Darkside crushes

Ik zie zoveel mensen op hem geilen dat ik me afvraag hoe darkside het is haha.

4 likes

Hij lijkt hier wel op een jonge RDJ

3 likes

image
Lalo Salamanca van better call Saul :drooling_face:

8 likes

Toevallig net de aflevering met Margaretha gezien?

3 likes

Nee toen nog niet maar nu wel en ohhh myy :heart_eyes::rofl:

1 like

Breaking Bad Saul goodman is gewoon sexy hahaha

9 likes

Dream / Morpheus

4 likes

Telt Viktor Brand ook mee?

1 like

Welke van de twee?

1 like

Dattie homo is? Toch?
Of dat hij bij een falende zender zit?

1 like

Haha waarom dacht ik dat dit een epische foto was van Twilight

4 likes

Ohhh neenee, heeft niks met gay zijn te maken. Maar meer voor mij omdat ik 25 ben en hij 51 en ik op instagram eigenlijk al die dames van 60+ op hem zie reageren. Vind het gewoon niet een man waar veel meiden van in de 20 op zouden vallen.

En inderdaad omdat het een falende zender is waar ik veel “karens” mee associeer.

4 likes

Nee joh, snap ik ook wel, maar dacht dat dat dr reden zou zijn :sweat_smile:

2 likes

:drooling_face:

Geen idee of hij darkside is, maar heb het gevoel dat goldband nogal darkside is :sweat_smile:

5 likes

Ik las net dit dus ga toch voor darkside

https://www.ad.nl/show/goldband-distantieerde-zich-van-speech-maar-trad-toch-op-bij-amsterdams-corps-in-goed-overleg-besloten~a924fba7/

2 likes

Mick Hucknall de zanger van Simply Red heb ik echt al jaren een obsessie mee. Vooral sinds de videoclip van Sunrise.

Ik haat krullen bij mannen btw

En hij is in 10 jaar 20 jaar ouder geworden

Hij lijkt ook een beetje op zo’n personage van The Borrowers

En de Britten houden allemaal lookalike wedstrijden

Desondanks blijft hij mijn darkside crush

10 likes

Ik had niet door dat dit één en dezelfde man is :grimacing:

6 likes

Het kostte me even om te beseffen waar hij me nou aan deed denken maar nu heb ik het: een kruising tussen Bassie en Adriaan.

27 likes

Wacht. Welke foto’s is nu 1 persoon? Ik snap het niet meer? :joy: Behalve de bovenste vind ik ze allemaal eng.

1 like

Ik vind de andere bandleden meer dark side en die vind ik ook knap!! De front zanger doet het minst met me en Wieger (zie foto onder) staat gelijk met Karel.

Kom er tijdens mijn zoektocht naar een foto trouwens achter dat de front zanger op het podium ten huwelijk is gevraagd door zijn vriendin!!

2 likes