Dames met een maatje meer

Op de instagram van Superbra laten ze heel vaak zien hoe een bh zou moeten zitten (en hoe niet) misschien heb je daar wat aan? Die stories zijn ook opgeslagen in hun hoogtepunten

2 likes

Heb de filmpjes/foto’s op hun site ook gezien maar dat wordt ‘m ook niet.

1 like

Wacht jij komt uit limburg toch. Ik weet nirt of maastricht dichterbij is. Maar ik ben daar ook ooit heel fijn geholpen bij lincherie.
Was zon lieve vrouw. Ik kreeg zelfs korting omdat ik vertelde dat ik ergens anders heel kut geholpen was haah

3 likes

Is dichter bij dan Utrecht :rofl:.

Heb ook de hoop af te vallen (haha maar het zou kunnen) dus wil ook geen fortuin ergens aan kwijt zijn. Gelukkig nog veel thuiswerken dus meestal behaloos :upside_down_face:

3 likes

https://www.instagram.com/p/CgrXdWUNbur/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Misschien iets voor de belgische meiden hier

8 likes

Iemand tips voor wandelbroeken in maat 50?

De grootste maat van Decatlon past mij helaas niet.

1 like

Wat is precies een wandelbroek? Zon cargo broek?

Flexibele, sneldrogende, makkelijk beweegbare broek om mee te wandelen

2 likes

Ik ken mannen maten niet en bestel online.
Decathlon’s zijn in België amper bereikbaar met OV.

En ook wel bang voor andere pasvorm. Ik heb een stevige kont en brede heupen. Brede vrouwelijke vorm dus.

Brede mannen zijn daar toch iets rechter gebouwd.

Is een vrouwen 50 ook een mannen 50?
Ik denk dat vrouwen 50 eerder een mannen 54 is ofzo.

Maar C&A is wel een goede tip. Niet aan gedacht.

1 like

Een mannen maat 50 is weer veel kleiner dan een vrouqen maat 50

Maar asos en shein hebben ook wel dit soort broeken in hun assortiment. Ook met vakjes en dingen voor je pasjes en mobiel enzo.

1 like

Bij ulla popken hebben ze wel opties: https://www.ullapopken.nl/nl/search?query=Wandelbroek

5 likes

Merci iedereen voor de tips!

Ik heb besteld bij C&A, Bergfreunde en Revolution Race. Hopelijk zit er wat tussen.

Zizzi was inderdaad erg duur en bij Ulla popken zit in mijn maat niet wat ik zoek.

3 likes

Franse maatvoering, he

3 likes

Ik heb echt heel weinig zomerjurken en omdat ik er van uit ging dat het maar even mooi weer zou blijven ook niks gekocht.

Nu gaan we begin september op vakantie en wil dus wat zomer jurkjes kopen maar ik kan gewoon nergens wat leuks vinden.

Iemand nog een leuke webshop die minder bekend is? Heb zalando/wehkamp etc allemaal al bekeken

Oh en heeft iemand wel eens bij “bloomchic” besteld? Die zie ik ook vaak voorbij komen.

3 likes

Niet zo populair hier op het forum, denk ik, maar ik heb veel van Tante Betsy.

3 likes

Heeft iemand hier die meme paraat waarin staat dat je je ook niets aantrekt van andere dingen die te groot of te klein zijn, maar het bij kleding wel ineens een probleem van jouw lichaam is? Goede uitleg, maar niet heus. Ik heb m nodig voor een vriendin in kledingcrisis een dacht m hier voorbij te hebben zien komen

2 likes

Bonprix, wibra ( hebben plus-lijn), bristol slaag ik ook geregeld.

2 likes

Bloomchic lijkt me allemaal ali/shein zooi als ik die website bekijk. Ik zou ‘t niet doen. Marks & Spencer gaat tot een vrij grote maat, Next ook (dat verkopen ze allebei ook bij Zalando). Next zelf op de website heeft een mega assortiment. Alleen toen ik er pre corona ooit iets bestelde was het retourneren echt kut, DPD :sob:

Paprika heeft ook een webshop, maar zelf nooit besteld.

3 likes

Bij Norah kan ik ook vaak wel slagen (vooral in de winkel, maar hebben ook een online shop)

3 likes

Ik weet ff niet waar ik t moet plaatsen dus doe t maar hier.
Ik ben het afgelopen jaar best wel wat afgevallen en dr moet nog zeker wel wat vanaf. Maar ik merk dat andere mensen mij minder dik zien als dat ik mezelf zie. Omdat ik nog bezig ben met dr moet nog wat vanaf want dat is beter voor mn gezondheid en ik wil een kleinere kleding maat, zie ik mezelf nog als “veel te dik”
Dus ik krijg echt een error als andere mensen dat niet zo zien. Mn moeder wel tho al was ik super veel afgevallen dan is er toch iets misschien haha dus wss dat dat ook meespeelt.
Oh dit is echt een humble brag eigenlijk. Maar goed ik hoop dat die error weg gaat en ik wat meer van mn lichaam kan genieten.

8 likes