Darkside crushes

Jaaaa Wieger die gaat ook zo los op het podium

2 likes

Alleen die onderste is m niet dat is de lookalike

1 like

Ik heb dit topic net helemaal teruggelezen en ik ga echt helemaal stuk om wat er allemaal voorbij komt hahahahahhaa

Mijn toevoeging:

_M63S5j6yWXU2N9FihGQWQum2tPghmcYpgWi9j9tHsc

21 likes

image

Seb van too hot to handle :rofl: Is voor mij echt super darkside, maar dat Schotse accent en die ogen zijn echt wowww haha

6 likes

:flushed::hot_face:

8 likes

afbeelding

21 likes

Matt Healy van The 1975.
Volgens insta reels een nepo baby en een creep die regelmatig fans kust tijdens optredens. :zipper_mouth_face:

3 likes

Omg ik zag ook laatst een tiktok van hem voorbij komen. Geen idee wie hij is maar fans kussen tijdens optredens is wel een beetje weird, ook al zou ik waarschijnlijk zelf niet vies zijn van een zoen van hem haha. :drooling_face: Hij vroeg in die tiktok wel heel duidelijk of ze het echt wilde dus het is niet dat hij random iedereen op d’r bek pakt zeg maar. Dus dat vind ik dan wel weer ok.

1 like

Omg ik weet nog een goeie maar niet haten oke

A594d75c786fe7ac44fb1f2318b98e57

35 likes

Hahahahajajaj FINALLY een fatsoenlijke darkside crush

17 likes

Hahahahha i love it

7 likes

Jeetje dan val ik nog mee met mijn animatie crushes :rofl:

3 likes

:joy::joy: deze is al eens eerder gepost en ik heb het hier nog vaak over met mijn vriend (die het ermee eens is).

Paar weken geleden nog en toen vond ik dit artikel:

16 likes

Hahahahahahahahahhahaa dit artikel hahaha, the clingy orc hahaha en deze tekst ook echt:
‘But it’s impossible to deny his super-charged, Grindr-hookup-gone-wrong fight with Viggo, a knock-down, drag-out fight scene so unbelievably horny’

8 likes

Die van @Vuile_bitch is toch wel het meest daddy.

Toch niet darkside of heb je het over het personage?

6 likes

Ik was altijd lowkey into hem bij Matroesjkas haha daar was ie echt doodeng maar toch had ie iets?

6 likes

Pyromanen :hot_face:

2 likes

Hier ook een beetje een ‘daddy’ biecht. Mike Patton (zanger van o.a. mr. Bungle, Faith no More en Fantomâs), nu een man van middelbare leeftijd. Fun fact: op een van de promofoto’s van een nieuw album draagt hij zelfs een shirt met ‘daddy’ erop.

Vroeger vond ik hem al helemaal woest aantrekkelijk. Hij kleedde zich graag fout en de intense, vaak ietwat verknipte blik van hem deed mijn tienerhartje wel harder bonzen:

2 likes

Ik vind hem ook niet darkside en loop al jaren over van liefde voor deze man, maar mijn vrienden begrijpen 1. Zijn muziek niet (hoezo niet?! Hij doet echt 100 stijlen in net zoveel projecten en bands. Er moet toch iets van je gading tussen zitten?) en 2. Zien in mijn obsessie vooral een daddy issue.
Gelukkig zijn er veel sociale media pages waar ik mijn hart kan ophalen met gelijkgestemden :smiling_face_with_three_hearts: