Dames met een maatje meer

Maar zo strak dat het echt knelt en ik gewoon rode strepen heb waar de beha zit?

2 likes

Die ken ik wel van naam. Wat een tegenvaller joh! Hopelijk lossen ze het netjes op met je.

Ik ben eerder bij AnnaDiva ook matig geholpen maar daar was de band uiteindelijk veel te breed… haat BH’s kopen!!! Ik bestel nu vaak maar veel bij bonprix want goedkoop en veel keuze :smiling_face_with_tear: maar dat vind ik dan weer breed vallen. Daar hebben ze sowieso ook cup H mocht je het willen proberen.

Ligt eraan. Ik heb de eerste dagen ook altijd wel strepen en dat het minder comfortabel wordt, maar dat is nooit snijdend of niet te harden. Zou dus zeker wel even bellen als het naar strak is, maar het betekent ook weer niet dat je zeer slecht geadviseerd bent omdat jij uiteindelijk de enige bent die kunt aanvoelen of iets té strak of gewoon strak is. Dat hij dicht kan lijkt me als hij verder mooi zit al een teken dat 20 meer in omvang iig niet is wat je nodig hebt, maar er zit natuurlijk vanalles tussen 80 en 100 in omvang

3 likes

Ja ik ben eerder bij Nicky’s lingerie in Eindhoven geweest en daar ben ik ook wel tevreden mee. Mijn vriend gaf aan dat zijn ex bij deze zaak in Breda hele goede ervaringen had dus daar wou hij met mij wel een keer heen.

Heb voor nu in ieder geval zo’n tussenstukje van mijn moeder gejat en daarmee zat de beha nog steeds goed strak maar al zoveel comfortabeler!

2 likes

En dat is juist de ellende. Dat merk je pas later en dan heb je het al gedragen en kun je het meestal niet meer retour brengen en ook weer lastig als je ver weg woont.

BH’s en bikini’s vind ik als dik persoon wel het te lastigst vinden… en dure miskopen :upside_down_face:

5 likes

Ja dat klopt zeker. Kan Superbra (maar dat is wel randstad) altijd wel aanraden. Nog nooit zonder iets goeds passends daar weggegaan en makkelijk de helft goedkoper dan veel andere zaken

3 likes

Ik denk dat mijn volgende bezoekje ook aan superbra wordt. Hoor daar ook veel positief over en met mijn maar wil ik wel echt goede beha’s hebben ipv goedkopere en minder stevige beha’s.

1 like

Het enige wat mij tegenhoudt is de afstand, als het dan uiteindelijk toch beetje zou tegenvallen… Heb daar vorig jaar op goede gok online wel een fijne bikini gekocht uiteindelijk. Toevalligheidje.

Heujjj samen gaan? :rofl: ik vind t ook echt kak dat het zo ver weg is haha

1 like

@mikselke is de afstand denk ik echt waard. Je zou eventueel ook van tevoren met ze kunnen bellen in welke maten ze wat hebben. Doe ik ook wel eens. Ik vind ewa michalak bh’s heel fijn en dat hebben ze niet altijd op voorraad in mijn maat. Heb er inmiddels een stuk of 10 bh’s van allemaal in de prijsrange 40-70 euro, in verschillende kleuren en materialen en ik draag de compleet onmogelijke maat 65/70J. Fijnste vind ik er overigens de manier van passen. Ga in een meer dan ruim pashokje staan, ze brengen alles waarvan ze denken dat ik het zou passen, kijken mee of het echt goed zit, geven tips. Ben sinds ik er twee jaar geleden voor het eerst kwam nooit ergens anders meer heengegaan.

8 likes

Hele zomer geen treinen richting Utrecht begreep ik :upside_down_face::upside_down_face: stoppen bij Geldermalsen 🥹

Er rijden bussen. Er zit ook een leuk grieks winkeltje onderweg naar de superbra haha. En een leuk eettentje met lekkere koffies. En de meiden in utrecht zijn heel lief.

Let wel het is een hele workout bhs passen dus ga op een niet te hete dag. ( er staan wel doekjes en deos) en de omvang van mn bhs is ook een stuk strakker dan andere merken.

3 likes

Je zou dit toch ook tegwn hun kunnen zeggen. En dan miss na de kledingruil even langsgaan.

1 like

Zelfs in oppervlakkige vriendschappen kan je je gevoel uiten haha. En het hoeft geen heel diep en lang verhaal te zijn heh. Je kan ook zeggen " Hey ik vind het leuk om met jullie af te spreken maar die kleding ruil werkt niet voor mij aangezien ik als enige een andere maat heb"

2 likes

Ja want heel simpel, wat moet je op een kledingruil waar de kleding waar je mee kunt ruilen niet jouw maat is. Zelfs buiten het vervelende gevoel om is t voor @pastelzwart niet van meerwaarde. Misschien dat je t ook zo zakelijk kunt benaderen? Het heeft voor mij geen meerwaarde om mee te doen maar ik sluit graag erna aan of op een ander moment graag weer ziet.

2 likes

Net voor 400 euro BH’s besteld bij Superbra. Want no way in hell dat ik met een bus ipv trein ergens heen ga maar ik moet wel 1 fatsoenlijke BH :upside_down_face:. Vooral Panache besteld en 1 Elomi want van Panache heb ik sportBH’s. In smallere omtrek dan ik heb (die zijn te groot namelijk) en dan een cupmaat oid groter wel. Want anders heb ik vaak sideboob issues. Hopelijk is er iig 1 goed :smiling_face_with_tear:

2 likes

Even een shout out naar deze korte broek. Als je een appelfiguur hebt, dus slankere benen, dikkere buik, dan past deze heel goed. Hij heeft ruimte bij de buik zonder dat de pijpen open staan of dat je eruit ziet als een lolly :lollipop: (alles strak met een bolletje erop).
Abercrombie is nou niet echt een plus merk, maar ik draag 34 met maat 46 en hij gaat tot 37 (maat 52 ong.)

3 likes

Heb de BH’s binnen maar ik weet gewoon zelf niet wanneer iets goed zit :smiling_face_with_tear: niet goed heb ik wel meteen door (net een balconette HAHA niet mijn modelletje) maar ook alle online fittings de hele maand al vol bij Superbra :upside_down_face:

3 likes

Meid doe niet moeilijk pak gewoon die bus

2 likes

Jong dat kost 50 euro en dan alsnog zit ik er thuis mee te koekeloeren als ‘t na paar dagen toch niet fijn zit :frowning:. Heb na zoveel en vaak matig advies gewoon weinig vertrouwen meer… Ik ga t allemaal retour sturen. Paar passen sowieso niet en heb nog miskleunen genoeg…

3 likes