jullie nog een idee voor betaalbare Ā±50ā‚¬ jeans of broeken met een lente maat 28 het liefst , 30 kan ook nog. Had 2 jaar geleden hele fijne jeans gekocht maar niet meer te krijgen helaas.

Ik heb het opgegeven om broeken te vinden die overal goed zitten dus ik knip de onderkant er af of laat ze vermaken

3 likes

@Otzi Ik heb laatst deze gekocht (wel duur) https://www.wehkamp.nl/anytime-maxi-jurk-plus-size-van-gerecycled-polyester-met-stippenprint-brique-16400013/?term=anytime%20jurk&type=manual en deze (wel van M&S lol) https://www.wehkamp.nl/ms-mode-gebloemde-maxi-jurk-zwart-wit-16512202/?term=ms%20jurk&type=manual en ik ben er blij mee!

1 like

Gewoon korter laten maken, joh, werkt prima (of zelf doen, als je dat kan). Ik vind de jeans van Violeta (mango) of Esprit heel fijn.

1 like

Wow! Dat tweede jurkje is echt leuk! Heeft ook een beetje de pasvorm die ik zoek!

Thanks dan ga ik een bin zizzi kijken. Ik heb nu idd zelf een naaimachine aangeschaft. Maar zou ook eens fijn zijn als de lengte niet 15 cm te lang is haha. Maar goed met de machine is het zo gedaan

Nice! Hij heeft wel een soort van split vooraan wat je niet goed op de fotoā€™s ziet maar dat vind ik zelf niet zo erg.

1 like

Ik heb voor het eerst een pak gekocht, deze lichtblauwe van a.s o.s c u rve. Iemand die deze ook al heeft? Ben zo benieuwd. Ik denk dat het veel te ā€œout thereā€ voor mij is, ik draag normaal alleen maar donkere kleuren (en daarom heb ik het nu juist besteld :crazy_face:

Ik kijk meestal naar enkel broeken in lengte maat 30 of 32 die komt dan precies op mn enkel of iets erover heen.

2 likes

Ik heb een paars corderoy pak van asos. Love die zo much. Gewoon een simpel shirtje eronder en je hebt een complete look.

1 like

Ik heb er een paar besteld, ik ben benieuwd!

1 like

De Kim skinny push up van mango vallen bij mij goed!

1 like

Ik heb best veel last van mijn lichaam. Mijn knieƫn, benen en schouders. Ik denk dat vooral mijn knieƫn en benen door overgewicht komen. Het is zo frustrerend! (Geen idee wat ik precies met deze post wil, maar ben even verdrietig omdat mijn knieƫn in de fik staan).

9 likes

Je mag dit altijd gewoon even zeggen! :heart:

2 likes