Darkside crushes

Hahahahahahahahahhahaa dit artikel hahaha, the clingy orc hahaha en deze tekst ook echt:
‘But it’s impossible to deny his super-charged, Grindr-hookup-gone-wrong fight with Viggo, a knock-down, drag-out fight scene so unbelievably horny’

8 likes

Die van @Vuile_bitch is toch wel het meest daddy.

Toch niet darkside of heb je het over het personage?

6 likes

:hot_face::hot_face:

2 likes

Ik was altijd lowkey into hem bij Matroesjkas haha daar was ie echt doodeng maar toch had ie iets?

6 likes

Pyromanen :hot_face:

2 likes

Hier ook een beetje een ‘daddy’ biecht. Mike Patton (zanger van o.a. mr. Bungle, Faith no More en Fantomâs), nu een man van middelbare leeftijd. Fun fact: op een van de promofoto’s van een nieuw album draagt hij zelfs een shirt met ‘daddy’ erop.

Vroeger vond ik hem al helemaal woest aantrekkelijk. Hij kleedde zich graag fout en de intense, vaak ietwat verknipte blik van hem deed mijn tienerhartje wel harder bonzen:

2 likes

Ik vind hem ook niet darkside en loop al jaren over van liefde voor deze man, maar mijn vrienden begrijpen 1. Zijn muziek niet (hoezo niet?! Hij doet echt 100 stijlen in net zoveel projecten en bands. Er moet toch iets van je gading tussen zitten?) en 2. Zien in mijn obsessie vooral een daddy issue.
Gelukkig zijn er veel sociale media pages waar ik mijn hart kan ophalen met gelijkgestemden :smiling_face_with_three_hearts:

Haha wow toen ik Mr. Bungle las dacht ik echt nohhhh omg meer mensen kennen dit? :rofl: Ik had Carousel van Mr bungle vroeger op mijn i pod staan en luisterde er best vaak naar op de middelbare school haha. Alleen voelde ik me altijd een weirdo omdat het zo’n vaag liedje was, maar tegelijkertijd vond ik mezelf stiekem heel edgy hahah. Dacht echt dat het zo’n vage band was waar niemand naar luisterde haha geen idee hoe ik daar toentertijd opgekomen was ook.

4 likes

207c824e423c5d5a84c30540b73067ea

Ja nee ok :hot_face:

17 likes

:hot_face: ik ben echt een beetje verliefd op hem

3 likes

Ik al sinds the walking dead of in the punisher. Jammer dat daar geen nieuw seizoen van is.

5 likes

Poaaah in the punisher helemaal :hot_face: als daar nog eens een nieuw seizoen van komt neem ik een vrije dag alle afleveringen achter elkaar te kijken.

(Ik ga nu googelen of er een nieuw seizoen komt (pleaaaaaaase))

4 likes

Neen het is gecanceld, komt geen nieuw seizoen van.

@Golden goede reden om The Bear te kijken

1 like

afbeelding

If u know, u know.

5 likes

En @vitaminwater the punisher komt terug :hot_face: :drooling_face: weliswaar in een nieuw seizoen van Daredevil MAAR HIJ KOMT TERUG

Ik heb werkelijk tegen mijn man gezegd dat mijn gebeden zijn verhoord (ja ik ben nogal dramatisch, maar ik wacht al zolang :stuck_out_tongue_closed_eyes:)

6 likes

Ik begrijp dit volledig, had dit bij hem in de serie Eigen Kweek, daar speelde hij politiecommissaris. Echt in dat pak… mijn hemel :sweat_smile:

2 likes

image

Jay Pritchett van Modern Family. Het zit hem in die relaxte, zelfverzekerde houding en mimiek, geloof ik.

Edit: even opgezocht en hij is ouder dan mijn vader :+1:

14 likes

En daar is niks mis mee