Jaaaa Wieger die gaat ook zo los op het podium
Alleen die onderste is m niet dat is de lookalike
Ik heb dit topic net helemaal teruggelezen en ik ga echt helemaal stuk om wat er allemaal voorbij komt hahahahahhaa
Mijn toevoeging:

Seb van too hot to handle
Is voor mij echt super darkside, maar dat Schotse accent en die ogen zijn echt wowww haha

Matt Healy van The 1975.
Volgens insta reels een nepo baby en een creep die regelmatig fans kust tijdens optredens. ![]()
Omg ik zag ook laatst een tiktok van hem voorbij komen. Geen idee wie hij is maar fans kussen tijdens optredens is wel een beetje weird, ook al zou ik waarschijnlijk zelf niet vies zijn van een zoen van hem haha.
Hij vroeg in die tiktok wel heel duidelijk of ze het echt wilde dus het is niet dat hij random iedereen op d’r bek pakt zeg maar. Dus dat vind ik dan wel weer ok.
Omg ik weet nog een goeie maar niet haten oke

Hahahahajajaj FINALLY een fatsoenlijke darkside crush
Hahahahha i love it
Jeetje dan val ik nog mee met mijn animatie crushes ![]()
![]()
deze is al eens eerder gepost en ik heb het hier nog vaak over met mijn vriend (die het ermee eens is).
Paar weken geleden nog en toen vond ik dit artikel:
Hahahahahahahahahhahaa dit artikel hahaha, the clingy orc hahaha en deze tekst ook echt:
‘But it’s impossible to deny his super-charged, Grindr-hookup-gone-wrong fight with Viggo, a knock-down, drag-out fight scene so unbelievably horny’
Toch niet darkside of heb je het over het personage?
Ik was altijd lowkey into hem bij Matroesjkas haha daar was ie echt doodeng maar toch had ie iets?
Pyromanen ![]()
Hier ook een beetje een ‘daddy’ biecht. Mike Patton (zanger van o.a. mr. Bungle, Faith no More en Fantomâs), nu een man van middelbare leeftijd. Fun fact: op een van de promofoto’s van een nieuw album draagt hij zelfs een shirt met ‘daddy’ erop.
Vroeger vond ik hem al helemaal woest aantrekkelijk. Hij kleedde zich graag fout en de intense, vaak ietwat verknipte blik van hem deed mijn tienerhartje wel harder bonzen:
Ik vind hem ook niet darkside en loop al jaren over van liefde voor deze man, maar mijn vrienden begrijpen 1. Zijn muziek niet (hoezo niet?! Hij doet echt 100 stijlen in net zoveel projecten en bands. Er moet toch iets van je gading tussen zitten?) en 2. Zien in mijn obsessie vooral een daddy issue.
Gelukkig zijn er veel sociale media pages waar ik mijn hart kan ophalen met gelijkgestemden ![]()