Wat geweldig zo snel zo veel reacties! Ik ga kijken bedankt!
Ms mode! Wat voor maat heb je? Ik heb nog wat broeken hier liggen die mij veel te groot zijn.
Deze zijn indd fijn! Maar kant laat snel los als je eraan trekt, ook al mogen ervaren haha.
Ik heb geen nieuwe meer gekocht haha.
Oh dat ligt dus niet aan mij.
Vind ze heel fijn zitten maar dat kant indd hadden ze er beter af kunnen laten
Ik heb dat niet met de jane… vind ze ook echt mooi en sexy. Jammer dat ik er nu niet meer kan halen
Ik heb even gegoogled om te zien hoe ze eruit zien. Marks and spencer hebben vergelijkbare en zitten ook heel fijn.
Ik ben boos op Zeeman ik wilde meer van de Mady, maar eerst was het assortiment op de website zo beperkt dat het er niet tussen stond. Nu belde ik naar de plaatselijke winkel is mijn maat er niet en kan ik het ineens wel online bestellen maar moet ik verzendkosten betalen en daar ben ik nu te principieel voor geworden omdat de winkel weer een soort open is
Oh zo herkenbaar dit! Heb dit ook vaak bij vintage winkels. Misschien kijk ik bij de verkeerde, maar alles vanaf maat 44 is zo niet mijn smaak.
Ja same. Ik kan niks tweedehands vinden, hooguit een flieberjurkje voor thuis
Ik zoek op vinted echt op de merken waarvan ik weet hoe de maten ongeveer vallen. Het is vaak wat scroll werk
Dit doe ik ook! En dan die zoekopdracht opslaan zodat wanneer je op de zoekbalk klikt je meteen weet hoeveel nieuwe items online staan!
Same. Elke x trap ik erin en dan vul ik mn maat in en dan denk ik ahja jomanda gewaden.
Jij kan nu ook dingen maken toch? Ik weet zeker dat je dat op vinted allemaal leuk kan verkopen!
Geheimpje. Ben bezig om een eigen mini kleding lijn te maken en op etsy verkopen.
Toen ik nog een maatje meer had, kocht ik veel bij Asos. Vind dat ze daar echt wel leuke kleding hebben en niet meteen zo wijd en ouwelijk.
Heeel leuk!!!
@Espoir ik slaag ook wel met normale kleding, maar wil graag meer tweedehands shoppen maar dat lukt dus niet
Ik kom even binnenvallen om te melden dat ik naast mijn Levi’s 311 een nieuwe favoriet heb:
Zit prachtig, lekker hoog, sluit goed aan bij de enkels, en voelt als een legging. Normaal heb ik maat 48, maar omdat het een donkere wassing is, heb ik 50 genomen. Aangezien hij superelastisch is, had 48 denk ik ook best gekund, maar nu zit de tailleband waarschijnlijk wat comfortabeler.
Ik heb pas bij Anno Anno een kleding box besteld. Het is speciaal voor grotere maten, ze houden ook rekening met je lichaamvorm en je eigen voorkeuren. Ik kreeg een box met 7 kledingstukken en heb er uiteindelijk een hele mooie jurk en een (passende!!!) spijkerbroek aan over gehouden.