Ja had ik ook, ik had qua bandelettes eigenlijk twee bandelettes per been nodig, wat heb ik aan die 5 cm
Haha ja inderdaad! Bij mij was het verre van een sexy randje onder het jurkje uit
Nee deze zijn het niet. Ik ga even zoeken of ik ze online kan vinden. Als ik ze niet kan vinden zal ik binnen kort wel ff foto maken als ik nieuwe ga halenm
Ik gebruik Smoo.vall spray of bij korte afstanden Lush dream cream. Die spray werkt top, als ik niks gebruik heb ik binnen de kortste keren wondjes.
Ik gebruik van die creme die hardlopers ook gebruiken tegen het schuren. Werkt veel beter bij mij dan deo
Ik koop altijd deze: https://snagtights.eu/collections/80-denier-opaque-chub-rub-shorts
Niet benauwd en blijven goed zitten, ook in de hitte comfortabel.
Ik heb zegmaar echt een grote buik, die naar voren staat, ik vind het zo moeilijk om hierdoor kleding te vinden die ik leuk vind én die goed staan bij mijn figuur… draag nu eigenlijk alleen maar skinny jeans/flared jeans met een losvallende top, maar zou zo graag meer fashion willen… Hebben jullie tips bij wat leuk staat met een dikke buik?
Mijm grootste tip is om schijt te hebben en gewoon te dragen wat je wilt.
Maar dat kan soms lastig zijn dus bijv een blazer of vest kan de aandacht van je buik weg halen. Verder jurkjes en shirts die aansluitend zitten tot de taille en daarna losser. Wijde taille rokken. Dat soort dingen.
Ik vind zulk soort midi jurken daar heel fijn voor! Kleden mooi af en zijn lekker zwierig. Je kan beginnen met neutrale effen kleuren en later als je je wat zekerder er in voelt voor leuke printjes gaan!
Heeft iemand hier ervaring met de plussize kleding van Shein? Ik heb daar ooit wel eens dingen van de normale collectie gekocht, maar dat viel eigenlijk altijd te klein ondanks dat ik een maat groter kocht.
Zie ineens zoveel leuke dingen daar in de plussize collectie dat ik het misschien maar weer eens ga proberen daar…
Ja ik heb er een aantal keer besteld. Draag maat 44/46. Ik bekijk de foto’s en vergelijk en bij sommige kledingstukken kun je invullen wat je weegt enz en dan geeft dat ding vanzelf een maat. Niks is nog te klein geweest
Tot nu toe heb ik met de plus alleen gehad dat een of twee shirtjes niet lekker zaten. het is vooral goed de reviews kijken en lezen of het ook wat is. Niet alles is namelijk van goede kwaliteit en dat zie je wel een beetje terug soms op de foto’s of in de reviews.
@lisaanna Ik bestel daar ook wel eens en vind de maat eigenlijk ook wel oke! Je moet wel goed kijken bijv bij de foto’s van klanten of het stofje echt is zoals je denkt dat het is.
Iemand een aanrader voor een jeans met hoge taille en smalle pijpen met wat stretch? Normaal koop ik bij de miss etam maar dat kan nu niet want hun webshop is dicht.
Levi’s 311!
Ik kan wel slagen bij Violeta en Esprit.
Eens met @anon37686689 Levi’s 311 is de allerfijnste broek ooit! Ik heb echt brede bovenbenen, maar deze zit altijd lekker en is toch skinny. 310 vind ik ook fijn, maar 311 is het best.
Je hebt die in de ‘gewone’ maten, die lopen tot 34, maar je hebt ook een plussizelijn en die loopt verder door. Ik kan beide aan en beiden zitten goed, alleen de normale maten zijn soms in de aanbieding (Zalando/Wehkamp/Levi’s) en plussize bijna alleen met kortingen op de Levi’s website.
C&A shaping skinny jeans
De Cherry jeans van MS mode! Is er in meerdere kleuren