Jaa die
Ik heb m ook in t rood en lila
Doet de site het alweer ? Ik heb ook zo eentje maar ik ben benieud of het dezelfde is. Bij mij valt die namelijk zó ruim dat hij dus rolt en afzakt…
Godver ik wil ze meteen kopen maar die website ligt eruit
Schijt h&m haha, maar thanks voor de foto! Ik heb ook XL genomen en ongeveer dezelfde maat maar weer ander figuur. Toen hadden ze ‘m wel alleen in vlees en zwart dus geen kleurtjes . Hij lijkt er wel echt op.
Kosten ze 14,95?
Ik heb deze:
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0778062009.html
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1059332001.html
Maar niet in zulke kekke kleurtjes @Soy.peor heeft dus ben ook erg benieuwd naar die!
Ik heb die gladde maar vind die ook heel fijn! Echt dun en geen strakke randjes die knellen of aftekenen.
Ik heb zelf pas de lange sportleggings van de H&M ontdekt trouwens, die vind ik ook heel fijn, al zitten die wel echt strak aan de bovenkant, dus dat moet je ding zijn Ik ga die korte leggings eens opzoeken, ik wil meer korte leggings. Ik draag ze vooral onder broeken, want die zakken vaak af in mijn kruis en dat gaat dan schuren
.
Ben echt makkelijk te influencen, heb ook besteld haha
Ja mij ook gelukt hoor, heb ze besteld. En nog wat andere shit, net op tijd want ben net uit mn linnen broek gescheurd.
Dit is echt het meest klote gevoel waar kleding kan geven. Ik kan dat ook echt niet negeren, zo irritant!
Ik hoop dat jullie ze net zo fijn vinden!
Mochten deze shortjes niet de oplossing zijn dan zijn de chub rub shorts van snagtights echt superfijn!
Hoezo zijn die fietsshortjes alleen in zwart en wit bij de grote maten. Ik wilde ook geinfluenced worden.
Jaa zit zeker veel rek in! Jij gaat veel sfvallen toch? Mijn buik hangt door t afvallen nu en t broekje trekt het allemaal wat recht ofzo.
Gaan die broekjes niet zweten?
Ik heb wel eens broekjes gehad en die worden zo viezig warm, dat broeit dan zo
Nja ik zweet in alles maar vind deze niet erger ofzo. Ik vind pantys enzo wel vreselijk.
Ieuw ja panty’s
Ik had bij de zeeman katoenen panty’s ontdekt, zien er iets minder mooi uit maar die broeien niet zo
Ik ga eens kijken naar de broekjes!
Ik had toch een andere dan!