‘vlees’ haha
Ik heb van Norah viscose shorts voor onder jurkjes (deze: Short Viscose | Norah Dameskleding maat 36 t/m 48) dus die voelen gewoon als katoen!
Ik vind ze net zo fijn als de gladde van Anni Rolfi die ik heb (maar die zijn er uit bij de kruidvat, en ik las slechte reviews over de vervanger)
Ik slaag de laatste tijd vaak bij de wibra voor kleding. Ze hebben een pluscollectie wat t/m 54 gaat.Tot nu toe heb ik er jurkjes en t- shirts gekocht. Gisteren ook een badpak gekocht bij de wibra, voor 15 euro en past prima.
Jaa ze hebben idd leuke dingen! De kik vind ik soms ook wel leuk voor basic dingen enzo. Al is het wel altijd een propvolle bende in die winkels maar goed.
De broekjes van hm zijn vandaag bezorgd. Zoals altijd bij m’n taille meer dan genoeg stof maar bij benen best strak. Dat blijft zeker zo hè, ze lopen niet uit?
Bij mij blijven ze nog best in model eigenlijk. Dus denk niet dat ze wijder gaan zitten.
Ja shit. M’n benen zijn eigenlijk net iets te lang. Ze kunnen wel tot m’n knieën maar dan is het kruis echt net iets te laag
Bij de bon prix heb ik ook weleens allemaal van die kwart leggings ingeslagen! Die draag ik nu ook onder mijn jurkjes enzo
Nou thanks h&m ik voel me weer extra dik. De ene is een sportlegging, de andere een short. En die short rekt keiweinig mee. Snap een beetje verschil maar dit is wel heftig.
Heb hét H&M broekje ook binnen gekregen, vandaag getest en hij kruipt gewoon NIET OMHOOG. Mijn grootste frustratie normaal. Ben zo blij! hij is wel wat lang maar goed, dat overleef ik prima . Vind het niet zo erg als mensen zo’n broekje onder een jurkje uit zien piepen. Superblij mee, dank voor de tip @Soy.peor
Waar kopen jullie nou goede pantys? Die zeg maar niet te strak zitten en ook niet makkelijk scheuren.
@Krentenbol Oh ja echt, Snagtights. Heb daar al meerdere lofzangen over gehouden op het forum. Ze knellen gewoon echt niet, en zitten zo comfortabel dat ik er in kan slapen. Gewoon je eigen maat aanhouden, die zitten perfect. (Ik werk niet voor Snagtights maar ben gewoon enthousiast).
Edit: hier een post met info:
Haha zou je wel moeten doen. Denk dat je al menig forummer enthousiast hebt gemaakt
Heb je toevallig ook ervaring met hun chub rub broekjes?
Inmiddels wel, ze zijn fijn! Niet dik en zweterig maar licht en koel. Ik draag ze graag onder jurkjes en rokjes, ze maken hete dagen echt comfortabeler.
Ik vind ze zelf niet heel fijn omdat ik ook best wel zweet. Dan gaat het alsnog supererg schuren. Draag liever korte sportbroekjes van zo’n stof die snel droogt.
Wat comfort betreft vind ik ze top, alleen ik vind ze wel erg lang. Nu heb ik ook niet de langste benen, maar ze komen echt tot aan mijn knieën. En echt opstropen gaat ook niet, want dan krijg je stof ophoping op plekken waar dat niet gewenst is haha
Wow nice! Dank je wel Ga er denk ik gelijk een paar bestellen! Haha