Darkside crushes

:drooling_face:

Geen idee of hij darkside is, maar heb het gevoel dat goldband nogal darkside is :sweat_smile:

5 likes

Ik las net dit dus ga toch voor darkside

https://www.ad.nl/show/goldband-distantieerde-zich-van-speech-maar-trad-toch-op-bij-amsterdams-corps-in-goed-overleg-besloten~a924fba7/

2 likes

Mick Hucknall de zanger van Simply Red heb ik echt al jaren een obsessie mee. Vooral sinds de videoclip van Sunrise.

Ik haat krullen bij mannen btw

En hij is in 10 jaar 20 jaar ouder geworden

Hij lijkt ook een beetje op zo’n personage van The Borrowers

En de Britten houden allemaal lookalike wedstrijden

Desondanks blijft hij mijn darkside crush

10 likes

Ik had niet door dat dit één en dezelfde man is :grimacing:

6 likes

Het kostte me even om te beseffen waar hij me nou aan deed denken maar nu heb ik het: een kruising tussen Bassie en Adriaan.

27 likes

Wacht. Welke foto’s is nu 1 persoon? Ik snap het niet meer? :joy: Behalve de bovenste vind ik ze allemaal eng.

1 like

Ik vind de andere bandleden meer dark side en die vind ik ook knap!! De front zanger doet het minst met me en Wieger (zie foto onder) staat gelijk met Karel.

Kom er tijdens mijn zoektocht naar een foto trouwens achter dat de front zanger op het podium ten huwelijk is gevraagd door zijn vriendin!!

2 likes

Jaaaa Wieger die gaat ook zo los op het podium

2 likes

Alleen die onderste is m niet dat is de lookalike

1 like

Ik heb dit topic net helemaal teruggelezen en ik ga echt helemaal stuk om wat er allemaal voorbij komt hahahahahhaa

Mijn toevoeging:

_M63S5j6yWXU2N9FihGQWQum2tPghmcYpgWi9j9tHsc

21 likes

image

Seb van too hot to handle :rofl: Is voor mij echt super darkside, maar dat Schotse accent en die ogen zijn echt wowww haha

6 likes

:flushed::hot_face:

8 likes

afbeelding

21 likes

Matt Healy van The 1975.
Volgens insta reels een nepo baby en een creep die regelmatig fans kust tijdens optredens. :zipper_mouth_face:

3 likes

Omg ik zag ook laatst een tiktok van hem voorbij komen. Geen idee wie hij is maar fans kussen tijdens optredens is wel een beetje weird, ook al zou ik waarschijnlijk zelf niet vies zijn van een zoen van hem haha. :drooling_face: Hij vroeg in die tiktok wel heel duidelijk of ze het echt wilde dus het is niet dat hij random iedereen op d’r bek pakt zeg maar. Dus dat vind ik dan wel weer ok.

1 like

Omg ik weet nog een goeie maar niet haten oke

A594d75c786fe7ac44fb1f2318b98e57

35 likes

Hahahahajajaj FINALLY een fatsoenlijke darkside crush

17 likes

Hahahahha i love it

7 likes

Jeetje dan val ik nog mee met mijn animatie crushes :rofl:

3 likes

:joy::joy: deze is al eens eerder gepost en ik heb het hier nog vaak over met mijn vriend (die het ermee eens is).

Paar weken geleden nog en toen vond ik dit artikel:

16 likes